جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۵۱
بهزاد نبوی از فعالین اصلاح‌طلب:

مدتي است ضدانقلاب شده‌ام/ اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمی‌كردم/ وضع موجود تقصیر مخالفان برجام است نه دولت و اصلاح‌طلبان

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 671984
بارها در مصاحبه‌ها گفته‌ام مدتي است ضد انقلاب شده‌ام يعني موافق وقوع هيچ انقلابي نيستم
مدتي است ضدانقلاب شده‌ام/ اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمی‌كردم/ وضع موجود تقصیر مخالفان برجام است نه دولت و اصلاح‌طلبان
گروه سیاسی جهان نيوز: پشیمانی چهره های شاخص اصلاح طلب از انقلاب کردن و سقوط رژیم شاهنشاهی البته موضوع جدیدی نیست ولی بیان صریح آن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیار قابل تامل و توجه است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات اخیر بهزاد نبوی از فعالین فتنه 88 به شرح ذیل است:

* به عنوان اصلاح‌طلب به طور طبيعي مخالف انقلاب هستم. مدتي است كه نظراتم را درباره كل انقلاب‌ها بيان مي‌كنم و در مجموع ضد [برپايي] انقلاب شده‌ام. انقلاب به معني زير و رو كردن، امر ميمون و مباركي نيست. نكته ديگر اينكه در شكل‌گيري انقلاب يك سري عوامل دخالت دارند و به اراده من و شما رخ نمي‌دهد. هنر رهبري انقلاب استفاده بهينه از اين رويدادها است به طوري كه با كمترين هزينه بيشترين فايده را ببرد.

* در مقطعي از جمله مرحوم بازرگان خوش‌مان نمي‌آمد؛ او مي‌گفت انقلاب ما دو رهبر داشت؛ يكي امام (ره) و ديگري شاه. البته اين گفته وي درست بود. شاه آن قدر بد عمل كرد كه انقلاب شد و امام (ره) هم اين انقلاب را بسيار خوب رهبري كرد. ميان سال‌هاي 42-39 در وضعيت مشابه، رهبران توان استفاده بهينه از آن شرايط را نداشتند و نتوانستند مبارزات را به پيروزي برسانند. نمي‌توانيم بگوييم به همه آرمان‌هاي خودمان رسيده‌ايم. براي سنجش ميزان تحقق ايده‌آل‌هاي هر انقلاب بايد آن را با انقلاب‌هاي ديگر مقايسه كنيم و همچنين ببينيم چه مقدار توانسته به اهدافش نزديك شود.

* انقلاب ما باز هم از انقلاب‌هاي ديگر وضع بهتري دارد و در تحقق اهداف، زير و رو كردن و از هم پاشيدن وضعيت قبل، كمي بهتر از ديگران عمل كرد البته ما هم كارهاي غيرقابل قبول و غيرقابل دفاع انجام داديم ولي نسبت به ساير انقلاب‌ها وضعيت انقلاب ما بهتر است و در تحقق اهداف خود يعني «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» جلوتر است چرا كه توانسته است تا حدي به شعارهايش تحقق ببخشد.

* اگر بنا داريم ميزان آزادي و دموكراسي در انقلاب اسلامي را بسنجيم بايد آنها را با ميزان آزادي‌ها در انقلاب روسيه زمان لنين، استالين و خروشچف يا انقلاب الجزاير، كوبا و ويتنام مقايسه كنيم نه با ميزان آزادي و دموكراسي در كشورهايي چون سوئد و نروژ. اين اشتباهي است كه برخي‌ها آن را مرتكب مي‌شوند. البته اينجا هدفم الزاما دفاع از انقلاب نيست بلكه اعلام نظر در مورد چگونگي ارزيابي انقلاب ما و با هر انقلاب ديگر است.

* بارها در مصاحبه‌ها گفته‌ام مدتي است ضد انقلاب شده‌ام يعني موافق وقوع هيچ انقلابي نيستم. «ولي اگر به 40 سال پيش برگرديم و شرايط هماني باشد كه آن زمان بود؛ مطمئنا من همچون 46 سال قبل، در زندان شاه بودم و انقلاب هم در اثر عملكرد رژيم وي به وقوع مي‌پيوست. اگر در سال 1351 تجربه امروز را داشتم و حكومت شاه هم مانند رژيم‌هاي تركيه، كره جنوبي، برزيل و ...در سياست‌هاي استبدادي خود تجديد نظر كرده بود، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمي‌كردم.»

* ده‌اي از اصلاح‌طلبان به دو دليل مي‌خواهند خرج خودشان را از دولت جدا كنند. يكي اينكه احساس مي‌كنند جامعه از وضع موجود ناراضي است و نمي‌خواهند اين نارضايتي متوجه خودشان شود. دسته دوم، تعداد كمي از دوستان هستند كه مي‌دانند مشكل از كجاست ولي چون انتقاد از دولت بي هزينه‌ترين انتقاد است، ترجيح مي‌دهند همه كاسه و كوزه‌ها را سر دولت بشكنند. البته معني حرفي كه مي‌زنم اين نيست كه دولت انتقاد ندارد، ولي آنچه امروز جامعه را به اين وضعيت درآورده دولت و اصلاح‌طلبان نيستند. به عقيده من برخي اصلاح‌طلبان متاسفانه با اين كار دارند گل به خودي مي‌زنند. حتي خود شما هم با اين سوالي كه پرسيديد در واقع توپ را به زمين اصلاح‌طلبان فرستاديد.

* «وضعيت موجود نه سهم دولت و نه اصلاح‌طلبان است. سهم اصلي را كساني دارند كه مخالف دولت، اصلاح‌طلبان و حتي اصولگرايان ميانه‌رو هستند. سهم كساني است كه مي‌خواهند برجام به نتيجه نرسد و با ترامپ هم موضع هستند تا تحريم‌ها كارساز شود و مردم از دولت، اصلاح‌طلبان و اصولگرايان ميانه‌رو رويگردان شوند.»

* «با همان تصوري كه در دي سال گذشته با شعار «مرگ بر روحاني» شروع و با تبديل آن به مسائل ديگر عقب‌نشيني كردند. كساني كه دنبال ناكامي برجام و عدم سرمايه‌گذاري خارجي در كشور هستند، اين مشكلات را شكل داده‌اند و مانند حوادث دي ماه 96 پشيمان خواهند شد كه آن پشيماني سودي براي كشور و ملت و حتي خودشان نداشته باشد. مشكلات اصلي كشور، اينها هستند، نه يك وزير يا يك استاندار خوب يا بد كه البته در جاي خود مهم است.

* دولت هم بايد بداند جامعه به حرف اصلاح‌طلب يا من كه تعريف يا تكذيب مي‌كند، توجه نكند. مردم خودشان با تمام وجود وضعيت را لمس و نتيجه‌گيري مي‌كنند و اگر وضعيت خوب باشد راضي و اگر بد باشد ناراضي مي‌شوند. البته برخي مطالب به شكل ملموس براي مردم، چندان عمق نداشته باشد، ولي به هر حال وقتي مي‌بينند يكي مي‌گويد يارانه را 20 برابر مي‌كند، مي‌گويند خدا پدرش را بيامرزد. براي مردم قابل بررسي نيست كه اين يارانه 20 برابري از كجا خواهد آمد. به من هم اگر بگويند قرار است ماهيانه يك ميليون تومان يارانه بدهند خوشحال مي‌شوم و به طراح آن شعار راي مي‌دهم. معنا و خطر پوپوليسم هم همين است. اصلاح‌طلبان نبايد تصور كنند كه مي‌توانند خرج‌شان را از دولت جدا كنند. اگر مردم احساس كنند چون روحاني وضع خوبي ندارد، شما خرج‌تان را جدا مي‌كنيد، شما را به «نامردي» هم متهم خواهند كرد. دولت هم اگر بخواهد از اين دسته انتقاد كند همچنان كه برخي از آقايان اين كار را مي‌كنند باز هم به ضرر هر دو طرف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا بهزاد از اول ضد انقلاب بودی دلیل مخالفت ماها از اول همی بود اما دوستان انقلابی اصلاحطلب باور نمیکردنذد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.نمونه اش قرارداد الجزایر که برای آزادی گروگانهای امریکایی بود واین اقا مثلا رفته بود حق مارو بگیره ! برجام مقابلش لنگ میندازه !
Iran, Islamic Republic of
ملت هم منتظر بودن از شما دستور بگیرند که انقلاب کنند یا نه ! چقدر از خود ممنون !‌سال ۸۸ این حرفها رو بلد نبودی ؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت راست گفتی.
Iran, Islamic Republic of
راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن امسال که باشکوه تر از هرسال برگزار شد فقط به آمریکا و اسرائیل فشار نیاورده اینطور که معلومه حال خیلی ها رو در داخل بد کرده همینکه این جناب سکته نزده شانس آورده
سيد مجتبى
Iran, Islamic Republic of
دقيقاًً اين نوع از خود متشكر بودن ها كه از اول
فقط از حوصله و مداراى انقلابيون موزيانه سوء استفاده ميكردن و جز درد سر خيرى ازشون به
انقلاب و مردم نميرسيد ، حالا كه ديگه فسيل شدن
شانس ميارن كه سكته نميزنن،،،،
Iran, Islamic Republic of
💎دلیل گرانی گوشت معلوم شد

تعداد لاشه قابل مصرف انواع دام ذبح شده در کشتارگاه‌ها از سالانه 14 میلیون راس در سال 1387به 7.4 میلیون راس در 9 ماهه امسال رسید! یعنی تقریبا نصف!

از طرف دیگر در 5-4 سال اخیر حدود 7500 گاوداری هم تعطیل شد

با این اوصاف توقع دارید گوشت گران نشود؟!

این تعداد دامداری و گاوداری تعطیل شده در چندسال اخیر را بگذارید در کنار تعداد انبوه کارخانه و کارگاه صنعتی و غیر صنعتی تعطیل شده در چندسال اخیر....
در زمان مدیریت جریان غربگرا تعداد انبوهی از زیرساختهای تولیدی کشور در اصناف گوناگون به ناگاه تعطیل میشود. زیرساختهایی که به راحتی کمر هر تحریمی را میتوانست بشکند.
حقیقتا هر انسانی از عمق وابستگی و خیانت غربگرایان به ملت ایران دچار حیرت میشود
رضا
Iran, Islamic Republic of
..... .
Canada
بهزاد جان!
بجای اینکه منت برای انقلابی گری ات!!!! بگذاری کمی هم از نتیجه پرونده ات در انفجار نخست وزیری می گفتی.
Iran, Islamic Republic of
بهزاد نبوی کمک کننده به کشمیری مسئول ترور شهید رجایی و باهنر برا استخدام در نخست وزیری بود شهید لاجوردی در تحقیقاتش درباره انفجار نخست وزیری همواره به بهزاد نبوی میرسید که با توطئه از دادگستری اخراج شد و در نهایت هم بطور مرومزی با گلوله به سرش شهید شد. ان شهید میشه میگفت روزی دست نبوی را رو خواهم کرد.
بخشی از گفته‌های طائب مسئول اطلاعات سپاه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
منافقیت از کفار بدترند
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
مطمنا از اولش هم ضد انقلاب ومخالف با اصل ولایت فقیه بودی دیگر نیاز به افشای این مطلب نیست مردم خوب امثال تو و رفقایت و همچنین کدخدای شما را می شناسند
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به انقلاب که منافقینش مجبورند پوسته نفاق را کنار بزنند
Iran, Islamic Republic of
فقط بنده خدا رجایی این فرد رو نمیشناخت
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
1....
ساسان
علی لعنت الله علی القوم الظالمین...
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما مگرانقلابی بودید ....رجایی باهنر ...
Iran, Islamic Republic of
مخالفان داخلی برجام و مخالفان خارجی برجان مانند دو لبه قیچی هستند برای شکست برجام
سرور
Iran, Islamic Republic of
برجام چیه؟!
Iran, Islamic Republic of
تعفن برجامتون همون روزهای اول ُمشام همه رو ازرده کرد ُ..........چی میگی واسه خودت.
سیف=دستاورد برجام برای ایران تقریبا هیچ بود=

ALMOST NOTHING
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود زیرا زیرساخت های هسته ای ایران را نابود کرد اما زیرساخت های تحریم های ظالمانه حفظ و تقویت شدند.
Iran, Islamic Republic of
تا بسوزی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عجب كاربرهاى روده درازى دارى جهان ! يكى شون شونصد تا كامنت در مورد نفاق و منافق نوشته، غافل از اين كه منافقين الان در لباس داعشى مسلكان تكفيرى تفكرند ! همون ها كه والضالين شو تا جاده قديم شمرون ميكشند و در ظاهر خودشونو ذوب در ولايت آسيد على ميبينند ! نه اصلاح طلبان كن چيزى براى پنهان كردن ندارند و مردونه حرف شونو ميزنند ! اين دنباله روها نمى فهمند كه همين بهزاد نبوى يار غار شهيد رجايى رو آقايون به اتهام ايجاد ترافيك شيش سال آزگار فرستادند اوين ! اين طور جونورهاى نامرد و لامذهبى هستند ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبى ریاکارانه و منافقانه است که در حقیقت نام دیگرى جز فساد و افساد ندارد.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ :و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»! سوره بقره آیه ۱۱

 

خداوند در این آیه به ویژگی منافقان اشاره می کند که نخستین آنها داعیه اصلاح طلبی است در حالی که مفسد واقعی خود آنان هستند و می فرماید : « و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»!

 

مصداق عملی : 

رفتار برخی از سیاسیون امروز ما که داعیه اصلاح طلبی دارند مصداق کاملی از این آیه هستند ، ایشان برای کسب آرا  در هر جمعی که قرار می گیرند تلاش می کنند طبق رضایت آنان موضع گیری نمایند و هیچ فرقی برایشان  ندارد که افکار جمع موافق یا مخالف دین باشد به همین دلیل در جامعه انواع فسادها و دروغ ها را مرتکب شده و می شوند
بعد این همه فاجعه که از دل برجام بیرون آمده واقعا باید خیلی پر رو باشی که تقصیر را گردن واقع بینان بیاندازی و بانیان برجام راتطهیر کنی.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
فسیل اصلاح طلبی که از همان ابتدای انقلاب هم ؛ گراش های چپکی داشت !!
Iran, Islamic Republic of
خنده داره که چپ ،چپ کرده ورفته در آغوش راستِ عشق کدخدا !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مخالفان برجام مقصر هستند؟!آقا بهزاد بهتره خودت را به دکتر نشان دهی،اصلا حالت خوب نیست!
Iran, Islamic Republic of
قرآن کریم می فرماید: «وَإِذَا رَأَیتَهُمْ تُعْجِبُک أَجْسَامُهُمْ وَإِنْ یقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ کأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَهًْ یحْسَبُونَ کلَّ صَیحَهْ عَلَیهِمْ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ قَاتَلَهُمُ اللّهُ أَنّی یؤْفَکونَ».[1]

هنگامی که آنها را می بینی، شکل و قیافه آنها تو را به شگفت می آورد و اگر سخن بگویند(بر اثر قیافه حق به جانبی که به خود می گیرند) تو را به سخنان خود جلب می نمایند و به گفتار آنها گوش می دهی، گویی آنها چوب هایی هستند که به دیوار تکیه داده شده، هر صدایی را بر ضدّ خود می پندارند. دشمنان واقعی آنها هستند. از آنها بپرهیز، مرگ بر آنها! چگونه از حقیقت روی گردانند.

هدف آیه، بیان علایم منافقان است که به وسیله این علایم می توان منافق را از مؤمن تشخیص داد. این نشانه ها نوعاً جنبه کلی و عمومی دارند و هم اکنون این علایم بر سر منافقان عصر خود ما نیز سایه افکن است
Iran, Islamic Republic of
مهارت در سخن گفتن و پشت هم اندازی
نکته این کار روشن است؛ زیرا از آنجا که در باطن، ایمان به گفته خود ندارند و گاهی تصور می کنند که ممکن است این ضمیر برای دیگران روشن شود و رسوا شوند، حس «عیب پوشی» آنها را وامی دارد که گرم سخن بگویند و با نشان دادن عنایت بیشتر، نظر طرف را جلب کنند. این افراد در سخن گفتن و پشت هم اندازی آن چنان ماهر و ورزیده اند که حتی گاهی نظر پیامبر (ص) را ظاهراً به گفتار خود جلب می نمودند، چنانکه آیه مورد بحث این مطلب را می رساند: «وَإِنْ یقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ» از این نظر ما نباید فریب چرب زبانی و تندگویی و گرم سخن گفتن گروهی را بخوریم و لااقل باید احتمال دهیم که ممکن است این طرز بیان، برای فریب دادن ما باشد نه برای دل سوزی به خاطر حقیقت.
Iran, Islamic Republic of
براستی که بیماری نفاق از سایر بیماری های دیگر خطرناکتر است که سرانجام انسان را در روز قیامت معلوم و مشخص می سازد، امروزه یه خاطر پایبند نبودن مردم به ایمان و نبود تقوا نفاق به صفت بسیاری از مردم تبدیل شده است. و دعوتگران و علما و جانشینان پیامبر-صلی الله علیه وسلم- باید بدانند که چنانچه رهبر و قائد ما به سه طیف (ایمانداران واقعی و کفار و منافقان) روبرو بود ، آنان نیز با این سه طیف در جامعه روبرو هستند. صفات ایماندار واقعی و کفاری که کفرشان صریح است برای همگان محرز و مشخص می باشد
Iran, Islamic Republic of
نفاق ایمان و عقیده، چنین نفاقی انسان را از دایره ی مسلمانی خارج و صاحب چنین نفاقی در اسفل سافلین جهنم قرار می گیرد. چنانچه خداوند متعال فرموده:« ‏ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَن تَجِدَ لَهُمْ نَصِيراً ‏»[نساء/145] ‏ بيگمان منافقان در اعماق دوزخ و در پائين‌ترين مكان آن هستند و هرگز ياوري براي آنان نخواهي يافت ( تا به فريادشان رسد و آنان را برهاند
Iran, Islamic Republic of
منافق کسی است که دو راه را در زندگی برای خودش قرار‏ می‌‏دهد و ظاهری و باطنی دارد اینها روشن است درون و احساسات و اعتقادات باطنی و تمنیات و خواسته­‌های باطنیش چیزی است و ظاهر و زبان و شکل ظاهری زندگی او چیز دیگری است؛ یعنی بین این دو فاصله انداخته و در ظاهر جوری زندگی‏ می‌‏کند اما چیز دیگری را در باطن جستجو‏ می‌‏کند؛ اینها بعضی خصوصیات منافقین‏‏ است ‏ولی حقیقت این‏‏ است ‏که این خصوصیات را باید در ‏ آیات ‏قرآن دنبال کرد تا ببینیم قرآن چطور منافقین را معرفی‏ می‌‏کند و بعد در کنار قرآن هم روایاتی که از اهل بیت علیه السلام رسیده را باید بررسی کنیم تا این جریان نفاقی که قرآن از آن بحث‏ می‌‏کند شناخته بشود. گاهی بنای قرآن بر این نبوده که منافقین را به گونه‌‏ای معرفی کند که همه بتوانند هر منافقی را بشناسند و بنا بر این نبوده که اسرار در این عالم آشکار بشود زیرا «یَوْمَ هُمْ بارِزُون‏»(غافر/۱۶) یک جریان دیگری است و در دنیا بنا بر این نیست که منافقین یک جوری معرفی بشوند که هر کسی بتواند هر منافقی را بشناسد مگر اینکه کسی جزو متوسمین شود که آن وقت‏ می‌‏تواند در سیمای آدم‌ها حقیقت و باطن‏ آنها ‏را ببیند که آن یک سخن دیگری است؛ چنانچه ائمه علیهم السلام متوسم‏‏ هستند و ‏در سیمای شخص اسرار باطنی او را‏ می‌‏بینند و‏ می‌‏شناسند. مثلاً گاهی کسی‏ ادعا‏ می‌‏کرد که ما از محبین شما هستیم، امیرالمومنین‏ می‌‏فرمود: اینطوری نیست؛ در حالی­که در ظاهر هم جزو طرفداران حضرت بود ولی طولی ‏ نمی‌‏کشید که صفش جدا‏ می‌‏شد و مسیرش را تغییر‏ می‌‏داد.
Iran, Islamic Republic of
خدای متعال ‏می‏فرماید «لَأَرَیْناکَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُمْ بِسیماهُمْ وَ لَتَعْرِفَنَّهُمْ فی‏ لَحْنِ الْقَوْل‏»(محمد/۳۰) یعنی اگر ما‏ می‌‏خواستیم همه را به شما نشان‏ می‌‏دادیم که ببینید و چهره‌ها را بشناسید ولی آن لازم نیست و از لحن قول و نوع حرف زدنشان معلوم‏ و آشکار‏ می‌‏شود. بعضی از لحن قولشان را هم در همین سوره خدای متعال توضیح داده «یَحْسَبُونَ کُلَّ صَیْحَةٍ عَلَیْهِم‏» شما با هر کسی حرف‏ می‌‏زنی خیال‏ می‌‏کنند علیه‏ آنها توطئه‏ می‌‏کنی؛ اینها همچین موجوداتی هستند.
Iran, Islamic Republic of
پیامبر-صلی الله علیه وسلم در صحیحین فرموده اند:« آيَةُ الْمُنَافِقِ ثَلَاثٌ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ وَإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ وَإِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ» نشانه ی منافق سه است: هرگاه حرف بزند دروغ می گوید و اگر وعده داد خلاف وعده می کند واگر امانتی به او سپرده شود در امانت خیانت می کند
Iran, Islamic Republic of
منافق کیست؟

منافق در حقیقت کسی است که خودش را به عنوان کارشناس جا می‌زند ، خود را به عنوان متخصص جا می‌زند ، خود را به عنوان انقلابی جا می‌زند ، خود را به عنوان عالم جا می‌زند ، ولی دیر یا زود رسوا می شود . خود خداوند وعده داده است که ؛ «مُخْرِجٌ» من خارج می‌کنم ، «مَا كُنتُمْ تَكْتُمُونَ» آنچه را که در کتمان دارید .

در قرآن حدود هفتاد آیه ، کارنامه ی منافقان را مطرح کرده است .

لازم نیست که نفاق همیشه شاه رگ باشد . نفاق هم شاه رگ دارد و هم موی رگ، به عبارتی هم نخ های ریز و نامرئی دارد و هم طناب کلفت .
سربندی
Iran, Islamic Republic of
به این جمله بهزاد خان دقت کنید: البته ما هم كارهاي غيرقابل قبول و غيرقابل دفاع انجام داديم !
Iran, Islamic Republic of
بعد از حضور پر شکوه ملت در روز جشن 22 بهمن خیلی ها بر اثر مشت محکم ملت هذیان میگویند.
Iran, Islamic Republic of
روزی امام به منزل می رفتند .دم در که رسیدند ، یارانشان را به منزل تعارف نکردند . امام رضا که خردسالی بیش نبودند ، از پدر سؤال کردند که چرا آنها را به داخل خانه تعارف نکردید ؟ امام فرمود: چون قلباً آمادگی پذیرایی ندارم واگر به زبان بگویم بفرمایید ، این یکی از رگهای نفاق است .

هرچه بلا بر سر اسلام آمد ، همه و همه به خاطر نفاق و منافقین بوده است .در قرآن نیز از منافقین بسیار سخن گفته و حتی یک سوره نیز به نام آنها ملقّب شده است
Iran, Islamic Republic of
قرآن می‌گوید: منافق «مُذَبْذَبِ »4، ولی مؤمن « لَمْ یَرْتَابُوا »5، منافق دغدغه دارد ولی مؤمن قاطع است

2- خدا به منافقین می گوید: «لَا یَفْقَهُونَ» ، نمی‌فهمند که چه می‌کنند ، اما به مؤمن می‌گوید : « أُوْلُوا الْأَلْبَابِ » یعنی می‌فهمند چه می‌کنند .
Iran, Islamic Republic of
تو از اول هم انقلابی نبودی. شما اصلاح طلبان افراطی تا زمانی که از سفره انقلاب بخورید ادای انقلابی بودن در می آرید.
Iran, Islamic Republic of
قرآن می گوید : منافق تحجر دارد « كَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ »6 ، مثل چوب هستند ، ولی مؤمن انعطاف دارد « وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ»7
Iran, Islamic Republic of
منافق نماز که می‌خواند ، « قَامُوا» ، با کسالت می خواند ، « وَهُمْ كَارِهُونَ » ، زکات با کراهت می‌دهند ، نماز شان با کسالت است و پول شان با کراهت . اما مؤمن « فِی صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ »8 نمازرا با خشوع می‌خواند . «دَائِمُونَ »9 همیشه نماز می‌خواند ، اینطور نیست که مکه می‌رود ، حجاب خود را حفظ کند .فقط مکان ها ی مقدس و یا بعضی از ماه های سال نماز بخواند ، مداوم نماز میخواند ، « یُحَافِظُونَ »10 نماز را حفظ می‌کن
Iran, Islamic Republic of
منافق در حقیقت کسی است که خودش را به عنوان کارشناس جا می‌زند ، خود را به عنوان متخصص جا می‌زند ، خود را به عنوان انقلابی جا می‌زند ، خود را به عنوان عالم جا می‌زند ، ولی دیر یا زود رسوا می شود . خود خداوند وعده داده است که ؛ «مُخْرِجٌ» من خارج می‌کنم ، «مَا كُنتُمْ تَكْتُمُونَ» آنچه را که در کتمان دارید
Iran, Islamic Republic of
منافقین پیمان شکن هستند. 13 شخصی به نام تعلبه مقداری دامداری و کشاورزی داشت . نزد پیغمبر (ص) آمد و گفت: یا رسول الله دعا کن وضع مالی من خوب شود . حضرت فرمود : وضع مالی تو خوب است . گفت: نه من می‌خواهم توسعه بدهم ، فرمود : توسعه اقتصادی باعث می‌شود که به خدا و پیغمبر نرسی . گفت : هم توسعه اقتصادی می‌دهم وهم به دینم می رسم . بالاخره کارش توسعه پیدا کرد و قول داد که کارش توسعه پیدا کرد به مستمندان کمک کند . اما همین که وضع مالی اش خوب شد ، همه چیز را فراموش کرد و در روایت است که حتی به نماز جماعت نیز نمی آمد .

