جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

راز جدیدی از پرونده قتل خاشقجی

جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 672107
پلیس استانبول می‌گوید جسد خاشقجی احتمالا در تنوری که برای کباب کردن گوشت در کنسولگری عربستان استفاده می‌شود، سوزانده شده است.
راز جدیدی از پرونده قتل خاشقجی
به گزارش جهان نيوز، رئیس پلیس استانبول امروز جزئیات تکان دهنده ای درباره پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، فاش کرد.

این مقام پلیس استانبول می گوید خدیجه چنگیز، نامزد خاشقجی، در صورتی که به همراه وی وارد کنسولگری می شد، دومین قربانی تیم ترور سعودی لقب می گرفت.

به گفته پلیس استانبول، مأموری که دم در کنسولگری عربستان بوده، احتمالا ورود خاشقجی را به افراد داخل کنسولگری اطلاع داده اما حرفی از نامزد این روزنامه نگار که منتظر وی بوده به میان نیاورده است.

در گزارش پلیس استانبول همچنین آمده است در کنسولگری عربستان سعودی در این شهر، سه حلقه چاه وجود دارد: دو حلقه چاه آب و یک تنور که برای روشن کردن آن از گاز طبیعی و هیزم استفاده می شود. در صورتی که از این دو همزمان استفاده شود، درجه حرارت آن به راحتی به هزار درجه می رسد. این گزارش به طور ضمنی می افزاید در این درجه حرارت دیگر اثری از دی ان ای باقی نمی ماند.

پلیس استانبول همچنین کشف کرده است که پس از قتل خاشقجی تیم ترور سعودی سی و دو پرس گوشت خام از یک رستوران معروف سفارش داده است. این کشف تکان دهنده گمانه زنی ها را مبنی بر اینکه این تیم ترور جسد خاشقجی را سوزانده، تقویت کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است همچنین از مواد شیمیایی برای از بین بردن بقیه مدارک و شواهد استفاده شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علی ااقوم الظالمین علی آل یهود