جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش اتحادیه اروپا به حمله انتحاری زاهدان

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 672058
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای بدون محکومیت حمله انتحاری در سیستان و بلوچستان، به اعلام تسلیت بسنده کرد.
واکنش اتحادیه اروپا به حمله انتحاری زاهدان
به گزارش جهان نيوز، اتحادیه اروپا به حمله تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد اما خبری از محکومیت این حمله در بیانیه این اتحادیه نیست.

بر اساس این گزارش، سخنگوی «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای وقوع این حمله تروریستی را به مردم ایران تسلیت گفت. وی در بیانیه خود عملیات تروریستی در خاش را غیرقابل توجیه توصیف کرده است. 
اتحادیه اروپا در این بیانیه همچنین ضمن همدردی با خانواده های شهدای حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان، بهبودی مجروحان این حادثه را خواستار شد.گفتنی است، حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت دست‌کم ۲۷ نفر منجر شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 50 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