قرآن می‌گوید: «عَاهَدَ اللَّهَ لَئِنْ آتَانَا مِنْ فَضْلِهِ لَنَصَّدَّقَنَّ وَلَنَكُونَنَّ مِنْ الصَّالِحِینَ ؛ با خدا عهد می‌بندد که اگر از فضل و کرمت به من بدهی صدقه بدهم و آدم صالحی باشم .»14 خدایا وضع مالی مرا خوب کن هم به فقرا کمک می‌کنم هم آدم صالحی هستم ، اما همین که به خواسته اش می رسد ، نقض پیمان می کند
Iran, Islamic Republic of
خوب الحمدلله که ماهیت خودت را افشا کردی. دولتمردی از نظام که عاقبتش ضدانقلاب شد و از نظام جدا شد ، فقط می گویم که عاقبت به خیر نشدی!!! چه کردی که این شد عاقبتت؟!! بدبخت بیچاره!!!!
Iran, Islamic Republic of
واکاوی سیر نفوذ در لایه حاکمیت که دارای مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای حرکت ملت و دولت است؛ بستر مناسبی را برای درک مولفه‌های نفوذ، چگونگی نفوذ و تبعات آن برای جلوگیری از آن فراهم می‌سازد.
Iran, Islamic Republic of
هزاد نبوی کشمیری را به شهید رجایی معرفی کرده بود، افزود: بهزاد نبوی در زندان خودش را به شهید رجایی نزدیک کرده بود و شهید رجایی،‌صد درصد به بهزاد نبوی اعتماد داشت و هرگز حاضر نبود که غیر از این فکر کند. حتی با اطلاعاتی که نزدیکان شهید رجایی در این خصوص به ایشان می‌دادند، گذشت تاریخ نشان داد که وی به صورت غیر مستقیم در این حادثه نقش داشته است. طوری که یکی از رفقایی که مرحوم شده‌ نقل می‌کرد که یک ساعت مانده به انفجار، بهزاد نبوی به من زنگ زد که امروز جلسه مهمی در دستور کار داریم و شما چرا همکاری نمی‌کنید و نمی‌آیید؟
Iran, Islamic Republic of
: کسانی که روزی با شهید رجایی نماز می خواندند، غذا می خوردند و رفاقت داشتند به وی خیانت و زمینه شهادتش را با همدستی کشمیری فراهم کردند. اگر اشتباه نکنم 4 سال مانده به تشکیل دولت اول آقای احمدی‌نژاد، اصلاح‌طلبان در قزوین مراسم بزرگداشتی برای شهید رجایی برگزار کردند که سخنرانان آن مراسم بهزاد نبوی و مرتضی حاجی بودند.
Iran, Islamic Republic of
همسر شهید دفتریان نیز درگفتگو با هفته نامه سروش می گوید: «این قدر می‌دانم که ساعت حدود هشت و چند دقیقه‌ای بود که نام «کشمیری» را به عنوان سومین شهید نام بردند حتی تا ساعت 2 آنروز هم نام «دفتریان» به عنوان شهید اعلام نشد و فردا بعدازظهر ساعت 2 نام «دفتریان» را اعلام کردند. معلوم شد که به هرحال شهید اول و دوم و سوم هم «کشمیری» و چهارم شهید «دفتریان» ولی چون سه جنازه بیشتر حمل نشد یکی جنازه «شهید رجایی» ‌و یکی جنازه «شهید باهنر» که سوخته بودند و غسل نمی‌خواستند ولی جنازه ما تا رفت، شسته شد و دفن کردیم حدود سه بعداز ظهر شد و فردای آن روز که من و خانم «باهنر» و خانم «رجایی» که قرار گذاشتیم با هم صبح به بهشت زهرا برویم در آنجا متوجه شدم که بعد از جنازه «دفتریان» جنازه «کشمیری» دفن شده که این برای من سؤال شد که دو تا جنازه که سوخته بود کنار هم دفن شده بود. مگر نگفتند که کشمیری هم سوخته بود خوب این هم باید سریع دفن می‌شده. چطور شد که دو تا جنازه سوخته کنار هم بعد از آن جنازه‌ای که سوخته نشده و بعد از آن یک خشتی زده‌‌اند و نوشته‌اند «کشمیری» به هر حال این سؤال برای ما بود
Iran, Islamic Republic of
هیچ‌گاه ندیدیم، که به صورت سؤال در رسانه‌ها، چه روزنامه‌ها و چه رادیو و تلویزیون مطرح بشود، که مثلاً انفجار حزب جمهوری اسلامی، نتیجه تعقیبش به کجا انجامید؟ مسئله نخست‌وزیری به کجا انجامید؟ آنچه در این قضیه جلب توجه می‌کند، این است که این عوامل نفوذی یک شبکه بهم پیوسته‌ای هستند که عواملشان را به راحتی در جاهای حساس نفوذ می‌دهند.»
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
گوشت 120 هزار تومانی و دلار 12000 تومانی نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان است و لاغیر.
Iran, Islamic Republic of
جمع کردن مقداری خاکستر در یک کیسه نایلون به عنوان جسد کشمیری، ورود شیون کنان یک زن به عنوان همسر شهید با فریادهای مسعود مسعود، تشییع با شکوه تابوت منتسب به کشمیری با شعار "کشمیری چی شد؟ کشته شد!" به روی دست مردم و خلاصه اغفال مسئولین توسط یک باند محفلی در اطلاعات نخست وزیری در حالی صورت می گرفت که مسعود کشمیری برای خروج از کشور نیاز به فرصت و عدم حساسیت بود و یقیناً بر روی یک فرد کشته شده و بیجان کمترین حساسیتی وجود ندارد!
Iran, Islamic Republic of
«این سوال پیوسته مطرح خواهد بود که عوامل نفوذی چگونه توانستند تا این سطح رسوخ کنند... اندکی دقت نشان می دهد که وسعت اقدامات این گروه تا بدان پایه است که از عامل واقعی جنایت دفتر نخست وزیری، شهید! می سازد. بسیار ساده لوحانه است اگر گمان کنیم این اشتباه سهوا پدید آمده که تکه هایی را که به عنوان تکه های بدن کشمیری در یک کیسه پلاستیکی جمع شده با عنوان شهید کشمیری! مطرح شود، ولی جسد سالم برادر شهیدمان، دفتریان تا 48 ساعت به عنوان یکی از شهدای حادثه، اعلام نشود.»
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام دلار 3 هزار تومان و گوشت 25 هزار تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
- بحث شهید سازی از «کشمیری» خبیث:.. ببین بعد از انفجار هیچ نشانه‌ای از مجروح شدن یا کشته شدن «کشمیری» نبود... آقای «بهزاد باستانی» که معاون و رئیس‌ دفتر «بهزاد نبوی» بود، « سازگارا» معاون سیاسی اجتماعی «بهزاد نبوی»، «علی‌اکبر تهرانی»، «بیژن تاجیک» و «محمد رضوی» بودند که به نحوی هسته اولیه پخش خبر شهادت «کشمیری» ملعون به حساب می‌آمدند
Iran, Islamic Republic of
جمع پنج تایی هم «سازگارا» و «باستانی» به نظرم توی روابط عمومی [نخست‌وزیری]، روی این قصه که «کشمیری» کاملاً سوخته و هیچ چیزی جز خاکستر ازش نمانده، خیلی محکم مانور کرده بودند... رئیس ‌روابط عمومی نخست‌وزیری یکی بود به نام «محمد دوائی» که خبر صددرصد کذب شهید شدن «مسعود کشمیری» را به رادیو می‌دهد
Iran, Islamic Republic of
خود آقای «بهزاد نبوی» توی آن بحبوحه انفجار کجا بود؟

