شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سفیر پاکستان در تهران احضار شد

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 672604
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه در پی حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در سیستان و بلوچستان خبر داد.
سفیر پاکستان در تهران احضار شد
به گزارش جهان نيوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام احضار سفیر پاکستان در تهران گفت:

در پی حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در جاده خاش _ زاهدان خانم رفعت مسعود سفیر پاکستان توسط دستیار وزیر و مدیرکل آسیای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.

قاسمی افزود: در این ملاقات ضمن اشاره به افزایش اقدامات تروریستی از داخل خاک پاکستان، از جمله حادثه تروریستی اخیر در جاده خاش _ زاهدان، اعتراض کشورمان ابلاغ و با صراحت تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران از دولت و ارتش پاکستان انتظار دارد با قاطعیت و جدیت لازم علیه پایگاه ها، تحرکات و استقرار گروهک های تروریستی فعال در مناطق مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران برخورد کند و اجازه ندهد این گروهک های تروریستی بیش از این با اقدامات تروریستی و غیرانسانی خود موجبات تشدید ناامنی و بدبینی و بی اعتمادی بین دو کشور را فراهم نماید. در ادامه از دولت پاکستان خواسته شد که اقدامات سریع و لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل جنایت تروریستی جاده خاش _ زاهدان را انجام دهد.

سفیر پاکستان در این دیدار اعلام کرد که موضوع اعتراض کشورمان را به دولت متبوع خود منتقل خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *