چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۵۰
زاکانی:

پیام رهبر انقلاب کاملا واضح و شفاف بود/ باید به صحنه بیاییم و میدان‌داری کنیم/ پول و امکان کشور کمتر دست پیروان امام بوده است/ قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و ثروت نامشروع پرستی سه ضلع مافیایی در کشور

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 672080
مسؤول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام رهبر معظم انقلاب کاملا واضح و شفاف بود؛ هم در بخش پر لیوان نکات مهمی داشتند و هم توجه دادند چه مسؤولیت‌هایی برای بخش نیمه خالی لیوان داریم که باید به صحنه بیاییم و میدان‌داری کنیم.
پیام رهبر انقلاب کاملا واضح و شفاف بود/ باید به صحنه بیاییم و میدان‌داری کنیم/ پول و امکان کشور کمتر دست پیروان امام بوده است/ قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و ثروت نامشروع پرستی سه ضلع مافیایی در کشور
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان کرمان با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و بی‌شک نسبت به راه طی شده افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: پیام سراسر امیدواری رهبر معظم انقلاب که صادر شد سرفصل جدیدی را نوید می‌داد که باید ایران را بر تارک جهان بنشانیم و یک کشور الگو و نمونه تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط و وضعیت موجود باید حرکات و قیام ما برای خداوند بزرگ باشد و این قیام منجر به جامعه‌ای آباد، مستقل و برخوردار از آزادی اندیشه و بیان و شایسته جهانی باشد، عنوان کرد: هدف خیلی والایی است، انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری، پنج مرحله داشت که مرحله اول و دوم محقق شد اما مرحله سوم تا پنجم در انتظار تحقق است.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سال 57 استبدادزدایی کردیم و انقلاب به پیروزی رسید و هفت آرمان مهم استقلال، آزادی، عدالت، پیشرفت مادی و معنوی، مظلوم‌نوازی و ظلم‌ستیزی فرآروی ما قرار گرفت، بیان داشت: استبداد پرونده‌اش بسته شد اما در سال 58، انقلاب یک بعد جهانی بر پایه مکتب امام را آغاز کرد و مانع از انحراف اولیه انقلاب شد و ابعاد جهانی و جدیدی به انقلاب اسلامی داد.

دایره مدار حرکت کشور بر مدار توسعه غربی است
زاکانی با تأکید بر اینکه امروز با حرکات پرافتخار نیازمند نوسازی انقلابی و تسریع در ساختن دولت و جامعه اسلامی هستیم، افزود: تشنگی آن وجود دارد و ظرفیت‌های بی‌نظیری در اختیار است که اگر این حرکات جدی را در دستور کار قرار دهیم گام بلندی را در تحقق اهداف انقلاب برداشتیم.

وی افزود: یکی از خلأهای کشور این است که حدود 30 سال است دایره مدار حرکت کشور بر مدار توسعه غربی است، غربی که اگر نقطه آغاز و پایان را در نظر بگیریم آنها دنبال جهانی‌سازی آمریکایی هستند و همه چیز را با خودشان مقیاس می‌کنند، ستون حق مسیر دیگری را باید طی کند اما ما مسیر دیگری را می‌رویم.

زاکانی با بیان اینکه الگوی اقتصاد آزاد در کشور برای ما راهگشا نیست و روز به روز وضعمان را خراب‌تر می‌کند، ادامه داد: اگر در پیروزی انقلاب اسلامی گوهر دین، قیمت دین و ارزش رهبری را مشخص کردیم باید منجر می‌شد که در تحقق دولت اسلامی، ارزش رهبری تبدیل به حاکمیت نظام امت و امامت می‌شد و اگر این دو محقق شود، می‌گوییم دولت اسلامی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور در این است که متعهد به مکتب اسلام و امام باشیم و به آن عمل کرده و به مردم خدمت و بر مدار علم و دانش و عقلانیت حرکت کنیم، گفت: در مقابل دشمن خارجی ما دشمنان داخلی داریم که جزئی از آن به مافیایی بر می‌گردد که بسیار مهم است و فراتر از جریانات و گروه‌ها و جناح‌ها است.

قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و ثروت نامشروع پرستی سه ضلع مافیایی در کشور
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و ثروت نامشروع پرستی سه ضلع مافیایی است که کشور را بیچاره کرده است، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب نیازمند تحول جدید هستیم، عنصر قدرت پرست و ثروت نامشروع‌پرست و نفوذی هر کاری می‌کند که اینها در واقع ترمز اصلی کشور قرار گرفته است.

زاکانی با تأکید بر اینکه در مردم سالاری دینی مردم حقوق واضحی دارند که در حقیقت این حقوق برگرفته از اسلام و مکتب امام است، گفت: ما امروز مستقل‌ترین کشور در حوزه سیاسی هستیم، اما چرا استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم چون اقتصاد مردمی نداریم، اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد مردمی است و باید کار به مردم محول شود در حالی که ما امروز فرسنگ‌ها فاصله داریم.

باید رفتار مقام معظم رهبری توسط مسئولان دنبال شود
وی عنوان داشت: کشور باید به سمت شیشه‌ای شدن برود، مردم ببینند و نظارت و بازخواست کنند و باید راه باز شود، غیر از مقام معظم رهبری که با تمام اقشار ارتباط می‌گیرند مسئول دومی سراغ نداریم که به این امر اهتمام داشته باشد و باید این رفتار رهبری توسط مسئولان کشور دنبال شود.

زاکانی با بیان اینکه حاکمیت و حکومت نسبت به مردم وظیفه دارند و باید مسئولیت‌ها را بشناسیم و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: لازمه این است که نگاه درستی به جریانات کرده و دسته‌بندی منطقی داشته باشیم.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مکتب امام مخالفان، دشمنان، رقبا و پیروانی دارد، گفت: دشمن مکتب امام کسی است که می‌خواهد سر به تن اسلام نباشد و مخالف مکتب امام نیز دین را از سیاست جدا می‌داند، رقیب به لوازم مکتب امام پایبند نیست و پیرو مکتب امام به سنت‌های الهی پایبند است.

پول و امکان کشور کمتر دست پیروان امام بوده است
زاکانی با بیان اینکه در جامعه ما پول و امکان کشور کمتر دست پیروان امام بوده و عمده از رقبای امام بودند، بیان کرد: باید برگردیم به اصل مکتب امام و اندیشه و جوهره این مکتب را استخراج کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر گرفتاری مضاعف در کشور پیدا کنیم دستاوردهای خود را هم از دست می‌دهیم، گفت: کشور ما مزیت‌های انحصاری، ویژه و نسبی دارد که در سطح رهبری به مزیت‌های انحصاری کشور توجه می‌شود اما در سطوح دیگر جامعه به آن توجه نمی‌شود و طی چهل سال انقلاب تنها جایی که به مزیت انحصاری توجه شد دفاع مقدس بود که به پیروزی رسیدیم.

زاکانی با بیان اینکه توجه مسئولان روی مزیت‌های ویژه است، اظهار داشت: مسئول جمهوی اسلامی باید به مزیت‌های انحصاری تکیه کند و برنامه‌ریزی داشته باشد و متاسفانه دچار خلأ و بد برداشتی نسبت به ظرفیت‌ها در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند نیازهای ملموس مردم را کمرنگ و از خدمات واقعی عبور کند و نیازهای کاذب را تشدید کند، اظهار کرد: دشمن به دنبال نارضایتی است تا برای انقراض انقلاب تلاش کند و رقیب مکتب امام هم می‌خواهد موج‌سواری کند.

برخی نمی‌توانند و برخی نمی‌خواهند کار کنند
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کشوری که در آن پیشرفت مادی نباشد اسلامی نیست، تصریح کرد: در حوزه نیازهای حقیقی نیاز به جهاد آگاهی‌بخشی و خودسازی داریم.

زاکانی با تأکید بر اینکه هیچ مفسده اقتصادی نیست که پشت آن یک قدرت و مسئول نباشد، گفت: فتنه آینده چهار پایه دارد و ایجاد فشار اقتصادی برای مردم از جمله آن است که آنها را ناراضی کنند و اصل این است که مردم در مقابل نظام قرار بگیرند.

