چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۳
۷۴
اتوبوس کارکنان سپاه مورد حمله «جیش الظلم» قرار گرفت

۲۷شهید در حمله انتحاری جاده زاهدان-خاش +اسامی شهدا / سپاه آماده انتقام سخت است/ نیاز مبرم مجروحان به گروه خونیO +جزئیات

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب: 671892
شب گذشته حمله ای تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان انجام گرفت که بر اثر این حادثه تعدادی از پرسنل سپاه به شهادت رسیدند.
۲۷شهید در حمله انتحاری جاده زاهدان-خاش +اسامی شهدا / سپاه آماده انتقام سخت است/ نیاز مبرم مجروحان به گروه خونیO +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، در اثر انفجار بمب کنار جاده ای که دقایقی قبل در محور خاش-زاهدان رخ داد اتوبوس حامل کارکنان سپاه دچار حادثه و تعدادی از پرسنل آن به شهادت رسیدند.
 
 روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان در شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) خبر داد.

متن اطلاعیه قرارگاه قدس به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه ،تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران ، شامگاه امروز( چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه ،عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

 اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد.
 روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

تصاویر همه شهدای حمله تروریستی زاهدان
 

مجروحان حادثه تروریستی زاهدان به گروه خونی O نیاز مبرم دارند
مدیر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته زاهدان به گروه خونی O نیاز مبرم دارند.
وی افزود: با توجه به نیاز جدی این عزیزان ضرورت دارد مردم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.
‌‌مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان از دارندگان گروه‌های خونی O دعوت کرد تا برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون زاهدان مراجعه کنند.

اسامی شهدای اصفهانی حادثه تروریستی زاهدان
با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان بوده است.
بنا به گفته منابع آگاه لیست اولیه اسامی به شرح زیر است:


1-میثم عبدالله زاده
2-ابراهیم صیادی
3-محمد صابری
4-ابوالفضل موسوی
5-مهدی نوروزی
6-روح الله بابایی
7-حیدر براتی
8-یونس امیری
9-علیرضا پناه پوری
10-یحیی براتی
11-علی اکبر قبادپناه
12-علی خادمی
13-محسن صفری
14-تقی مهرابی
15-حسین قدیری
16-اسماعیل کرمی
17-سعید سلیمی
18-عباس کوهی
19-داوود میرزایی
20-امید اکبری
21-حسن مجیدی
22-مرتضی فاضل
23-رضا رحیمی
24- ابراهیم براتی
25- حسنعلی ترکیان
26- سیدثاراله موسوی
27- عبدالرضا بروجی

طبق اطلاعیه سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان مراسم شب وداع با این شهدا در شهر اصفهان، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع)  در خیابان کمال اسماعیل و مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان روز شنبه 27 بهمن در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه هایشان در آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل می‌شود.

در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سرسپردگان پیاده نظام استکبار دیشب  در یک حمله  تروریستی انتحاری در جاده خاش–زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر14 امام حسین (ع) اصفهان 27نفر از  مدافعان مرز‌های میهن اسلامی را شهید و جمعی دیگر از رزمندگان را مجروح کردند.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت پذیرفته، این حادثه را به محضر امام عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان اصفهان، خانواده معظم و معزز شهداء تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای این کبوتران سبک بال و صبر و نصرت الهی را برای خانواده های این عزیزان از خداوند منان مسئلت می نماید.

عکس/ شهدای حادثه تروریستی دیروز زاهدان
 



مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان:
پیکر مطهر ۲۷ تن از شهدای حادثه تروریستی به پزشکی قانونی منتقل شد


رضا عبدی از انتقال پیکر مطهر ۲۷ نفر از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به پزشکی قانونی خبر داد.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان افزود: از زمان انتقال پیکر شهدا سریعا کار شناسایی و مراحل صدور جواز دفن شهدا صادر شد، به گونه ای که تا ساعت ۵ صبح امروز کار معاینه و شناسایی اجساد شهدا ادامه داشت.

وی ادامه داد:: در مجموع پیکر مطهر ۲۷ نفر از شهدا معاینه و برای انتقال به یگان مربوطه تحویل شد.

