جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۰

موج تعطیلی رستوران‌های تهران +آمار

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 672289
امسال به طرز بی‌سابقه‌ای، شاهد کاهش مشتری در رستوران‌ها هستیم به طوریکه از 700 رستوران ثبت شده و دارای مجوز در تهران، 180 رستوران، تقاضای ابطال داده اند.
موج تعطیلی رستوران‌های تهران +آمار
به گزارش رئیس اتحادیه صنفی رستوران و سلف سرویس تهران با بیان اینکه رستوران‌ها امسال به طرز بی‌سابقه‌ای کاهش مشتری داشته‌اند از تعطیلی ۱۸۰ رستوران در تهران بدلیل گرانی گوشت و کاهش مشتری خبر داد و در ادامه توضیحاتی درباره ماجرای فروش «خورش بدون گوشت» ارائه کرد.

علی‌اصغر میرابراهیمی با اشاره به وضعیت گرانی مواداولیه رستوران‌ها و افزایش مشکلات رستوران‌داران در ماه‌های گذشته اظهار کرد: متاسفانه با گرانی‌های اخیر، قیمت مواداولیه از جمله گوشت، مرغ، حبوبات و رب به اندازه‌ای بالارفته که هم باعث کاهش میزان مشتریان شده و هم گلایه همکارانمان را به دنبال داشته و همکارانمان هر روز در تماس با ما از وضعیت قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه‌ها، مالیات بر ارزش افزوده و ... گلایه می‌کنند و ما هم جوابی نداریم.

رئیس اتحادیه رستوران داران تهران افزود: این وضعیت به گونه‌ای است که امسال به طرز بی‌سابقه‌ای، شاهد کاهش مشتری در رستوران‌ها هستیم به طوریکه از 700 رستوران ثبت شده و دارای مجوز در تهران، 180 رستوران، تقاضای انصراف از مجوز و ابطال مجوز خود را به ما اعلام کرده‌اند.

وی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر فروش خورش بدون گوشت برای کاهش قیمت تمام شده و جذب مشتری گفت: طبخ خورش بدون گوشت اصلاً امکان‌پذیر نیست چراکه طعم اصلی خورش، بدلیل گوشتی است که در آن استفاده شده لذا «خورش بدون گوشت» عملاً نمی‌تواند به عنوان خورش به مشتری فروخته شود، چون به هیچ وجه طعم اصلی خورش را ندارد.

میرابراهیمی گفت: البته من هم موضوع «فروش خورش بدون گوشت» را که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، شنیده‌ام ولی تا این لحظه هیچ گزارشی از فروش خورش بدون گوشت توسط رستوران‌ها در تهران به دست ما نرسیده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عقب برنمی گردیم و تکرار میکنیم .
نوش جون ملتی که موقع انتخاب خودشون رو میزنن به کری و کوری و فقط نگران دیوار کشیدن توی پیاده رو ها و نگران برگزار نشدن کنسرتها میشن .
نوششششششش جااااااااان
Iran, Islamic Republic of
و ایضا فیلترینگ و بحث اینکه توی شهرشان چند تا کنسرت اجرا بشه.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا! خدا پدر و مادرت رو بیامرزه.
Iran, Islamic Republic of
بزودي بسياري از واحدهاي تجاري هم بعلت افزايش قيمت اجاره تعطيل ميشن
Iran, Islamic Republic of
بسياري از مستاجرين هم بعلت ناتواني در پرداخت اجاره به حاشيه شهر ميروند و تشديد نارضايتي از بركات برند كابينه تبخير اميد اخوندي طلبكار
Iran, Islamic Republic of
غرش مظلوميت مستاجرين بگوش ميرسد
Iran, Islamic Republic of
قرچک
این افتضاح حاصل بی تدبیری و دقت نکردن در انتخابات مجلس و رییس جمهور است کسانی که به آنها رای دادن باید فردای قیامت جواب بدهند این همه آقا فرمودند حواستان به انتخاب هایتان باشد
Iran, Islamic Republic of
....
بزودی خائنان به وطن رسوا خواهن شد شک نکنید
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتان هست ...
Iran, Islamic Republic of
بعد هی بگید تحریم ها اثر ندارد . ترامپ بد جوری ما رو تو افساید گذاشته . خدا به داد ما برسه