وی تحریم و مفسدان داخلی که در راستای تحریم حرکت می‌کنند را پایه دوم فتنه جدید دانست و افزود: پایه دیگر ناکارآمدی است، برخی نمی‌توانند و برخی نمی‌خواهند کار کنند.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید اقضائات کشور را بدانند، ذهن مرد را شبهه‌زدایی کنند، سناریوهای دشمن را فهم کنند و توانمندی‌ها و دستاوردها و مخاطرات فراروی آن را تببین کنند.

زاکانی با تأکید بر اینکه فتنه آینده پیچیده است که باید پیشگیری شود و مردم به صحنه بیایند، عنوان کرد: همه باید هم‌داستان شویم و یک جبهه شکل بگیرد و عناصر انقلابی در متن جامعه بیایند و مردم را آگاه کنند.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین بیا داشت: باید سقف مطالبات مردم انقلابی باشد و بر مبنای اعتقاد در مسیر قرار بگیریم و وحدت داشته باشیم، نیروهای انقلابی باید محل امید و تکیه‌گاه مردم باشند تا دیگران مطالبه کاذب درست نکنند و شاهد تحقق جهش‌وار اهداف انقلاب باشیم.

 زاکانی با تأکید بر کار و تلاش در راستای اعتلا و پیشرفت کشور افزود: پیام مقام معظم رهبری کاملا واضح و شفاف بود هم در بخش پر لیوان نکات مهمی داشتند و هم توجه دادند چه مسئولیت‌هایی برای بخش نیمه خالی لیوان داریم که باید به صحنه بیاییم و میدان‌داری کنیم، باید نگاهمان را عوض کنیم و ببینیم در کتب امام مردم چه‌‌قدر قیمت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
تا مسئولین می گن باید به صحنه بیاییم آدم تنش می لرزه.
با خودش می گه ای بابا یکی دیگه داره میاد اختلاس کنه و بچه اش ژن خوب از آب در بیاد.

همچین حسی داریم. حتی اگه واقعا مسئول دلسوزی باشه
Iran, Islamic Republic of
زیر پرچم کشور بیگانه ُمیخوای زیر اب افرادی که سالهاست دلسوزی وپاکدستی وعملکرد درستشون برای ملت روشنه ُرو بزنی؟!‌خواب دید خیر باشه !
درسته خیانت زیادی به اعتماد مردم شده اما این دلیل نمیشه همه را به این چشم ببینیم
بنده خدا
جناب زاکانی عزیز
این حرفها وخودتان را در جایگاه بالاتر از رهبری دیدن از شما پذیرفته نیست.
زیرا که از اول انقلاب سالهای متمادی در مجلس ودر مسئولیتهای دیگر بوده اید واز بیت المال پول گرفته اید که انجام وظیفه کنید نه فقط حرافی نفاق افکنانه وبعد از سپری شدن مسئولیتهایتان.
اگر اینچنین بوده که میفرمائید پس چرا اون زمان که نماینده بودید این حرفهای نفاق افکنانه را حالا میفرمائید.
توصیه :
وفق نظر جامع مقام معظم رهبری ، اگر کاری یا کمکی ازدستت برای گره گشائی ازمردم از دستت برمیاد به وظیفه ات عمل کن وگرنه پاپیچی ونفاق افکنی نفرمائید.
چون تو وامثال تو دغدغه عدم توانائی مدیریت مالی خانواده را ندارید ولی مردم در مشکلات روز افزون خودشان گرفتارند.
پس لطفا بکشید کنار تا وظیفه مندان ومسئولین منتصب ومنتخب به وظائف ، تعهدات وتکالیف خودشان در زیر نظر رهبر معظم عمل کنند.
پاپیچ شدن و کشیدن از پای نظام ونفاق افکنی به هر منظوری خوشایندمولا صاحب الزمان(عج)، مقام رهبری ومردم نیست.
اگر گفته هایتان حق بود باید در زمان خودش میگفتی وبه وظیفه خودت حد اقل در مقام نمایندگی مردم عمل میکردی.وگرنه باید روزی جوابگو باشی.اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آلزایمر داری ُبرو سرچ کن ایشان در دوره نمایندگیشون هم در خط اول مبارزه با فساد بوده وپیگیر پرونده های فسادی مثل کرسنت واستات اویل و...... البته میدونم مغرض چشمش معیوبه!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
شماها هم دلتون مهر خورده و هم جلو چشمتان در خصوص این آدمها پرده کشیده شده وهم شدیداً آلزایمر لاعلاج گرفته اید.
نمیتونید ببینید ایشان وهمفکرانشان در سی و چند سال قبل از بیت المال حقوق گرفته اند وبدون اینکه دو هزار کاری انجام داده باشند وفقط جناح بازی و خاله بازی کرده اند .
اینه که مملکت وجوانانش به این روز افتاده است
اینها وهمفکرانشان اگر بجای بچه بازیها واقعا وصداقتا کار میکردند حال و روزمون این نبود.که هیچاگر کسی هم خواسته کاری انجام دهد این آدمها فقط پا پیچ شده اند و بازی راه انداخته اند.
که این دنیا هم نباشه در اون دنیا بالاخره باید جواب بدهند.
وبا این حرفها و با تفسیر فرمایشات رهبر معظم نمیشه خودشون و تبرئه کنند!!!!!!
عبدالمحمد صلواتی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه امکانات دست شماست قدرت دست شماست مقام دست شماست بد بختی مردم هم مال شماست تا امثال شما ها برای رسیدن به قدرت دست به همه کاری می زنند اول باید شما ها بر ید تا بعد جوانان یایند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی اینقدر فله ای کامنت میزاری ؟! ...
شما دقیقا یعنی کیا؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Canada
متاسفانه رفتار بعضی از مسئولین طوری بوده که تا می گویند که باید به صحنه بیاییم آدم چهارستون بدنش می لرزه.
با خودمون می گیم یا حضرت عباس الان دوباره یکی دیگه قراره اضافه بشه به اختلاس گرها... یا بچه اش قراره یه آقازاده ژن خوب دیگه بشه.

متاسفانه بخاطر رفتار تعداد معدودی از مسئولین آدم نسبت به بقیه هم همین فکر را می کنه.
Iran, Islamic Republic of
لااقل پرچم کشورت رو عوض کن یا کمی ابتکار به خرج بده وکلمات کامنتهای تکراریت رو عوض کن.خودت میگی رفتار معدودی مسئول ،وهیچ عاقلی رفتار معدود رو به کل مجموعه تسری نمیدهد.مثلا پزشک سودجو وجوددارد ولی هیچکس همه پزشکان را با همان چوب نمیراند.
Canada
اولا کامنت تکراری به این دلیل هست که جهان نیوز اولش دوتا مطلب مثل هم نوشته بود. بعد اومد این دوتا مطلب را مرج کرد تو هم دیگه و یکی شون کرد. و کامنت هاشون را هم یکی کرد. اینطوری شد که کامنت های دوتا مطلب اومد توی یک صفحه.
دوما بحث پرچم خیلی شد توی این سایت. شما اگه از فیلتر شکن استفاده کنی پرچمت عوض می شه برادر.
هیچ لزومی نداره مثل آقازاده های چپ و راستی (اصولگرا و اصلاحطلب - جفتشون)‌ واقعا توی کانادا حضور داشته باشی. وسط تهران هم می شه کامنت بذاری و پرچم یه کشور دیگه نشون داده بشه
Romania
نمی دانم چرا هر موقع رهبری در مورد مسئله ای با مردم صحبت می کنند .یا راهکاری می دهند.اینها به خودشان می گیرند.وخودشان را نماینده رهبری به حساب می اورند.نمی دانم چرا این ادم به دل نمی نشیند.ادم بخواهد هم نمی تواند باوراش کند
Iran, Islamic Republic of
....
هر طرفی می تواند نظرات رهبری را توصیف کند مهم این است که ما تشخیص دهیم کدام طرف به نظر رهبری نزدیک هستند
Iran, Islamic Republic of
جهان شنوا باش بزرگنمایی ممنوع , جای بزرگنمایی قبلی ات ( حمایت تمام قد از هاله ی نور ) بشدت درد میکند .
Iran, Islamic Republic of
از هودج و دلار 12 تومنی این روزها نمیخوای بگی؟؟؟
تو سودش رو بردی؟؟؟
🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالمحمد صلواتی
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی فقط یاد گرفتن نق بزنن
واقعا چرا....؟!
Romania
آخه جهان ! امثال زاكانى ها و مهدى محمدى ها چه كاره هسنند كه هر بار رهبرى حرفى ميزنه يا پيامى ميده فوراً به ميدان ميان و اظهار لحيه ميكنند ؟!
بدبختى خودمون كمه حرف قلمبه اينا رو هم تحمل كنيم ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عمارهای رهبری بدجوری اعصابت رو بهم ریختن داداش .کو اون شعارتون=هرکی حق داره نظرش رو بگه؟!
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالمحمد صلواتی
Iran, Islamic Republic of
آیه قرآن می فرماید... سخنها را بشنوید و بهترین ها را انتخاب کنید...
طبق فرمایش شما، باید سکوت کرد...
بشنو و انتخاب کن و تخریب نکن
برو با دلار و گوشت و پراید بنفش حال کن اینا قلمبه اند
United Kingdom
...
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زاکانی توصیه های رهبری وقتی عملی است که اصلاحات انقلابی درسیتو اداری مالیات بیمه بانکها گمرک روش بودجه نویسی حوزههای علمیه امزش وفرهنگ وکوتاه کردن دست لیبرالها وغرب زدهها صورت گیرد وگرنه اب در هاون کوفتن است
Bangladesh
من فقط دلم میخواد این جناب زاکانی یک بار بیاد با مردم حرف بزنه تا ببینه همه چی جوابش رو میدن
عبدالمحمد صلواتی
Iran, Islamic Republic of
سلام. لطفا و حتما یک پرونده ویژه با رنگ قرمز در کادر اصلی(مانند پرونده ای که برای قضایای خاص مثل حادثه تروریستی اهواز) برای پیام راهبردی مقام معظم رهبری قرار دهید. تا حداقل یکسال این پرونده به صورت ویژه باقی بماند.
تا زوایای سخنان معظم له بیش از پیش روشن گردد. باتشکر
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی عزیز ثروت "نامشروع "پرستی دیگه یعنی چه؟ همان ثروت پرستی بگید کافیه.
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی دلسوز انقلاب هستید و شکی نیست لطفا بیگانه پرست ها و مافیایی ها را نام ببرید تا مردم اگاهی پیدا کنند اگر دانسته های خود را بیان نکنید صداقت نخواهید داشت.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم ایشان عددی نیستند
Iran, Islamic Republic of
...
مالک
Iran, Islamic Republic of
چجوری میدان داری کنیم برادر؟؟

