کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر شهید خطاب به آشنا: از طرف خودت حرف بزن

25 بهمن 1397 ساعت 22:28

محبوبه بلباسی همسر شهید بلباسی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نسبت به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا واکنش نشان داد.


به گزارش جهان نیوز به  نقل از مشرق، شب گذشته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، ۲۷ تن از حافظان مرزهای میهن اسلامی ایران به درجه‌ی رفیع شهادت نائل و تعدادی نیز زخمی شدند.

پس از این واقعه بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی کشورمان با صدور پیام‌های جداگانه به ابراز همدردی با خانواده‌های این شهدای عزیز و لزوم برخورد و مقابله جدی با عاملان این حادثه پرداختند اما در این بین مطلبی که حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

محبوبه بلباسی همسر شهید بلباسی با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرامش نسبت به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا واکنش نشان داد. در ادامه استوری همسر شهید بلباسی را مشاهده کنید.
 

واکنش همسر شهید بلباسی به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا +تصویر


کد مطلب: 672095

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672095/همسر-شهید-خطاب-آشنا-طرف-خودت-حرف-بزن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com