[«منبع (ص)»:]... تقریباً همزمان با آتش‌سوزی ساختمان، «بهزاد نبوی» به سمت مجلس رفته بود و خودش را به رئیس مجلس رسانده بود. درست همون لحظه همه از مجلس برای کمک به جهت برعکس می‌رفتند... اگر روال ظاهری قضایا انجام می‌شد و تابوت جنازه خیالی «کشمیری» باز نمی‌شد، الان یک تابوت خالی در کنار قبر «شهید رجایی» و «باهنر» وجود داشت، به نام «شهید مسعود کشمیری»!
حرفش درسته
Iran, Islamic Republic of
بحث تابوت و جنازه درست شده «کشمیری»، عوامل آن دقیقاً چه کسانی بودند؟ گفت: «علی اکبر تهرانی»، «محمدمحسن سازگارا»، «نادر قوچکانلو» و «سیف‌الله ابراهیمی»، بدون کوچکترین دلیل از مجروحیت یا قتل «کشمیری» از خاکسترهای محل انفجار، یک جنازه ساختگی که داخل پلاستیکی ریخته شده بود، را به اسم بقایای پیکر مطهر «شهید کشمیری» همراه با جنازه‌های واقعی «شهید رجایی» و «شهید باهنر» به مرأسم تشییع، برای دفن به بهشت‌زهرا فرستادند... البته این تیم هماهنگ‌کننده تشییع جنازه، صبح روز تشییع جنازه‌ها یعنی نهم [شهریور] توسط «بهزاد نبوی» در نخست‌وزیری تشکیل شده بود...
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگوی تورم 400 درصدی فعلی و قیمت های نجومی مسکن و خودرو و موبایل و لوازم خانگی و مواد غذایی و میوه و غیره باشند و فرار به جلو نکنند.
Iran, Islamic Republic of
نظریه پزشکی قانونی، جواز دفن و مراحل اداری و کارهای دفتری در بهشت زهرا برای «کشمیری» انجام نشد. در حالیکه همه این تشریفات برای «شهید رجایی» و «شهید باهنر» انجام شد... که همان موقع نماینده سپاه [پاسداران انقلاب اسلامی] در پزشکی قانونی به مسئولین بهشت‌زهرا در مورد اجازه دفن برای «کشمیری» شدیداً اعتراض کرده بوده... اسمش «تاجیک» بود. اسم کوچکش یادم نیست ولی فامیلی‌اش «تاجیک» بود...در زمینه دفن جنازه‌ها هم مهندس «صنیع‌پور» بود، قائم‌مقام «بهزاد نبوی». «سازگارا» بود و «علی‌اکبر تهرانی» که جالبه دائماً با «بهزاد نبوی» در تماس بودند...بعد از اینکه تدفین صورت گرفت، «بهزاد نبوی» یک عده‌ای را دعوت کرد که به اصطلاح تیم تحقیق و بررسی انفجار نخست‌وزیری باشند که خودش هم آن را سرپرستی می‌کرد. دسته اول آنها «خسرو تهرانی»، «محمد رضوی»، «علی‌اکبر تهرانی»، «بیژن تاجیک» و «سعید حجاریان» بودند
Iran, Islamic Republic of
قبلش منافق بودی حالا ضد انقلاب شده ای
علی یار
Romania
جناب چریک پیر شما خیلی وقت است که ضد انقلاب شده‌اید! الان و بعد از دیدن شور انقلابی مردم در ۲۲ بهمن علیرغم همه تلاشها برای جدا کردن مردم از نظام، اکنون ناامید شده‌اید! و این اعتراف از سر ناامیدی است پیرمرد!!!
Iran, Islamic Republic of
کشمیری در جلسه روز واقعه در مکانی که برای استقرار خسرو تهرانی معاون وقت اطلاعات نخست وزیری بوده، می نشیند و در حین جلسه برخاسته برای رئیس جمهور چای می ریزد و پس از گفتگویی کوتاه با تهرانی از جلسه خارج می شود.

ارسال این پرونده به دادگستری و جلوگیری از رسیدگی به آن توسط سید اسدالله لاجوردی در حالیکه پرونده های مرتبط با منافقین همگی در اختیار وی به عنوان دادستان انقلاب تهران قرار می گرفته، از دیگر نقاط مبهم این پرونده است.
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
برجام فرصت سوزی بزرگی بود که 5 سال از عمر ملت و کشور را تلف کرد و دیگر هیچ !
Iran, Islamic Republic of
اعضای دفتر اطلاعات نخست وزیری دلیل پروژه کشته سازی «کشمیری» را ترفندی اعلام کردند و قصدشان این بود که منافقین «کشمیری» را خارج نکنند، تا دستگیرش کنند اما روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سخنرانی 10/6/1379 خود به این موضوع اعتراض و ادعا می‌کند: «اینها چنان تظاهر به خط «امامی» می‌کردند که خط «امام» را در انحصار خودشان قرار داده بودند و گفتند که فقط ما در خط «امام» هستیم... اولین خیانتی که کردند شهادت مرحوم «شهید رجایی» و «شهید باهنر» بود، آنها اطلاعات نخست‌وزیری را داشتند و می‌دانستند «کشمیری» منافق است. با او سابقه‌دار و هم بند بودند. او را آوردند در نخست‌وزیری و به پست‌های بالا ارتقاء دادند... بلافاصله آمدند، یک جنازه برای «کشمیری» درست کردند... وقتی با اعتراض و آگاهی دیگران روبرو شدند، آمدند این شعار را ترفند خودشان قرار دادند که بله ما می‌دانستیم، می‌خواستیم منافقین «کشمیری» را خارج نکنند، تا دستگیرش کنیم!»

بهزاد نبوی همواره اتهام ارتباط سازمان مجاهدین انقلاب با انفجار نخست وزیری را رد کرده است،
هدی
خدا ریشه اصلاح طلبان و وطن فروشان را بخشکاند
Iran, Islamic Republic of
اینگونه خون شهدا پایمال می شود.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
تجمعات مردمی دی ماه 96 در اعتراض به تورم و فساد و فقر و بیکاری بود و کاملا"بجا بود.
امثال شما هيچوقت به انقلاب و آرمانهاي انقلاب پايبند نبوده اند كه حالا اظهار پشيماني ميكنيد. آنهم در 40 سالگي انقلاب و با ديدن حمايت پرشكوه مردم از انقلاب حالا چشمتان در بيايد شما با همين انقلاب به اينجا رسيدي كه راحت بناي مخالفت ميزاري وگرنه كه اگر زمان شاه بود كه الان توي زندان ساواك شكنجه ات ميكرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر
ضد انقلاب بودی اعتراف کردی خیالمان راحت شد در خصوص ماجرای دهه شصت هم توبه کن
Iran, Islamic Republic of
سوره منافقون زیادبخوان
Iran, Islamic Republic of
إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿۱﴾ چون منافقان نزد تو آيند گويند گواهى مى‏ دهيم كه تو واقعا پيامبر خدايى و خدا [هم] مى‏ داند كه تو واقعا پيامبر او هستى و خدا گواهى مى‏ دهد كه مردم دوچهره سخت دروغگويند (۱) اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿۲﴾ سوگندهاى خود را [چون] سپرى بر خود گرفته و [مردم را] از راه خدا بازداشته‏ اند راستى كه آنان چه بد مى كنند (۲) ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا فَطُبِعَ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يَفْقَهُونَ ﴿۳﴾ اين بدان سبب است كه آنان ايمان آورده سپس به انكار پرداخته‏ اند و در نتيجه بر دلهايشان مهر زده شده و [ديگر] نمى‏ فهمن
رامین
Iran, Islamic Republic of
شما مگه قبلا انقلابی بوده اید؟ !!
در مورد ترور شهیدان رجایی و باهنر هنوز شما متهم اصلی هستید که معلوم نیست چه کسانی اجازه ی به جریان افتادن این پرونده را نمی دهند تا نقش شما هم مشخص بشه.
Iran, Islamic Republic of
نشان ... همین است.
منافقین ازکفاربدترند....
...
Iran, Islamic Republic of
...
علیکمال
لعنت خدا بر تو و همفکرانت!
علی
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
United Arab Emirates
عاقبت به شر شدی نبوی ......
سعید110
Iran, Islamic Republic of
لیاقت بیشتر از این هم نداشتی!
حالا رمز آنهمه ضرر و زیان اول انقلاب سخنگوی دولت مستعد فتنه گری معلوم می شود!
بهروز
Iran, Islamic Republic of
تو خودت عامل فتنه بودی. د...
Iran, Islamic Republic of
خلاصه رفقای کشمیری خودشون لو دادن
Iran, Islamic Republic of
اينا همون ضد انقلابا ديروز هستن ولي از ترس جونشون بروز ندادن حالا كه گوي ميدان دستشون دارن بروز ميدن
Iran, Islamic Republic of
این حضرات وقتی در مقابل منطق محکم افراد مقابل خود مواجه میشوند یا از مردم حرکتی انقلابی و جهادی وارزشی می بینند شروع به هذیان گویی میکنند معلوم نیست مردم در روز بیست دوم بهمن چکار کردند که اینا عصبانی شدند واز کور در رفتند .آب را برسونید ...
خیلی ها با انقلاب اومدند ولی هیچ وقت انقلابی نبودند
Iran, Islamic Republic of
اینجا تجربه شما نیست که این حرف ها را بر زبان شما می آورد
این خستگی، سستی، مستاصل بودن و زوال عقل است
بازنشستگی و کم حرف زدن دوای این درد است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته بیشتر از این هم از شما و هم دستانتان انتظار نمی رود؛ زیرا چهره ی شما قبلا برای خیلی از مردم روشن شده بود.
Iran, Islamic Republic of
وضع الان مملکت صد در صد تقصیر شما و دوستان اصلاح طلبتون و صدالبته دولت فشل روحانیست. ننگ وضعیت اسفناک فعلی (که قطعا عمدیست) تا ابد رو پیشونی شماها باقی خواهد موند.
Poland
بیخود نیست که دَرَک هفتم جهنم متعلق به منافقین است
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مردم به تشویق امثال شما انقلاب نکردند که بخواهند با توصیه و به "تجربه" شما از آن دست بکشند.
Iran, Islamic Republic of
اتهام ایشون در دست داشتن در انفجار نخست وزیری و شهادت رجائی و باهنر به کجا رسید ؟!
Iran, Islamic Republic of
محمود میگه یارانه هرسال با نرخ تورم افزایش بیابد...هنرش این بود که پول مردم رو از دهن مفتخورانی مثل شما دراورد داد بخودشون ...ازاین میسوزید و تحقیرش میکنید ولی با اینکه هیچ وقت بهش رای ندادم و نمیذم, یک تار موش به کل سروپای شما میارزه
عمار
Iran, Islamic Republic of
انسان تاکجاسقوط میکنه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدایا عاقبت بخیرمون کن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اولا کی گفته که تو از اول هم انقلابی بودی
خدا رحمت کنه شهید لاجوردی عزیز رو که همیشه شما رو از اعضای گروهک منافقین بدتر میدونست
خوب شما رو شناخته بود
شما اگر انقلابی بودی باید در اون انقلاب شک کرد و الا این صحبتت که تعجب نداره
احمد تبریزی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اگه یه رفراندوم ازاد بزارین نتیجه بخوبی مشخص میشه .
دولتی که نتونه مایحتاج ا ولیه ملتشو تامین کنه وهرروز یه سناریو براشون درست کنه از عزراییل هم بدتره
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
در اوایل انقلاب نوارهای کاستی از طرف یکی از نهادها در موضوعات مختلفی توزیع می شد یکی از آن موضوعات « تحلیل سیاسی » و ارایه دهنده آن بهزاد خان پشیمان بود ؛ او در بخشی از آن نوار درباره زندگی شخصی خود گفت که من در خانواده ای تحصیل کرده ولی غیر انقلابی یا ضد انقلاب به دنیا آمده ام و از اهالی شیرازم و پدر و مادرم جز من یک دختر داشتند که در کودکی در حوض آب افتاد و غرق شد ؛ پدر و مادرم هم اینک در خارج از کشور به سر می برند تا اینجا را داشته باشید. در زمان تبلیغات برای مجلس ششم در پوسترهای تبلیغاتی او که بر در و دیوار شهر تهران ، چسبانده بودند او را مردی و قهرمانی و شیری از دیار آذربایجان معرفی کرده بودند بعدا در ویکیپدیا در باره اطلاعات عمومی شهر سبزوار، او از مفاخر سبزوار معرفی شده بود!!!! یک بار هم در دوران مجلس ششم یکی از سران فتنه او را « سید » لقب داده بود ؛ حالا هر کس توانست دقیقا شجره نامه و اصل و نسب این آقای پدر و مادر را به خوبی و روشنی عرضه کند ، جایزه دارد!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
شما از اول هم انقلابی نبودی و چنانچه از ابتدا ماهیت واقعی ات را مثل مرد آشکار کرده بودی، اکنون در ... نزد رفقایت بودی.
Iran, Islamic Republic of
اگر پرونده عاملان شهادت شهید رجایی و باهنر باز بینی شود مشخص خواهد شد شما و حجاریان و،،،، از اول انقلابی نبودید!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما از وقتی علیه نظام قیام کردی ضد انقلاب شدی ،فتنه گر۸۸