کلی مطلب درباره رانتخاری و ثروت نامشروع اندوز تو همین سایت شما نوشتیم ولی خود شما هم سانسور کردین....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی هول نشوید لطفا .. شما را نگفتند بیایید میدان داری کنید اگر قرار بود از میدان داری جنابتان و امثالتان آبی گرم شود که تا حالا شده بود برداشت صحیح از فرمایشات رهبر انقلاب این است که جوانهایی که تخصص و تعهد دارند پای کار بیایند ، شما چرا خودتون رو فوری دعوت می کنید ؟
سيد مجتبى بنيادى
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه با اين وضعيت كه براى جهان نيوز درست
كردين ، اينكه نميشه مطالب كانال تونو براى خواندن و توجه ، مثل كانالهاى ديگه بزرگ كرد !؟
واينكه خيلى ها كه مثل من عادت به مطالعه جهان نيوز داشتن از اينكه خواندن مطالب بزرگ شدنى نيست ، با كمال تاسف از خير كانالتون كذشتن،،،،

پس به ميدون آمدن تان خالى از اشكال نيست ،
موسوی
Iran, Islamic Republic of
زاکانی:باید رفتار مقام معظم رهبری توسط مسئولان دنبال شود
سوال این است که چرا آقای زاکانی این مطالب را دنبال نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
دکتر یدونه ای
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان همه چیز را در باره تلاش شما برای برجام خوانده ام و می دانم که حق با توست اما نمی دانم چرا ما مردم باید هر چیزی را تجربه کنیم تا بفهمیم
Iran, Islamic Republic of
ایکاش مردم در رای گیری درست انتخاب کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
خود کرده رل تدبیر نیست دکتر هر چقدر تلاش کنی فایده ای برای ما مردم ندارد خدا نیروهای مسلح را نگهدارد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آنانی که بحق نام دلواپس برایشان انتخاب شد که درست گفتند
Iran, Islamic Republic of
احسنت / کاملا درست و بجا بیان کردید