سردارفدوی: عاملان جنایت تروریستی سیستان پاسخ محکمی دریافت می‌کنند
سردار علی فدوی درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیایی که مربوط به خود ما هست محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این پاسخ ها با محکم‌ترین وجه ممکن در طول این مدت برقرار بوده و این بار هم مانند قبل دشمنان ما جواب‌ بسیار محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه‌ این هنر نیست که در اقدام زبونانه مانند برخورد دو خودرو حمله‌ای‌انجام دهند، افزود: این اقدام دشمنان از شجاعت، طراحی قوی و ابتکار عمل برخوردار نیست و تنها از روی زبونی و پستی دشمنان ما است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: زبونی و حقارتی که دشمنان ما به جان خریدند بعد از عظمتی که ملت ما در ۲۲ بهمن ایجاد کردند چیزی جز حقد و کینه ۴۰ ساله از مردم و پاسداران انقلاب اسلامی نیست که در کارهای زبونانه آنها تجلی پیدا می‌کند. چهل سال است سپاه پاسداران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید می‌دهند و انقلاب اسلامی و پاسداری از آن و شهادت در این راه ادامه دارد.

وی افزود: نمی‌شود کار بزرگی انجام داد و ایثارگری و جان دادن در آن نباشد و خوشا به حال پاسدارانی که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان: استکبار با حرکتی بزدلانه خشم خود را از ملت ایران نشان داد
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن اقدام کور تروریستی محور زاهدان- خاش، اعلام کرد: خبر شهادت و جراحت تعدادی از پاسداران و مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست کوردلان و ایادی وابسته به استکبار سبب اندوه و تاثر فراوان شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: یقینا حضور پرشور و گسترده مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف سیستان و بلوچستان در خلق حماسه 22 بهمن که موجبات خرسندی رهبر معظم انقلاب و تمامی دلدادگان به انقلاب شد، خشم و عصبانیت دشمنان عنود و لجوج به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به همراه داشته و سبب این حرکت کور و بزدلانه شد تا کام مردم استان و ایران را تلخ کنند.

‌نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در این بیانیه متذکر شده است: ضمن محکومیت شدید این حادثه انتحاری تروریستی، این ضایعه را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل از خداوند متعال را خواستارم.

عضو مجلس خبرگان رهبری از دستگاه امنیتی، انتظامی و قضایی پیگیری عاجل موضوع و دستگیری مسببان این حادثه تروریستی را خواستار شد.

واکنش عالم اهل‌سنت به جنایت تروریستی/ این اقدامات ملت را مصمم‌تر می‌کند
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، ضمن عرض تسلیت در پی جنایت تروریستی علیه اتوبوس نیروهای سپاه اظهار داشت: بدون شک همه ملت ایران در پی وقوع این حادثه تلخ در اندوه هستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: دشمنان نظام در طول این چهل سال همواره با طراحی نقشه‌های گوناگون قصد ضربه زدن به ملت ایران را داشته‌اند اما ملت ایران و به ویژه مردم بصیر استان سیستان و بلوچستان که به عنوان پایتخت وحدت ایران شناخته می‌شود همواره در مواجهه با دشمنان ضمن حفظ اتحاد و انسجام آماده دفاع از خاک وطن بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایادی وابسته به آمریکا و اسرائیل همواره در آن سوی مرز تلاش داشته‌اند به این ملت صدمه بزنند که گاهی هم موفق شده‌اند چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای را عملی کنند اما بدون شک چنین اقداماتی نتیجه‌ای جز مصمم‌تر شدن ملت در مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و نظام و انقلاب نخواهد داشت.

مولوی ریگیان‌پور گفت: ملت ایران امسال چنان حضور گسترده‌ای در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب داشتند که همه دنیا از این حضور متحیر شدند و همین موضوع موجبات خشم دشمنان را فراهم آورد و به طراحی اقدام تروریستی امشب منتهی شد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: امروز شیعه و سنی در کنار هم به عنوان مدافعان مرزهای سیستان و بلوچستان مشغول خدمت هستند و این برای نظام جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود و موجب ایجاد بغض و کینه‌ای عمیق میان دشمنان شده؛ بنابراین دشمنان نظام هرگز به مقاصد خود که از اصلی‌ترین آنها تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی است، دست نخواهند یافت.

واکنش نماینده زاهدان به جنایت تروریستی/ حادثه را از طریق کمیسیون امنیت ملی پیگیری می‌کنیم
حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در واکنش به جنایت تروریستی علیه اتوبوس نیروهای سپاه اظهار داشت: حادثه را از طریق کمیسیون امنیت ملی پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران تاکنون ضربات جبران‌ناپذیری به گروه‌های تروریستی و تکفیری وارد کرده و از طرفی حضور گسترده مردمی در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد چنین طراحی جنایتکارانه‌ای علیه نیروهای غیور سپاه توسط ایادی استکبار صورت بگیرد.

‌وی خاطرنشان کرد: از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود در قبال چنین اقدامات تروریستی که بی‌شک از آن سوی مرز پشتیبانی می‌شود موضع قاطع‌تر و پیگیری جدی‌تری داشته باشد.

شهریاری اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان از طراحی چنین اقدامات کثیفی ایجاد اختلاف میان اقوام و مذاهب بوده اما مردم سیستان و بلوچستان همواره ثابت کرده‌اند که چنین اقداماتی کوچکترین لطمه‌ای به وحدت و انسجام آنان وارد نمی‌کند.

محکومیت جنایت تروریستی توسط علمای اهل‌سنت استان خراسان‌رضوی
امام جمعه اهل سنت باخرز در پیام تسلیتی این جنایت تروریستی را محکوم کرد. وی در پیام تسلیت خود آورده است:  بار دیگر دست کثیف جلادان و بی‌خبران از انسانیت به خون بهترین انسان‌ها آغشته‌ و فرزندان غیور و حافظان امنیت ما را به فیض شهادت رساند. استکبار جهانی تحمل حماسه 22بهمن 1397 را که به ندای رهبری مردم پاسخ دادند را تحمل نکرد و این طور ملت شریف ما را داغدار نمود گرچه شهادت در را خدا رمز پیروزی و بقاء این نظام اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن محکوم‌کردن این عملیات ناجوانمردانه تروریستی که توسط عوامل مزدور و استکبار صورت گرفت و پاسداران عزیز ما را از ما گرفت. لازم می‌دانم شهادت این عزیزان را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ بهترین مکان را درجنت آرزومندم. از دستگاه‌های امنیتی نظامی و انتظامی انتظار می‌رود در اولین فرصت با این عناصر از خدا بی‌خبر بر‌خورد نماید و آن‌ها را به درک حاصل نماید تا درس عبرتی برای این عناصر کثیف و ملحد از خدا بی‌خبر باشد.

 همچنین مولانا عبدالعزیز کردستانی مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن صالح‌آباد در پی حمله ناجوانمردانه تروریستی به اتوبوس محافظان وطن پیام تسلیتی صادر کرد که در آن آمده است: شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست تروریست‌های از خدا بی‌خبر در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند ملت ایران و به‌ویژه مردم شهرستان صالح‌آباد را داغدار کرد.

وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرده است: ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهند کرد. گروهک‌های تروریستی به‌هیچ عنوان نخواهند توانست با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوارمردم بزرگ ایران و مبارزه با تروریسم خللی وارد کنند‌. بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت‌انگیز به‌دست سربازان برومند ایران اسلامی به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

واکنش عالم اهل‌سنت به جنایت تروریستی علیه اتوبوس نیروهای سپاه
مولوی عبدالغنی دهانی در زاهدان در ارتباط به حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که همواره در حال دسیسه علیه ملت ایران هستند، حضور گسترده مردم در راهپیمایی و جشن 40 سالگی انقلاب را تاب نیاوردند و تلاش کردند شیرینی حضور کم‌نظیر مردم در جشن بالندگی انقلاب را به کام آنها تلخ کنند.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ‌با تاکید بر اینکه دشمنان جنایتکار ملت ایران هرگز به مراد خود نخواهند رسید، اضافه کرد: این مردم تاکنون با فدا کردن جان و مال خود پای نظام ایستاده‌اند و به هیچ قیمتی اجازه نداده‌اند نظام صدمه ببیند و بدون شک از این پس نیز برای دفاع از نظام به هر قیمتی در صحنه خواهند بود.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: مردم بصیر ما این افراد و گروهک‌های خودفروخته که از آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و دیگر متحدان مستکبرشان تغذیه فیزیکی و معنوی می‌شوند را به خوبی می‌شناسند و همانطور که در ابتدای انقلاب و به ویژه در دوران 8 سال دفاع مقدس تمام قد مقابل دشمنان ایستادند، امروز نیز اجازه نخواهند داد دشمنان به مقاصد شوم خود دست یابند.

