پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خبر خوش نوروزی برای بازنشستگان کشوری

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 672614
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی تحت پوشش برای سفرهای بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: یارانه سفر به این افراد اختصاص پیدا می کند.
خبر خوش نوروزی برای بازنشستگان کشوری
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جمشید تقی زاده در مورد سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان گفت: هرساله برای استفاده بازنشستگان از سفرهای زیارتی و سیاحتی تسهیلات و تخفیف هایی در نظر گرفته می‌شود به‌طوری‌که در سال جاری نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقدشده با هتل‌ها و مراکز اقامتی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری ۲۵۰ هزار بازنشسته از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۴۲۱ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند، گفت: در یک سال و نیم آینده بر اساس سیاست‌های مشخص‌شده ۵۵۰ هزار نفر به جمعیت بازنشستگان ما اضافه خواهد شد و این‌گونه افراد تحت پوشش صندوق کشوری به ۱۰ میلیون نفر یعنی حدود یک‌هشتم جمعیت کشور می‌رسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در طی ۵ سال گذشته، ۵۰۰ هزار نفر از تسهیلات تورها و سفرهای صندوق بازنشستگی برخوردار شدند و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز یارانه سفر به این افراد اختصاص پیدا کرد این در حالی است که فقط در سال ۹۷، ۲۵۰ هزار بازنشسته از تسهیلات سفر بهره‌مند شدند.

تقی زاده افزود: به دستور وزیر رفاه و در راستای حمایت از بازنشستگان، طی ماه گذشته ۵۰ هزار نفر به سهمیه سفرهای بازنشستگان اضافه شد و این موضوع نشان‌دهنده نگاه ویژه به کرامت بازنشستگان است.

وی به تخفیف برای سفرهای بازنشستگان اشاره کرد و گفت: هر بازنشسته که به همراه خانواده از مجموعه‌های اقامتی صندوق بازنشستگی استفاده کند از تخفیف ۵۰ درصدی اسکان و ۲۰ درصدی خوردوخوراک بهره‌مند می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *