کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آشنا: ما در چرخه باطل انتقام نخواهیم افتاد!

25 بهمن 1397 ساعت 12:23

مشاور رسانه ای رئیس جمهور در واکنش به حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان نوشت: «ما در چرخه باطل انتقام نخواهیم افتاد»!


به گزارش جهان نیوز، حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور که در مقطعی از معاونان وزارت اطلاعات هم بوده است، در واکنش به حادثه تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت 27 نفر از پاسداران غیور انجامید، با انتشار توئیت عجیب و مشکوکی نوشته است: «مرزبانان ما به شهادت رسیدند. اما ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد. مسئولیت بر عهده آمران و دیه بر عهده عاقله است.»



بیشتر بخوانید:
چه کسی ساعت ورود و خروج اتوبوس سپاه را لو داد؟!

این اظهارات عجیب آشنا در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور صبح امروز پیش از پیش از ترک تهران به مقصد سوچی روسیه گفت: اینگونه جنایات و بزدلی‌ها در اراده مستحکم ملت بزرگ ایران هیچ تأثیری نخواهد گذاشت و به راهی که انتخاب کرده اند، قدرتمندانه ادامه می‌دهند.

رئیس جمهور افزود: مردم ایران در برابر قدرت‌های بزرگ سر تسلیم فرود نمی‌آورند. این مردم از ابتدای انقلاب اسلامی با تروریست‌های مزدور مواجه بوده و هستند و تا ریشه‌کنی این‌ها به تلاش و مبارزه خود ادامه خواهند داد و قطعاً تقاص خون شهیدان‌مان را از این گروهک مزدور خواهیم گرفت.

روحانی همچنین برخی همسایگان را به انجام رسالت و وظایف قانونی خود در چارچوب حسن همجواری فرا خواند و از آن‌ها خواست با عمل به وظیفه و رسالت خود، اجازه ندهند تروریست‌ها با سوء استفاده از خاک این کشور‌ها، علیه همسایگان دست به اقدامات تروریستی بزنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر این روند بخواهد ادامه یابد و آن‌ها نتوانند جلوی تروریست‌ها را بگیرند، از لحاظ قانونی و مقررات بین‌المللی روشن است که ما حقوقی داریم و در زمان لازم حقوق خودمان را استیفا می‌کنیم.

پیگیری قصور احتمالی وظیفه‌ حتمی سپاه است
ظهر روز پنجشنبه، رهبرانقلاب هم در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی خاش نوشتند: ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت میکنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

این حادثه دلخراش، پاسخ دندان شکن هم دارد
سردار فدوی در واکنش به حادثه تروریستی چهارشنبه شب در جاده خاش - زاهدان گفت: این کارهایی که دشمنان انجام می‌دهند بی هنری آن‌ها را نمایش می‌گذارد، با انفجار یک اتومبیل با اتومبیل دیگر یک اتفاق ساده و بدون ابتکار انجام شده است و این کار آن‌ها ناتوانی و کینه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد. این حرکت دشمنان در این حادثه اخیر کاری بدون برنامه، بدون ابتکار و حتی بدون هنر خاصی انجام شده و این ضعف آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و این کار آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنان خود گفت: هر جایی که صحنه حفظ پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، پاسداران و نظامیان غیور ایران زمین حضور دارند و نمی‌گذارند بر ایران عزیز صدمه‌ای وارد شود و این حادثه همانند حادثه‌های قبلی بدون پاسخ نخواهد ماند و این حادثه دلخراش همانند حادثه‌های قبلی پاسخ دندان شکنی دارد که توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان این سرزمین متحمل خواهد شد.


کد مطلب: 672009

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/672009/آشنا-چرخه-باطل-انتقام-نخواهیم-افتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com