جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«پمپئو» ماه آینده به کویت سفر می کند

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 672710
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا ماه میلادی آینده برای برگزاری سومین دور از گفتگوهای استراتژیک میان واشنگتن- کویت به این کشور حاشیه خلیج فارس سفر می کند.
«پمپئو» ماه آینده به کویت سفر می کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی کویت به نقل از «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه این کشور در گزارشی اعلام کرد که «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا ماه میلادی آینده برای برگزاری سومین دور از گفتگوهای استراتژیک میان دو کشور، به کویت سفر خواهد کرد.

گفتنی است که به دنبال اعلام خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه توسط «دونالد ترامپ»، پمپئو قرار بود در ماه ژانویه طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت خارجه آمریکا به کشورهای اردن، مصر، امارات متحده عربی، قطر، عربستان سعودی، عمان و کویت سفر کند و با مقام‌های این کشورها درباره موضوعاتی از قبیل «مقابله با ایران» رایزنی کند.

اما وی در میانه سفر خاورمیانه ای خود ناچار شد برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدر همسرش، به آمریکا بازگشته و سفر خود را نیمه کاره رها نماید.

با این حال، پمپئو پس از بازگشت به آمریکا در یک تماس تلفنی با همتای کویتی خود اعلام کرد که در آینده ای نزدیک به این کشور سفر خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *