جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۶

توضیحات آیت‌الله موسوی جزایری درباره سفر به انگلیس

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 672208
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شایعه سفر درمانی من به انگلیس دروغ است، گفت: من هیچ بیمارستانی نرفتم، حتی به درمانگاه هم نرفتم و آن چیزی که در فضای مجازی گفته اند، کاملا دروغ است.
توضیحات آیت‌الله موسوی جزایری درباره سفر به انگلیس
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارداشت: در روز ۲۲ بهمن به علت دعوتی که شده بودیم به خارج از کشور، نتوانستیم در بین شما حضور داشته باشیم.

به نوشته مرکز خبر حوزه، وی ادامه داد و گفت: آنجا هم(انگلیس) برنامه های مختلفی بود و ما شب و روز نداشتیم و جلسات متعددی با برادران و خواهران فارسی‌زبان و همچنین اردو زبان و عرب‌زبان اعم از عراقی‌ها و لبنانی‌ها و البته انگلیسی‌ها داشتیم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به استقبال گسترده ایرانیان مقیم انگلیس، گفت: جلسات بسیار خوب و اجتماعات با شکوهی داشتیم؛ به‌طوری‌که خودشان می‌گفتند؛ امسال قابل قیاس با سال قبل نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور در بین مردم اهواز برای شرکت در راهپیمایی غرور آفرین ۲۲ بهمن، ادامه داد: محروم شدیم از اینکه بین شما باشیم در آن مراسم با شکوه دشمن‌شکن و غرور آفرین (۲۲بهمن)، آن مراسمی که چشم دشمن را کور، دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس و نا امید کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری، خطاب به مردم ایران، تصریح کرد: آفرین بر شما و زنده‌باد ملت ایران. درود بر شما که در مقاطع حساس، دِین خود را به کشور، دین و ولایت فقیه، ادا می‌کنید و قطعاً پیروز هستید.

وی با بیان اینکه ما پیروزی ایران در خارج از کشور را به چشم دیدیم، گفت: دشمنان انقلاب، دمق، سربه‌زیر و منفعل بودند، اما دوستان شما که اکثریت از عرب و عجم و انگلیسی و پاکستانی و هندی بودند، از شیعیان امیرالمؤمنین(ع)، طرفداران ملت ایران و حامیان انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه اهواز، ادامه داد: آن‌ها وقتی حماسه‌های شما را دیدند، روحیه گرفته و به وجد می‌آمدند؛ به همین دلیل حضور در صحنه ملت ایران، یکی از مصادیق شکر نعمت الهی است.

وی هدف سفر خود به کشور انگلستان را تبلیغ اسلام اعلام کرد و گفت: هدف از سفر بنده، تبلیغ اسلام به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه منطقه مأموریت تبلیغی ما، لندن و شهرهای اطراف آن همچون منچستر و بیرمنگام بود، تأکید کرد: برای ما کشور انگلستان را به‌عنوان مقصد تبلیغی انتخاب کرده بودند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه ۴ میلیون مسلمان در آنجا وجود دارد، گفت: در بعضی از خیابان‌هایی که رفت‌وآمد می‌کردیم، تعداد زنان محجبه بیشتر از زنان بی‌حجاب بود و هرچند قدم یک مسجد وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به مقایسه وضعیت کنونی اروپا با قبل از انقلاب پرداخت و بیان کرد: پیش از انقلاب وقتی به انگلستان رفتم، در سرتاسر آن کشور صرفاً یک مجمع دینی و یک روحانی وجود داشت که به دیدن ما آمد، اما هم‌اکنون ده‌ها و صدها نفر روحانی وجود دارد و وقتی ما را برای شام و ناهار دعوت می‌کردند، نمی‌دانستیم چطور دعوت‌های آنان را اجابت کنیم.

شایعه سفر درمانی من دروغ است/ هیچ بیمارستانی نرفتم
آیت الله موسوی جزایری، گفت: در سفری که به آنجا داشتیم، نتیجه مراجعات پزشکی خود در ایران را صرفا به یک دکتر نشان دادم که او هم پس از بررسی های گسترده، نظرات پزشکان ایرانی را تأیید کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه شایعه سفر درمانی من دروغ است، تصریح کرد: من هیچ بیمارستانی نرفتم، حتی به درمانگاه هم نرفتم و آن چیزی که در فضای مجازی گفته اند، کاملا دروغ است.

وی با اشاره به بیماری خود، گفت: تشخیص پزشکان ایرانی و آن دکتر خارجی این بود که ضعف و بی حسی پاهایم، درمان مشخصی ندارد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آیه «وَ مَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ»، تصریح کرد: وقتی که‌ عمر انسان زیاد می‌شود به طور طبیعی قوای انسانی تحلیل می‌رود، ما هم نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، البته تا آنجایی که بتوانم ادامه می‌دهم اگر هم در کسوت امام جمعه و نماینده ولی فقیه نتوانم ادامه دهم، همچنان نوکر و خدمتگزار شما خواهم بود.

تا آنجا که بتوانم در خدمت مردم و رهبری خواهم بود
نماینده ولی فقیه در خوزستان، خدمت به مردم را عبادت دانست و با بیان اینکه تقویت رهبر و خدمت گذاری به ولایت فقیه، خدمت و تقویت اسلام است، اظهارداشت: من با خدای خود عهد کردم تا آنجا که بتوانم در خدمت مردم و آیت الله العظمی امام خامنه ای، به کار و راه خود ادامه دهم.

وی در پایان، گفت: شما مردم باید بدانید که نمایندگی ولایت فقیه، امانت و مسئولیت بسیار سنگینی است و اگر من نتوانم دینم را ادا کنم باید یک فرد جوان تری بیاید و این کار را انجام دهد! علی ایهاالحال إن شاءالله خداوند غیر از خیر و صلاح چیزی پیش نمی آورد؛ چراکه نیت ما خیر بوده و مطمئن هستیم که خدا هم خیر پیش می آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....ر
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا به فرمایش حضرت امیر (ع) در این شرایط شما با این سن و سال باید از موضع تهمت دوری کنید.! و گزک دست افراد معاند و ضد انقلاب ندهید و سوژه درست نکنید.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ اسلام؟ اول مملکت خودت را درست کن هر وقت در زمینه اسلام حرفی برای گفتن داشتی بعد برو اسلام را برای دیگران تبلیغ کن.
Iran, Islamic Republic of
می فرمایید هم‌اکنون در انگلیس ده‌ها و صدها نفر روحانی وجود دارد بعد به انگلیس می گویید دشمن اسلام. اینها چطور دشمن اسلام هستند که اجازه می دهند اسلام در کشورشان گسترش پیدا کند؟ دشمن اسلام چطور اجازه می دهد شما بروید در کشورش اسلام را تبلیغ کنید؟ همینطور امریکا
ما می گوییم ما دشمن بی حجابی هستیم آیا اجازه می دهید یک نفر از انگلیسی بیاید در ایران بی حجابی را تبلیغ کند؟
Iran, Islamic Republic of
لااقل یه عکس یا فیلم از یکی از برنامه های تبلیغی ایشان در انگلیس منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
دشمن اسلام چگونه اجازه می دهد بروید در کشورش اسلام را تبلیغ کنید؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله باسلام
تبلیغات شما ها در این چهل سال در داخل ایران با این همه هزینه گزاف چه تأثیری داشته که حالا به خارج مشرف می شوید ؟؟آن هم تبلیغ دین درانگلستان؟؟!!!!!
حجاب،دزدی های بعضی دست اندرکاران،اختلاسها، وگرفتن از بودجه بیت المال برای انواع مؤسسات شخصی یا گروهی ویا حزبی،تشکیل خانه های عفاف رسمی با سایتهای رسمی در ایران و . . .
با این همه هزینه کدام را کاهش داده اید؟؟؟
مسافرت خود شما راست حسینی چطوریه ؟ با هزینه شخصی یا از بیت المال وواقعا برای چی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
نذير
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نيوز من در اين پاسخ چه گفته بودم كه نشر ندا ديد خدا وكيلي از سر تا دم همه كامنتها بجز چند تا بقيه حرف مفت زده اند مرد باشيد در يك صراط تكليف را مشخص كنيد كدام سمتي هستند اگر واقعا انقلابي نيستند صريح بيان كنيد چرا مسلسل وأر عليه انقلابيون را به راحتي نشر مي دهيد ولي حرفهاي ما را سانسور مي كنيد من راجع به همين موضوع حاضرم مناظره اي بگذار يد اين فردي كه دارد مميزي مي كند خودي نيست
Romania
کتاب البعثه الاسلامیه فی الممالک الافرنجیه را که بخوانید متوجه صحت ادعاهای آیت الله جزایری و پوچی ادعاهای بدخواهان خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
جلال آل احمد می‌نویسد:"... تکه‌هایی از آن (البعثة الاسلامیه الی البلاد الافرنجیة) در مجله نگین، اواخر سال ۱۳۴۷ درآمد که گویای تقلیدی است از گفتار خوش یار قلی از شیخ محمد محلاتی و تازه این یکی هم گویا تقلیدی است از رساله هفتاد و دو ملت میرزا آقاخان کرمانی و تازه این هم گویا تقلیدی است از قهوه‌خانه سورات، اثر برناردن دوسن‌پیر از معاصران روسو. آل احمد معتقد است که نوشته هدایت عاری از اصالت و نتیجه غرب زدگی اوست.
Romania
کتاب کاروان اسلام هدایت به تاثیر شگرف اینگونه سفرهای تبلیغی اشاره دارد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام مرا به جرمي رسوندي
علی
Switzerland
"در بعضی از خیابان‌هایی که رفت‌وآمد می‌کردیم، تعداد زنان محجبه بیشتر از زنان بی‌حجاب بود و هرچند قدم یک مسجد وجود داشت."

الحمدالله که خودتون دیدید و حالا دیگه در توهم حرف نزنید. خودتون ازادی های مذهبی در اروپا را بیایید ببینید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدا به همه شما دلسوزان اسلام و انقلاب خير بدهد اما لطفا از رهبر عزيز و مظلوم انقلاب هزينه نكنيم. ايشان و بيت شريفشان و اطرافيانشان بهترين الگوي ساده زيستي و صرفه جويي بخصوص در شرايط سخت اقتصادي هستند. با يك سايت يا شبكه ماهواره اي يا راديو و حتي با ويدئو كنفرانس ميشد بدون هزينه اسلام را بهتر تبليغ كرد و بهانه دست بدخواهان نداد.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا یک سری هم برای تبلیغ به بلوچستان یا سیستان یا مناطق محروم آبادان و اهواز هم بزنید،،البته اینجاها خبری از پرواز با بهترین هواپیما،،،هتلینگ،،هوا و آب خوب نیست،،،قبول باشه حاج آقا،،
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آیته الله جزایری با مواضع انقلابی اش
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در مملکتی که شرایط طوریه که سن واقعی ازدواج به بالای 35 سال می رسد.به نظر بنده اول باید داخل مملکت ومشکلات مردم ایران را حل کنید بعد به فکر مثلا تبلیغ در انگلستان یا هر مملکت دیگر باشید.
فساد وفحشا در مملکت غوغا میکند.
حضرت آیت الله ، باید به فکر حل این مشکلات باشید.وتوجه داشته باشید که حتی یک ریال بیت المال هم حساب و کتاب دارد وروزی باید جواب این مردم نجیب و مظلوم را در پیشگاه خدا بدهید.البته اگر قیامتی و روز جزائی در کار باشد که به یقین بنده وجود دارد.ومحضر خدا جای مسخره بازی نیست.
ببینید دل مولا صاحب الزمان را چطور به درد می آورید.
اللهم عجل لولیک الفرج
واقعا کار اشتباهی بود که شخصیت ارزشمندی مانند آية الله جزائری در معرض حرف های زشت و بی سر و ته معاندین واقع شود. این همه مبلغان زباندان داریم چه ضرورتی داشت که این پیرمرد مجاهد و مؤمن و تأثیرگذار در خوزستان را با این همه جو و حاشیه مواجه کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاجی عذر بالاتر از گناه آوردی.
صرفنطر از صحبتهای حاج آقا تبلیغ دین اسلام به زبان و سخنرانی نیست به عمل کردن است .
واقعیت این است با چهل سال صحبت کردن الان کجا هستیم .
با یک عمل انقلابی چه اتفاقی می افتد ؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر از شما اقدام بایسته انجام شد. جهان نیوز