وی تصریح کرد: از عصر امروز که با علمای مختلف استان ارتباط داشتم همه علمای ما این حادثه را محکوم کردند. مردم ما آنقدر روشن هستند که دوست و دشمن را به خوبی می‌شناسند.

مولوی دهانی با تاکید بر اینکه دشمن با طراحی اینچنین عملیات‌های ناجوانمردانه‌ای سعی در ناامن جلوه دادن استان دارند، افزود: بیشترین آسیب را از چنین اقداماتی مردم این استان می‌بینند اما بدون شک نیروهای مسلح ما درس خوبی به این جنایتکاران خواهند داد، همانطور که داعش را در سوریه و عراق شکست دادند.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل‌سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تاکنون مشت‌های محکمی به دشمنان این ملت زده و بدون شک انتقام خون این شهیدان را نیز خواهد گرفت و دل مردم را شاد خواهد کرد.

گروهک جیش‌الظلم مسئولیت حادثه تروریستی «چانعلی» را برعهده گرفت
گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.

مجروحین حادثه تروریستی اتوبوس کارکنان سپاه به بیمارستان های زاهدان منتقل شدند
سرهنگ قاسم حسن زاده، اظهار داشت: مجروحین حادثه تروریستی اتوبوس کارکنان سپاه به بیمارستان های زاهدان منتقل شدند.

وی افزود: بر اثر حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام چند نفر از این عزیزان شهید و مجروح شدند.

 مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این حادثه شامگاه امروز در جاده خاش- زاهدان در  محدوده «چانعلی» اتفاق افتاد، ادامه داد: هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین در دست نیست.

 وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد.

سه روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان اعلام شد
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی اتوبوس سپاه، سه روز عزای عمومی در استان اعلام کرد.

دریافت فیلم

تائید شهادت ۲۷ تن از نیروهای سپاه در حمله انتحاری سیستان و بلوچستان/احتمال افزایش تعداد شهدا

تسنیم از برخی منابع مطلع کسب اطلاع کرده که تا لحظه انتشار این خبر، برخلاف آمار کذبی که در فضای مجازی درباره تعداد شهدای این حمله تروریستی مطرح شده، حدود 27 نفر از نیروهای سپاه در این حادثه به شهادت رسیده‌اند و خبر شهادت 40 نفر صحت ندارد.

گفته می‌شود تعدادی از نیروهای سپاه در این حادثه تروریستی زخمی شده‌اند و ممکن است تعداد شهدا افزایش پیدا کند.

دریافت فیلم

اطلاعیه دوم قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه تکمیلی به ارائه جزئیاتی از  جنایت کور تروریستی علیه اتوبوس حامل رزمندگان  غیور اسلام در جاده خاش- زاهدان  پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی  و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می نماید.

دریافت فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تقدیم به همهء سپاهیان ایران زمین؛
Italy
منتسب به دانشور بزرگ فردوسی توسی ابرسراینده سرزمین سختن پارسی:
هر آن کو شود کشته ز ایران سپاه/بهشت برینش بود جایگاه
وگر کشته گردد کسی زین سپاه/بهشت بلندش بود جایگاه
هر آن كه شود كشته ز ایران سپاه/ بهشت برینش بود جایگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا از داوطلبان بسیجی غیر بومی برای برقراری امنیت استفاده شود.
m
Iran, Islamic Republic of
انشا الله سردار سلیمانی هرچه سریعتر جواب دندان شکنی به این جنایتکاران خواهند داد .
France
...
عوضش امنیت داریم!
Canada
چقد آخه باید توی سیستان شهید بدیم؟
Iran, Islamic Republic of
تو که کانادا هستی چی می گی؟ ...
مهدی
چرا انقد تند
حالا بنده خدا چیزی نگفت که
کرمانشاهی
Iran, Islamic Republic of
سیستان و بلوچستان قسمتی از ایران بزرگ و عزیز است و همچنین مردم غیور و مهربان سیستانی و بلوچستانی حسابشان از تروریست ها جدا است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
این که کانادا هست نمی داند چطور خوشحالی خودش را ابراز کند.همین.
اینقدر هم حالیش نیست که بفهمد جنگ رو در رو بسیار راحت تر از مقابله با انتحاری و گروگانگیری است.
France
از کجا میدونی کانادا هست ؟ کانادا که مال فک و فامیل شماست . این بنده خدا از صدقه سر ازادی ایران با فیلتر شکن میاد ساندیسخور
Canada
توی سوریه کلی شهید می دیم.
توی ایران کلی شهید می دیم
پس چرا سپاه فقط نگاه می کنه؟ بزنه دشمنانش را له کنه اگه می تونه
India
...
کامران
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
سپاه ریشه داعش را در سوریه و عراق خشکاند وگرنه داعش در کل ایران نفوذ می کرد و معنای ناامنی را متوجه می شدی .
Iran, Islamic Republic of
دل اصلاحات امشب شاد شد
درک تون می کنم
میزان
Netherlands
یکی از افتخارت نادر باقی مانده از انقلاب اسلامی نیروهای نظامی هستند. نمی خواهم بی ادبی کنم اما شما در این مورد صحبت نکنی بهتر است. حلال کنید و تشکر.
India
....
Iran, Islamic Republic of
همین کانادایی بالاییه با لحن دیگه نوشته. همونی که دیروز از نشست منافقین به لانه اش برگشته.
الف.نباتی
United States
داداش جان!
فکر کنم خیلی وقته ایران نبودی یه کمی اطلاعاتت کمه
حداقل سری به سایت های معتبر بزن تا ببینی که سپاه پاسداران تو این مدت چه داغی به جیگر دشمنان اسلام و نظام و دشمنان انسانیت گذاشته.
Iran, Islamic Republic of
خوابی یا بیدار؟؟؟
سپاه مگه نزد وسط جلسه کومله؟؟؟
ایران داره با صبر وعقلانیت رفتار میکنه و با پنبه داره سر بعضیا رو تو منطقه میبره و به موقع صداش در میاد!
Canada
سپاه در جواب فقط بیانیه می ده
مثل شهادت بقیه سپاهی ها توی سوریه توسط اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
حرف های نتانیاهو رو برای ما تَکرار نکن
سپاه مثل شیر وایساده وگرنه تو امنیت نداشتی
چیزی هم از امنیت سرت نمیشه
Canada
...
پاسخ به 21:46
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود تو الآن داشتی پوتین های سربازان امریکایی و اسرائیلی رو واکس میزدی .
France
پاسخ به ۲۳،۴۶ والله سربازان امریکایی در عراق و افغانستان و وئتنام و کره جنوبی و .... رفتند کسی هم پوتینشون را واکس نزد . اول فکر کن بعد بنویس ، دوران دروغ و سانسور هم گذشته در کشوری زندگی می کنیم که موشک داریم ولی پوشک و گوشت نداریم . امنیت با موشک نیست برادر من این ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار چون اگر امنیت با موشک بود الان کره شمالی و پاکستان بالاترین سطح زندگی را داشتن و المان و کره جنوبی و ژاپن که ۱ موشک ندارن بدترین سطح زندگی ،
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خطاب به 08:48
آلمان و ژاپن و کره جنوبی و پاکستان زیر بلیت امریکا هستن اما کشورهای استقلال طلب همانند ایران و کره شمالی و ونزوئلا و کوبا و غیره اگر موشک نداشته باشند امنیت هم نخواهند داشت .
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا ما هم الان بدبخت و بیچاره روسیه و چین هستیم . کدوم استقلال ؟؟؟؟
میزان
Netherlands
همانگونه که عزیز ۰۸:۴۸ بطور ضمنی اشاره کردید ، زندگی یک بعُدی نیست. بعُد استقلال ، آزادی ، اقتدار ، الخ هم هست. تصور کنید که ما را با چند هزار سال سابقه تمدن و داشتن قدیمی ترین کتابخانه و دانش گاه مثل بچه همه روزه بکن نگن کنند همچنان که با اروپائی ها در این چند دهه رفتار می کنند. فقط به گفتار توسک ( رئیس اتحادیه اروپا ) در این ماهها توجه کنید ، خواهید دانست که بند های اسارت اروپا سست شده.
ملت ما تا این پنجاه سال اخیر پوشک نداشت اما تمدن داشت. مادران ما تمام پوشیدنی ها را با دست های پربرکتشان در زمستان و تابستان می شستند. حتی اگر بچه ها فرش را نجس می کردند فرش را هم می شستند.
در غرب مثلا ان کلستان همه ساله عده بسیاری در زمستان از سرما و گرسنگی میمیرند. به آمار های خودشان مراجعه کنید. در آنطرف اقیانوس این تعداد چند برابر است .
در مورد ژاپن و تایلند و ویتنام الخ باز به آمار مراجعه کنید که چه تعداد از بانوان جوان توسط سربازان/گاوچران مورد تجاوز قرار می گیرند. تایلند و فیلیپین که تکلیفش معلوم است. ویتنام و بقیه کشور های تحت ظلم در یک شرایط برده داری جدید بسر میبرند. این امر حتی در خود کشور کاوچرانها صادق است و اکثر مردم که دستشان به دهانشان می رسد باید حدود ده ساعت کار سنگین کنند و تعداد روز های تعطیلشان حدود هشت روز در سال است. ( البته این طبقه بالاتر از چهل ملیونی استکه زیر خط فقر اند.
خلاصه اینکه در فرهنگ غنی ما امور مهم بصورت اکسیر تجربه و بما تحویل شده. در این مورد گفتار کوتاه و پر مغز بسیار داریم از جمله " آواز دهل ز دور شنیدن). فیلمها هالیودی با زندگی واقعی ارتباط اندکی دارد.
لطفا مستند هائی که در مورد سقوط شوروی است را ببینید. مردم شوروی آرزوی مک دونالد داشتند و پپسی . اولین شرکتی که وارد مسکو شد مکدونالد بود در حالی که بوریس یلتیسن همیشه مست مسئول بود ، دنیا یک قطبی شد.
پاسخ به 08:48
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی اگر موشک و بمب اتم نداشت تا حالا صد بار مورد حمله امریکا قرار گرفته بود و البته ساخت موشک در ایران نتیجه کار مدیران جهادی است و کمبود گوشت و پوشک نتیجه سوء مدیریت لیبرال هاست .
تاریخ جنایت های آمریکا را فراموش نمی کند
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به 08:48 با پرچم فرانسه، اولا: سربازان آدمکش آمریکایی هزاران بار بدتر از واکس زدن پوتین ها( قتل زنان و کودکان ، تجاوز ، شکنجه ، بمباران مردم عادی و...)سر مردم این کشورهایی که نام بردی آوردن .
ثانیا: کشورهای مثل ژاپن ، کره و آلمان تحت سلطه تمام و کمال آمریکا هستند .مثلا جنایت هایی که در حق دختران و زنان جزیره اوکیناوای ژاپن میشود و ژاپنی ها بجز تظاهرات کاری از دستشان بر نمی آید. ثالثا: ما سلاح های خود را با پوشک و گوشت عوض نمی کنیم.ضمنا تو هم برو یک فکر دیگری برای نفاق بکن.
Iran, Islamic Republic of
تولید موشک و ارتقا توان موشکی هم ضروری و قوت بخش است، هم بخشی از پیشرفت است،اما همه ی پیشرفت نیست و باید پیشرفت به شکل متوازن باشد که با تلاش و كوشش و برخی اصلاحات به آن خواهیم رسید،نه اینکه بیاییم توانمندی های موشکی را تخطئه کنیم و خود را خلع سلاح کنیم...
آلمان،ژاپن و کره جنوبی از استقلال سیاسی ای که ایران دارد،برخوردار نیستند و تحت سیطره امریکا هستند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایران داره داخل برخی کشورها موشک میکاره تا به وقتش که موشکا سبز شدن،بعضی ها پوشک بزنن اگه فرصت کردن!؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت‌الله علی‌القوم‌الظالمین من‌اولین‌ الی آخرین
یاد شهیدان میهن همیشه جاویدان؛
Italy
پلنگــم کـه بـه کوهـهـا بیشـه دارم
ز خـرس و خـوک کی اندیشـه دارم
درخت بیـد نیستم که مرا بادم بشاند
چنـارم کـه بـه ایـــران ریشـه دارم
Iran, Islamic Republic of
انا لله و اناالیه راجعون
بعد برخی سالوس این روزها پیدا میشوند و در لباس معاون وزیر این مملکت از تروریست‌های قاتل جان بهترین عزیزان این ملت حمایت می‌کنند
احتمالا تقصیر روحانی هست
Canada
روحانی مقصر هست. نه اینکه سپاه به امنیت جاده ها اهمیت نده ها...
Iran, Islamic Republic of
باید پاسخ سختی به عوامل این گروهک تروریستی در داخل و خارج کشور داد. مردم غیور سیستان و بلوچستان باید برای برقراری امنیت در استانشان پای کار بیایند.
India
خدا لعنت کنه جنایت کار هارو
خون این مردم رو تو شیشه کردین......
India
...
United States
منظورت از جنایتکارها همان جیش الظلمه دیگه ؟
India
....
India
.....
India
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Poland
22 بهمن اعوان و اذناب استکبار را بدجور سوزانده
Iran, Islamic Republic of
تنهاراه پیشگیری ازتکرارچنین حوادثی گوشمالی سفت وسخت عربستان سعودیه...!
حکام جنایتکاروهابی بایدبفهمندناامن کردن ایران بزرگ هزینه ی سنگینی دارد.!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر منافقین داخلی و دشمن خارجی. کثافت های نجس و حرام زاده آخرش زهر خودشون را ریختند. لعنت خدا بر همه وجودشان
Iran, Islamic Republic of
قطع به یقین نفوذی های داخل حکومت خیانت کرده اند
India
....
رضا
United Kingdom
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
پس وزارت اطلاعات چه کاره است؟
علی
Switzerland
پس اطلاعات سپاه چکاره است؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوشا بحالشون که با شهادت پر پرواز گشودن؛ خداوند به خانواده داغدارشان صبر عطا کند
وحید
Iran, Islamic Republic of
....
ygtyfty
Iran, Islamic Republic of
وای برمن وشما که داریم دانسته ویانادانسته باکم کاری به دشمن خدمت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
....
India
...
India
خبر فارس نیوز کذبه؟
بهش میگن شکر خوردن
Iran, Islamic Republic of
این وزیر اطلاعات چه کار می کند چرا مجلس کاری نمی کند ؟
Iran, Islamic Republic of
اللهم العنهم جمیعا...مرگ بر آمریکا...مرگ بر اسراییل...مرگ برمنافق...بکشید ما را رمز پیروزی انقلاب اسلامی آبیاری نهال آن با خون پاک شهدا بوده و است...نهضت بی شک تا پیروزی خون برشمشیر ادامه خواهد داشت انشاالله...اجر این شهدا و عزیزانشان با سیدالشهدا.
Iran, Islamic Republic of
در قلب من امشب چیزی خالی شد...

مظلومان پاسدار که در در زیر باران تحقیر و کنایه و دشنام و ظلم داخلیها و خارجیها در حال دفاع از وطن بیرون مرزها و داخل مرزها تک تک پر پر میشند و کفتارصفتهای داخلی هر روز پشت میز قهوه شون تنها فحش نثارشون میکنند.

حیف که شما مدافعان وطنی هستید که برخی از این ادمها ساکنش هستند. همه دیدیم که با قهرمانان وطن و سینه سپرکنندگان خاک سرزمینشون باقی کشورها از ترکیه گرفته تا امریکا چطور رفتار میکنند.

بخوابید عزیزان پاسدار.. حالا راحت بدون تهمت و تحقیر و دشنام.. سینه هاتون وقتی سپر بود رو به دشمن جرات حمله بهتون را نداشتند و سینه هاتون رو به وطن و پشت به دشمن از قفا دریده شد که این کفتارهای مزدور جرات رویارویی چشم در چشم با شما را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
باید کشتن آمریکایی ها بصورت وسیع در سطح منطقه برنامه ریزی گردد راه حل جلوگیری ازتکرارچنین اتفاقاتی همین کار است , جنگ شروع شده است چرا نمی خواهیم باور کنیم..
France
بعد از هر سختی آسانی هست!!!
Iran, Islamic Republic of
جیش الظلم تاوانش را به راحتی پس خواهد داد.
منتظر موشکهایی باشد که رو سرشون فرود میاد و پودر میشن.
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم قصد دارند مرزها را دچار مشکل کنند. چه کسانی جای شهدا میایند؟
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید شهدا زنده اند و رهروان شان گوش به فرمان
محمد حسن
روح همشون شاد اما بدانند ما راهشان را ادامه خواهیم داد و ان شاالله انتقام خونشان را خوهیم گرفت
adel
Iran, Islamic Republic of
...
Poland
خدا رحمتشون کنه.