کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیرانوند خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد!

25 بهمن 1397 ساعت 21:47

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند پرسپولیس را زمین بزند و این تیم را وارد حاشیه کند.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود، دو تیم عملکرد خوبی داشتند و سرعت بازی بالا بود. ما در نیمه اول، به گل دست پیدا نکردیم و می‌دانستیم اگر نتوانیم یک گل بزنیم، بازی گِره‌ بیشتری خواهد خورد و سه امتیاز را از دست می‌دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما موقعیت آنچنانی نداشتیم اما از دو موقعیتی که به دست آوردیم، به خوبی استفاده کردیم و اعتقاد دارم صحبت‌های برانکو را به خوبی در زمین پیاده نکردیم.

وی در مورد بیانیه‌هایی که شب قبل از بازی داده می‌شود، گفت: متأسفانه این یک بدعت شده و شب قبل از بازی، تیم‌ها بیانیه می‌دهند که این کار شایسته‌ای نیست. من معتقدم که فدراسیون و سازمان لیگ باید در این خصوص ورود کنند.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که سرمربی استقلال خوزستان گفته است «شکست حق ما نبود»، گفت: آنها هم در این دیدار عملکرد خوبی داشتند ولی ما توانستیم از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

گلر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه شما با بازیکنان استقلال خوزستان در طول بازی چندین‌بار درگیر شده‌اید؟ گفت: کدام درگیری؟ من بیشتر بازیکنان را آرام می‌کردم؛ بخصوص شجاع خلیل‌زاده که کارت هم گرفته بود و نباید آرامش خود را از دست می‌داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای این روزها به دنبال حاشیه‌سازی و زمین زدن پرسپولیس هستند اما ما به هواداران قول می‌دهیم که هیچ‌کس نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. ما با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ها بر عملکرد خوب پرسپولیس غلبه کند.

منبع: مهر


کد مطلب: 672089

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672089/بیرانوند-خیال-هواداران-پرسپولیس-راحت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com