جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
هم‌رزم شهدای حادثه تروریستی:

این شهدا با زبان روزه مرزبانی می‌کردند

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 672374
شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مورد رشادت‌ها و شجاعت‌های شهیدان می‌گوید: شهید ابراهیم صیادی زبان روزه از مرز نگهبانی و با دشمنان مبارزه می‌کرد و حافظ امنیت بود تا مردم در داخل کشور آرامش داشته باشند.
این شهدا با زبان روزه مرزبانی می‌کردند
به گزارش جهان نيوز، مجید ملکی در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر مبارکه خاطرنشان کرد: شهدایی که در خدمتشان هستیم همگی زن و بچه داشتند، شب قبل با خانواده‌شان تماس گرفتند و آن‌ها منتظر بازگشت‌شان بودند.

هم‌رزم شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بابیان اینکه شهدا بعد از یک ماه مرزبانی می‌خواستند به پیش خانواده برگردند و عزیزانشان را ببیند، افزود: اگر این شهدا مرزبانی نمی‌کردند مطمئن باشید این اتوبوس در اصفهان یا شهرهای دیگر منفجر می‌شد.

وی در مورد رشادت‌ها و شجاعت‌های شهیدان می‌گوید: شهید ابراهیم صیادی با زبان روزه از مرز نگهبانی و با دشمنان مبارزه می‌کرد و چنان حافظ امنیت بود تا مردم در داخل کشور آرامش داشته باشند.

ملکی بابیان اینکه دو اتوبوس از زاهدان راهی اصفهان شده بود، گفت: دو نفر از شهدا می‌خواستند وارد اتوبوس دوم شوند ولی چون جایی نبود به اتوبوس اول رفتند و بعد از آن اتفاق تلخ شهید شدند.

هم‌رزم شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: مردم بداند برای این امنیتی که وجود دارد و همه با آرامش زندگی می‌کنیم در مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی بدون هیچ چشم‌داشتی فداکاری‌ می‌کنند.




وی ادامه داد: کسانی در کشور وجود دارند که به‌ ناحق خون این شهدا را پایمال و سوءاستفاده می‌کنند حتی مسؤولانی داریم که در عمل اهمیتی به شهدا نمی‌دهند.

ملکی با اشاره به عظمت سپاه در برابر گروهک‌های تروریستی خاطرنشان کرد: دشمن اگر مردانه می‌توانست حمله کند در پاسگاه‌های مرزبانی حمله می‌کرد ولی این گروهک‌ها که از رژیم صهیونیستی و عربستان پول می‌گیرند، جز این رفتارهای زبونانه هنری ندارند.

هم‌رزم شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با اشاره به مراسم 22 بهمن با شکوه اخیر، گفت: دشمنان می‌خواستند 22 بهمنی را که باشکوه و بعد از چهل سال بی‌نظیر اجرا شد را تحت شعاع قرار دهند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *