کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کار دولت روحانی به تهدید علنی مجمع تشخیص رسید

25 بهمن 1397 ساعت 8:14

اگر لوایح مربوط به FATF تصویب نشود این فشارها بیشتر می‌شود. اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام این لوایح را تصویب نکند باید نتیجه آن را بپذیرد.


به گزارش جهان نیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تاکنون هیچ استعفایی از آقای صالحی دریافت نکرده‌ایم. من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر.

وی با بیان اینکه حتما باید زودتر راه حل هایی برای گرانی داشته باشیم، افزود: امروز در جلسه هیات دولت در مورد جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت شد برخی مسولین امروز گفتند با فضایی که برای بانک های ما ایجاد کرده اند در صورت عدم تصویب این لوایح فشار بیشتر می شود.

واعظی در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی نتیجه جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام که با دستور کار بررسی لایحه پالرمو برگزار می‌شود، گفت: من پیش‌بینی نمی‌کنم اما امروز در جلسه هیأت دولت درباره این موضوع مطالبی مطرح شد و وزرا و مسئولان ذیربط حرفی اساسی مطرح کردند مبنی بر اینکه مجمع تشخیص باید فضای امروز ما در دنیا و فشارهایی که آمریکا به ایران وارد می‌کند را به خوبی متوجه باشد و این شرایط به اعضای مجمع توضیح داده شود تا تصمیمی که این مجمع اتخاذ می‌کند باعث افزایش فشار به مردم نشود. برخی از مسئولین گفتند که با وجود فضایی که امروز بانک‌ها ایجاد کرده‌اند. 

واعظی تصریح کرد: اگر لوایح مربوط به FATF تصویب نشود این فشارها بیشتر می‌شود. اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام این لوایح را تصویب نکند باید نتیجه آن را بپذیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه آیا رئیس جمهوری در جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور خواهند یافت، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم آقای رئیس جمهوری روز شنبه برنامه‌های دیگری دارند.


کد مطلب: 671921

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671921/کار-دولت-روحانی-تهدید-علنی-مجمع-تشخیص-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com