جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

قاسمی: فرزندان نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خواهند گرفت

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 671906
سخنگوی وزارت خارجه با ابراز تأسف عمیق از حادثه تروریستی عصر امروز در استان سیستان و بلوچستان، گفت: قطعا فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه راخواهند گرفت.
واکنش وزارت خارجه به حادثه تروریستی زاهدان
به گزارش جهان نيوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تأسف و انزجار عمیق از حادثه تروریستی عصر امروز در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شده است، با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه تلخ ابراز همدردی کرد.

قاسمی ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی یکی از گروهکهای تروریستی که مسئولیت آن را برعهده گرفته است، اظهار داشت: توسل این گروهک تروریستی که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه نیز قرار دارد، به اینگونه جنایات غیرانسانی عزم دولت و ملت ایران را در ادامه راه مقابله با تروریسم در منطقه مصمم تر از گذشته خواهد کرد و قطعا فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه را خواهند گرفت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
از متن پیام : قطعا فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه راخواهند گرفت.
پس شما چکاره اید.کشور پاکستان چه کاره است.FATFچه کاره است. چه کسی اینها را تامین می کند آیاتامین مالی اینها بهFATF ربطی ندارد. اینها خونشان بریزد ولی شما خم به ابرو نیاورید. آبرو و عزت سیاسی ایران را بردید . کم با دشمن دست بدهید کم ما را ذلیل کنید. کم به انها اعتماد کنید. کم با رهبری درافتید. تجربه نکردید. بخدا وعده قرآن است با شیطان دست بدهید ذلیل می شوید. حداقل آیت الکرسی که بلدید بخوانید ببینید اولیا طاغوت به چه مصیبتی گرفتار می شوند.اگر عزت ندارید عزت ما را دستمایه سیاست بازی هایی که بلد نیستید نکنید.این 20نفرخانواده دارند، پدر و مادر دارند، فرزند دارند. بخدا خونشان به پای شماها هم نوشته خواهد شد. اینها به فوز عظیم رسیدند روسیاهی و نکبت برایتان خواهد ماند.
Iran, Islamic Republic of
فقط با پاكستان جلسه ميزاريم و هيچ اقدام مثبتي در قبال كارشكني و كوتاهي آنان در تامين امنيت مرزهايشان نمي كنيم. ديپلماسي تحقير تاكي ظريف زمخت؟
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز زبان دنیا را بلد بودند امروز دست به دامان نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی اند. مغرور بودید ...