پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

گلر پرسپولیس قهر کرد؛ شایعه یا واقعیت؟

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 672353
دروازه بان کروات پرسپولیس در تمرین امروز تیمش غایب بود تا شایعاتی مبنی بر قهر او شکل گیرد.
گلر پرسپولیس قهر کرد؛ شایعه یا واقعیت؟
به گزارش جهان نيوز، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس که در دیدار برابر سپیدرود این تیم را در جام حذفی همراهی کرد و در دو دیدار بعدی تیم در لیگ برتر جای خود را به علیرضا بیرانوند داد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین امروز غایب بود و خواهان بررسی مشکلات و پرداخت مطالباتش شده است.
 
باشگاه پرسپولیس بعد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود، پیش از تعطیلات نیم فصل مبلغی به گادوین منشا، بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده بود و به آنها وعده داده بود پیش از شروع نیم فصل نیز باقی مطالبات را به آنها بپردازد. در شرایطی که منشا برای فسخ قراردادش با باشگاه به توافق رسیده و موفق شد مطالبات خود را دریافت کند، این دروازه بان کروات هنوز در این راه ناکام بوده تا امروز به این شکل و با عدم حضور در تمرینات گلایه خود را نشان دهد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه در این خصوص به ورزش سه گفت: بوژیدار امروز در تمرین حضور نیافت اما اینکه این غیبت به دلیل مشکلات مالی بوده را هنوز اطلاع ندارم و مطمئنا آن را با باشگاه در میان گذاشته است.
 
با این حال تماس با بوژیدار نیز به نتیجه نرسید و او با رد این تماس نسبت به شایعه شکل گرفته پاسخ نداده است.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...