پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سقوط جرثقیل ۶۰ تنی در بزرگراه اشرافی اصفهانی

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 672651
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک جرثقیل ۶۰ تنی در یک پروژه ساختمانی خبر داد و گفت:‌ در این حادثه یک نفر مصدوم شد.
سقوط جرثقیل ۶۰ تنی در بزرگراه اشرافی اصفهانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک جرثقیل ۶۰ تنی در یک پروژه ساختمانی خبر داد و گفت:‌ در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۴۰ ظهر امروز حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل سنگین در یک پروژه ساختمانی واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی به آتش‌نشانان اعلام و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مدت‌زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند، اظهار داشت: جرثقیل ۶۰ تنی در حال جابجا کردن مصالح ساختمانی بود که به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی باعث شده بود جرثقیل ۶۰ تنی به حالت نیمه واژگون دربیاید.

ملکی اضافه کرد: این حادثه خسارت‌هایی را به پروژه ساختمانی و دیوار ساختمان مسکونی مجاور وارد نموده بود و راننده اپراتور جرثقیل در این حادثه دچار مصدومیت شد. آتش‌نشانان بلافاصله این فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند و نهایتا آتش‌نشانان بعد از ایمن‌سازی لازم محل حادثه را تحویل مالک دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *