جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴
معاون بهداد ناجا اعلام کرد

در ۹ ماه ۳۳ مامور ناجا به شهادت رسیدند

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 672539
معاون بهداد ناجا به شهادت 33 نفر و مجروحیت 881 نفر از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال پرداخت و گفت: بالغ بر 18 هزار و 600 اعزام آمبولانس در ماموریت های ناجا در این بازه زمانی داشته‌ایم.
در ۹ ماه ۳۳ مامور ناجا به شهادت رسیدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمدرضا سید احمدیان معاون بهداد ناجا در آیین رونمایی از 30 دستگاه آمبولانس ملحق شده به زنجیره امداد و انتقال معاونت بهداد ناجا با اشاره به اهمیت حوزه امداد به عنوان یکی از ماموریت های اصلی این معاونت، اظهار کرد: طی 3 سال گذشته تلاش ها برای مستقل کردن جایگاه سازمانی امداد ادامه داشت؛ خوشبختانه با تصویب معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح از 7 ماه گذشته، امداد که پیش از این به عنوان زیرشاخه ای از درمان بود به عنوان حوزه ای مستقل به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون بهداد ناجا به شهادت 33 نفر، مجروح شدن 881 نفر و بالغ بر 18 هزار و 600 اعزام آمبولانس در ماموریت های ناجا از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال اشاره و تصریح کرد: رویکرد ما در حوزه امداد، ارتقاء استانداردهای امداد رسانی از طریق تقویت اورژانس های پیش بیمارستانی و افزایش سرعت امداد و انتقال مجروحان در استان های مرزی به ویژه استان های آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: آمبولانس به عنوان راهبردی ترین ابزار امداد رسانی در اورژانس های پیش بیمارستانی و افزایش سرعت انتقال مجروحان در کاهش خونریزی و پیشگیری از تلفات نیروها، نقش تاثیرگذاری دارد.

سردار سید احمدیان با بیان اینکه  در حال حاضر 541 دستگاه آمبولانس در زنجیره امداد و انتقال معاونت بهداد فعال هستند، گفت: برای پشتیبانی از ماموریت های ناجا، 975 دستگاه آمبولانس پیش بینی شده که از این تعداد، تنها 645 دستگاه مورد تصویب قرار گرفته است.

معاون بهداد ناجا در پایان ضمن تشکر از همکاری معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در تخصیص آمبولانس های جدید و نیز نوسازی و بهینه سازی آمبولانس های فرسوده،خاطرنشان کرد: امیدوارم بیش از پیش شاهد تقویت ناوگان امداد و انتقال و پشتیبانی مطلوب از ماموریت های ناجا باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرانک
United States
۸۸ افسر پلیس که ۴۷ نفرشان با شلیک گلوله بوده در سال ۲۰۱۸ در آمریکا در حین انجام وظیفه کشته شده‌اند.جمعیت آمریکا ۴ برابر ایران است یعنی آمار شهدای پلیس ایران نسبت به آمریکا تقریبا ۳۰ درصد بالاتر است( تازه آمار ایران ۹ ماهه است!!!). این در حالی است که در آمریکا حمل و خرید سلاح مجاز است!!!!این در حالی است که پلیس کانادا در سال ۲۰۱۸ فقط ۴ نفر کشته داده است!!!
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی های وحشی روزی نیست که تلفات تیراندازی نداشته باشن مدرسه دانشگاه خیابون کنسرت پلیسشون جون خودشو به خطر نمیندازه
حمید
Iran, Islamic Republic of
با احترام خاص و از تمام وجود درود به روح مطهر تمامی این شهداء عزیز ،
ما نباید دیگر برای مبارزه با قاچاقچی مواد مخدر اینقدر شهید و مجروح بدهیم چرا که تجربه نشان داده طی چندین سال مبارزه برای حل معضل اعتیاد در داخل کشور موفق نبوده ایم و متاسفانه فقط برای جلوگیری از ترانزیت مواد به اروپا متحمل این زیان ها می شویم. پس آیا وقت آن نرسیده که در این خصوص فکری نو نماییم.!...
فرانک
United States
احسنت.... تازه تحریم هم میکنند!!! باید بابت ترانزیت مواد به اروپا تلفات ندهیم.