پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

دست دزدان بیت‌المال را کوتاه خواهیم کرد

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 672671
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوه‌ قضائیه و نیروهای امنیتی دست دزدان بیت‌المال را کوتاه خواهند کرد و نمی‌گذاریم کسی به بیت‌المال دست درازی کند.
دست دزدان بیت‌المال را کوتاه خواهیم کرد
به گزارش جهان نيوز، ناصر سراج ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان اظهار کرد: خط اول ما پیشگیری است؛ هزینه‌های زیادی برای مدیران شده و ما حق نداریم آن‌ها را با هر اشتباهی از مسؤولیتشان برکنار کنیم، اما اگر اشتباهی ببینیم که قابل چشم‌پوشی نباشد قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: با وجود 5 روز تعطیلی، در تهران 20 تا 25 درصد افزایش حضور در راه‌پیمایی 22 بهمن را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم که فکر می‌کنم در همه استان‌ها به همین شکل بوده است.

وی در تشریح دلایل عملیات تروریستی اخیر ادامه داد: وقتی مردم در راه‌پیمایی شرکت کردند تمام برنامه‌های دشمن به‌هم‌ریخت؛ در چنین وضعی آن‌ها به دنبال این بودند که کشور را ناامن کنند که مطمئنا نیروهای نظامی ما پاسخ محکمی به آن‌ها می‌دهند.

سراج گفت: گروهی می‌گویند برویم با آمریکا مذاکره کنیم؛ سؤال ما این است که آیا مشکل لیبی و عراق که مذاکره کردند حل شده است؟ اگر تسلیم آمریکا بشویم چیزی جز بردگی عاید ما نمی‌شود و راه حل مشکلات کشور این است که به فرمایشات رهبری عمل کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که سازمان بازرسی سه وظیفه «ضدفساد»، «پیشگیری» و «آمبودزمانی» دارد، تصریح کرد: دشمنان در رسانه‌های بین‌المللی به گونه‌ای بر علیه کشور ما تبلیغ کرده‌اند که نمایندگان سایر کشورها در گفت‌وگوها حرف‌های ما را باور نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: قوه‌ قضائیه و نیروهای امنیتی دست دزدان بیت‌المال را کوتاه خواهند کرد؛ نمی‌گذاریم کسی به بیت‌المال دست درازی کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسجین
Denmark
....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
هروقت حسین فریدون و مهدی جهانگیری و مهدی هاشمی رو به اشد مجازات رسوندید، تازه شاید مردم حرفتون رو باور کنن...
Iran, Islamic Republic of
یک عده آدم گردن کلفت حکومتی در تراز دزدی وغارت با همدیگر رقابت می کنند تا کمتر از جناح مقابل نباشد بعد شما انتظار دارید به پرونده این آقایانی که گفتید رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
محسن
Iran, Islamic Republic of
...