خدا رو شکر یکی مثل تو از انقلاب حمایت نکنه بهتره
حسین
Iran, Islamic Republic of
نفوذی تشریف داشتید ...!!!
Iran, Islamic Republic of
خود ظریف میگه قرار نبود برجام اقتصاد رو حل کنه! تو چی میگی ؟!
شما اول ثابت کن برجام اصلن تحریمی رو بر میداشت بعد بگو مانع تراشی شد .
علی
United States
....
Iran, Islamic Republic of
ضد انقلاب قدیمی تازه خواب دیده ضدانقلاب شده ههههه اعور بخیر چریک خلق
Iran, Islamic Republic of
پول پترو پارس و .... اثر کرده
تو لطف کن همون ضد انقلاب باش انقلاب به دورو و منافق و دم دمی مزاج هی مثل تو نیاز نداره.
Iran, Islamic Republic of
شما تکلیفت با خودت هم روشن نیست .
Iran, Islamic Republic of
نشد دیگه آقا بهزاد . شما کلا ضد انقلاب نیستی فقط ضدانقلاب اسلامی هستی . همین الان اگر جریانی علیه جمهوری اسلامی راه بیفته و قرار باشه انقلابی علیه انقلاب اسلامی شکل بگیره شما در صف اول انقلاب می ایستی
سلام
Iran, Islamic Republic of
راست مى گويد مخالفان اجازه امضاى برجام را ندادند!در مقابل هتل كوبورگ تظاهرات كردند!امضاى كرى را پاره كردند! ...
Iran, Islamic Republic of
۴۰ساله که ضد انقلابی!
Iran, Islamic Republic of
البته حرف ایشان تحریف شد و منظور ایشان را درست متوجه نشدند اتفاقا ایشان الان ضد انقلاب شده زیرا دیگر اعتقادی به انقلاب برای سر و سامان گرفتن اوضاع ندارد و این به نحرفی است به نفع نظام حاکم که ایشان به انقلاب دیگر فکر نمی کند
و...
Iran, Islamic Republic of
معمولا گناه ومعصىت وسرکشى وطعىان وانحراف ىشتر متعلق به جوانان است رجمله معروف درجوانى پاک بودن شىوه پىامبرى است وگرنه هرگبرى به پىرى مى شود پرهىزگارواىشان مىخواهد برخلاف جرىان آب مى خواهد درپىرى ومعرکه گىرى بشود ناپاک ىا همان کافر وسزاى کفر بعد از مسلمانى مرگ است بروسرپىرى به فکر آن دنىاىت باش خواب زده
Iran, Islamic Republic of
عقاید یک پشه تاثیری در کره زمین ندارد .
Iran, Islamic Republic of
....
منافقین از کفار بدترند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم قبل از مرگت ، آرزوی شهید لاجوردی در مورد تو و رفقای درگیر در پرونده شهید رجایی و شهید باهنر محقق شود و آن پرونده از مسکوت ماندن خارج شود
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب نبوی؛ به استناد همین بخش از افاضات شما باید بگوئیم مقصر اوضاع پیش اومده دقیقاً خود شما مدعیان اصلاحاتچی هستید!!! بخونید...«اصلاح‌طلبان نبايد تصور كنند كه مي‌توانند خرج‌شان را از دولت جدا كنند. اگر مردم احساس كنند چون روحاني وضع خوبي ندارد، شما خرج‌تان را جدا مي‌كنيد»... یعنی چه؟؟ یعنی خودت داری نقش دولت و اصلاحاتچی ها را در اوضاع پیش آمده تأیید می کنی.
توصیه می کنم؛ مجموعه تحلیلی واکاوی پیوستن ایران به FATF و پیوست های مرتبط با آن را بخوانید و بعد اظهار نظر کنید. خصوصا آنجایی که امضاء دوستان شما به عنوان وزیر و وکیل در دولت تدبیر و امید بر قراردادهای بین المللی موجود هست.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب نبوی؛ متأسفانه ایراد بزرگ ایرانی ها نداشتن مطالعه است، اگر مطالعه مردم ما مثل مثلاً آلمان ها می بود. باور کنید اجازه نمی دادند تو و امثال تو اینقدر راحت جولان بدید!!! نمی گذاشتند تا به هر بهانه ای برسرشون کلاه بگذارید و به راحتی به اونها توهین کنی!!!
Iran, Islamic Republic of
...
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
بهزادخان نبوی بروفکرجسمت باش که دوتارگه گردنت مانده انقلاب اگه میخواست به امثال شما باشه همان روزاول آنرا ازدست داده بودیدوحتی کی به حرف شماگوش میکرد
Iran, Islamic Republic of
این مازکوزه صدسال قبل درک کرد! تنها انقلابی که عمل کرد نلسون ماندلا بود وکشورش اکنون پیشتاز توسعه انسانی واقتصادی!
میرقلیچ
Iran, Islamic Republic of
عمو! آزادی ایران آنقدر از سوئد و نروژ بالاست که به امثال تویی تریبون آزاد گذاشته تا عقده هایت را بریزی بیرون!
آفرین بر اقتدار ۴۰ ساله انقلاب و مرگ بر منافقین هزار چهره
Iran, Islamic Republic of
...
علی رسولی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
حالا که رفتی اون قرار داد خفت بار الجزایر را امضاء کردی به این نتیجه رسیدی؟! یا با اون تحصن های خشک و بی معنای در مجلس و اینکه حتی به یار دیرین خودتون هاشمی هم رحم نکردید؟!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
ولی انقلاب براتون آب نداشت نون که داشت جناب نبوی.
شما که خود موسس پتروپارس بودید و از برکت انقلاب به این مقامات و منافع رسیدید ، اگه انقلاب نبود ؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
طوري ميگه اگه تجربه الآن راداشتم,مردم را به انقلاب تشويق نمي كردم كه انگار انقلاب سال 57 هم به توصيه و تشويق و مديريت اين فرد انجام گرفته است!!!!!
سلام آقاي ضد انقلاب و خائن
Iran, Islamic Republic of
آيا مي دانيد معرف كشميري در انفجار حزب جمهوري آقاي بهزاد نبوي بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و از ايشان خيلي حمايت كرده بود ضمنا هدف از بمب گذاري كشميري كه بعنوان دبير شوراي امنيت هم شده بود بمب در جماران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
در طول عمرت یک حرف راست فرمودی انهم اعتراف به ضد انقلاب بودن خودت ولی خیلی دیر ....
Iran, Islamic Republic of
تا حدودی انقلاب ، پیروزی جهل بر ظلم بود
نذير
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی شما از اولش بودی منتها لو نمی دادی
Iran, Islamic Republic of
اگر با انقلاب بودید فتنه 78 را ایجاد نمی کردید در فتنه 88 با اینکه برنامه ریزی شده ازفبل بود که به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب بکشید اگر حقی داشتید برای حفظ نظام و برای استحکام نظام از راه قانونی پیگیری می کردید نه به مساجد وپایگاههای بسیج حمله می کردید و انها را به آتش بکشید .
اگر با انقلاب بودید با مظاهر فساد و رانت مبارزه می کردید و..........
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما وقتی ماشینتو میفروشی و سند امضاء میکنی و خودرو را تحویل میدهی چه خانواده ات خوشحال باشند و چه ناراحت خریدار موظف است پول آن را پرداخت کند . اگر خریدار سرت کلاه گذاشت و پولتو نداد نمیتوانی بگویی چون پسرم از این معامله ناراضی بود خریدار ماشینو برد و پولشو هم نداد !!!!!!!!!!!!!!!
نذير
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز به دو پيام قبلي من نگاه كنيد كه حذف شدند براي شمامتاسفم
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....