جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جریمه حدود ۱۸.۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 672377
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در این استان خبر داد.
جریمه حدود ۱۸.۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق توسط مامورین اداره کل اطلاعات استان پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع شد و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان پلدختر از یک دستگاه کامیون کشنده تریلر تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق کشف، توقیف و پرونده را به شعبه سوم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارسال کرد و این شعبه بعد از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 7 میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار داشت: با گزارش مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در مورد کشف محموله پارچه از یک دستگاه کامیون، پرونده تخلف در شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به پرداخت 717 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق پارچه دیگری، تصریح کرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با دریافت گزارش فرماندهی انتظامی لرستان، متهم قاچاق محموله پارچه را به ضبط محموله و پرداخت 955 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در رابطه با پرونده دیگری نیز گفت: مأمورین اطلاعات استان لرستان بنابر اخبار واصله از یک دستگاه کامیون مقادیری انواع وسایل جشن تولد به ظن قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد، ضمن احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت 7 میلیارد و 919 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *