جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

عزیزی: انتخاب مربی ایرانی کاملاً اشتباه است

جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 672155
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است مطرح کردن نام بزرگانی مثل مورینیو یا زیدان به عنوان جایگزین کی‌روش در تیم ملی، شبیه به فیلم هندی است.
عزیزی: انتخاب مربی ایرانی کاملاً اشتباه است
به گزارش جهان نيوز، خداداد عزیزی درباره دیدار دوستانه تیم‌های یاران خداداد و شهدای چوار ۶۵ که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: می‌خواستیم یاد و خاطره عزیزانی که در آن واقعه تلخ در جنگ ایران و عراق به شهادت رسیدند را زنده نگاه داریم. تیم شهدای چوار ۶۵ را به مشهد دعوت کردیم تا دیداری دوستانه برگزار کنیم و بازی خوبی هم اتفاقاً از آب درآمد.

او درباره غیبت همیشگی علیرضا واحدی نیکبخت در مسابقات خیریه‌ای که یک سمت آن، پیشکسوتان مشهدی مثل عزیزی، عنایتی و بادامکی هستند، افزود: از کسانی دعوت می‌کنیم که بیایند. اگر بخواهیم از همه پیشکسوتان دعوت به عمل آوریم، باید از صد نفر دعوت کنیم. با توجه به سلیقه خودمان به برخی پیشکسوتان می‌گوئیم. اگر کسی ناراحت می‌شود ببخشید اما دیگر این مشکل خودش است.

بازیکن پیشیم تیم ملی ایران و باشگاه کلن آلمان در خصوص جایگزین کی‌روش و صحبت‌هایی که در خصوص حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران تاکید کرد: چه کسی چنین حرفی زده است؟ این صحبت‌ها را رسانه‌ای‌ها راه می‌اندازند و در دهان بقیه می‌اندازند. بعد از کی‌روش انتخاب مربی ایرانی کاملاً اشتباه است. دوماً اگر قرار است مربی ایرانی انتخاب شود، این همه مربی باتجربه داریم، بعد از کجا اسم نکونام را مطرح می‌کنید؟ چه کسی چنین صحبتی کرده است؟ منبع این حرف رسانه‌ها کجاست؟

وی افزود: امیر قلعه‌نویی و علی دایی با آن تجربه نتوانستند از پس تیم ملی برآیند، بعد جواد نکونام بتواند؟

خداداد در خصوص مطرح شدن نام برخی مربیان مطرح دنیا مثل مورینیو و زیدان نیز گفت: مطرح کردن اسم آن‌ها که فیلم هندی است. انتخاب مربی‌ای که کلاً ۲ سال است سرمربی‌گری می‌کند هم شبیه به فیلم هندی است.

وی در خصوص شرایط پدیده شهر خودرو در لیگ برتر گفت: تا الان که شرایط این تیم خوب بوده، امیدوارم شرایطش بهتر هم بشود اما استقلال و تراکتورسازی خیلی خوب در حال جمع کردن امتیازات هستند و در ادامه کار برای نماینده خراسان سخت می‌شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودشون بی عرضه اند فکر میکنند همه بی عرضه اند

به قول یه بنده خدایی فوتبال رو هم بدید دست بچه بسیجیا تا اداره کنند

فوتبال هم مثل موشکی و هسته ای مدیریت جهادی میخواد که این جماعت ندارند
بهترین مربی خارجی هم بیاد تو گروه جام جهانی از بین چهار تا یا چهارمیم یا سوم

مدیریت جهادی با عیاشی جور در نمیاد