کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای بروجردی از این تصویر خجالت بکشید/ با برجام قبل و بعد از انتخابات +تصویر

28 بهمن 1397 ساعت 10:07

افرادی نظیر بروجردی در مجلس و دولت کم نیستند که اینک بی فایده و پرضرر بودن برجام برای اقتصاد مردم معلوم شده، صحبت از این می کنند که برجام تصمیم نظام بوده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: علاءالدین بروجردی، نماینده بروجرد و رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی اخیرا در پاسخ به انتقاد مستقیم خانواده شهدا به وی درباره برجام گفته است: «برجام تصمیم نظام بود».

به گزارش جهان نیوز، این در حالیست اینک پس از گذشت سه سال از آغاز اجرای این سند خسارت بار که «تقریبا هیچ» نصیب ایران شده، این نماینده نزدیک به لاریجانی، با چشم پوشی از قصور و بازی های سیاسی آن زمان؛ برجام را تصمیم نظام می داند و از نقش امثال خود در تصویب چند دقیقه ای برجام حاضر نیست سخن بگوید.

البته افرادی نظیر بروجردی در مجلس و دولت کم نیستند که اینک بی فایده و پرضرر بودن برجام برای اقتصاد مردم معلوم شده، صحبت از این می کنند که برجام تصمیم نظام بوده است.

این مساله به خوبی نشان می دهد که این افراد نه آن روز که دنبال تصویب به هر قیمتی برجام بودند با مردم صداقت داشتند و نه الان که برجام را به گردن نظام می اندازند، صداقتی در سخنانشان هست.

یادآور می شود یکی دیگر از افتخارات بروجردی، ترک جلسه نهایی کمیسیون ویژه برجام به همراه چهار نماینده دیگر از جمله پزشکیان بود که در برابر نکات منفی این سند پاسخی نداشتند و حاضر شدند به خاطر بازی های سیاسی این جلسه مهم را ترک کنند تا نامشان به عنوان موافقان سینه چاک برجام در تاریخ ثبت شود.

اما در ادامه تصویر تبلیغ انتخاباتی وی در انتخابات مجلس دهم را خواهید داد که از نقش محوری وی برای تصویب این سند پر هزینه و پرابهام به عنوان افتخار یاد می کند.

این عکس به خوبی نشان می‌دهد اگرچه برجام برای مردم فایده اقتصادی به همراه نداشته ولی در عوض برای برخی دستاویز جلب توجه افکار عمومی و کارکرد انتخاباتی داشته است.



کد مطلب: 672527

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672527/آقای-بروجردی-این-تصویر-خجالت-بکشید-برجام-قبل-بعد-انتخابات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com