کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم‌هایی که به گیشه سینما‌ها جان دوباره می‌دهند

25 بهمن 1397 ساعت 14:35

با پایان یافتن سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، اکران سینما‌ها به وضعیت عادی بازگشت و همزمان چند فیلم جدید روی پرده رفت.


به گزارش جهان نیوز، از روز گذشته و بعد از پایان یافتن سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر ۵ فیلم جدید به‌صورت همزمان در کنار سایر فیلم‌هایی که قبل از جشنواره در حال اکران بودند، به روی پرده رفتند. نخستین اثر این لیست، تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی به نام «سوءتفاهم» است که در جشنواره فیلم فجر سال ۹۶ به نمایش درآمد، اما یک‌سال در انتظار اکران باقی ماند.


سوءتفاهم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی از محصولات سازمان اوج است و در آن بازیگرانی همچون مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم‌زاده و آرش نوذری حضور دارند. «ضربه فنی» دیگر اثری است که بتازگی وارد چرخه اکران سینما‌ها شد.

این فیلم به کارگردانی غلامرضا رمضانی از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سی‌ویکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست ۳ جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به‌دست آورد. فیلم سینمایی «هت‌تریک» به کارگردانی رامتین لوافی نیز از جمله فیلم‌هایی است که در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و بتازگی وارد چرخه اکران شده است. در این فیلم که به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته شده بازیگرانی همچون امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و همایون ارشادی حضور دارند.

فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید در ایران و ترکیه ساخته شده است و بعد از چند بار تأخیر در اکران از روز گذشته اکران شد. در فیلم سینمایی «جن زیبا» نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی و لیلا زارع به عنوان بازیگر حضور دارند. فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی آخر اثر این فهرست است که در آن بازیگرانی همچون شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی حضور دارند.

منبع: روزنامه وطن امروز


کد مطلب: 672050

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672050/فیلم-هایی-گیشه-سینما-ها-جان-دوباره-می-دهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com