جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

متن کامل طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 672667
متن کامل طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان منتشر شد.
طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری‌بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، متن ماده واحده قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان که در ۲۰ اردیبهشت سال 95 به تصویب نمایندگان رسید اصلاح شده و متن کامل آن تقدیم هیات رئیسه شد. 

متن کامل طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بدین شرح است: 

ماده‌واحده- متن ماده واحده قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب 20/ 2/ 1395 به شرح زیر اصلاح و دو تبصره به عنوان تبصره‌های (2) و (3) به آن الحاق و شماره تبصره‌های بعدی به ترتیب اصلاح می شود:

ماده واحده- به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در قوای مجریه، مقننه و قضائیه،‌ دستگاههای اجرائی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر 1386 و موسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه آنها و کلیه دستگاه‌هایی که در قوانین بودجه سنواتی دارای ردیف اعتباری هستند، ممنوع می‌باشد.

تبصره 2- افراد بدون جایگزین که کمتر از 65 سال سن دارند با درخواست بالاترین مقام اجرائی دستگاه یا نهاد مربوط و تأیید سران قوا برای مدت حداکثر 5 سال به‌کارگیری می‌شوند.

تبصره 3- اعضای پیوسته فرهنگستان‌های کشور از شمول این قانون مستثنی می‌باشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقایون مجلس بقیه قوانین رو هم همینجوری با آزمون و خطا تصویب میکنید؟!
Iran, Islamic Republic of
ديگه از اين سالخوردگان دل بكنيد اينها اگر توانمند بودند اين چهل سال گلي بسر مردم زده بودند رانت تا كي
Iran, Islamic Republic of
انقدر اصلاح كنيد تا همه اونايي كه دوست دارين دوباره بتونن بيانم!!!!!!!!!!!!!!همه قوانين رو اينهمه اصلاح م يكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