چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

کانادا ۷ ایرانی را به بهانه پولشویی بازداشت کرد

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 671774
«پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا» شامگاه سه شنبه به وقت تهران اعلام کرد که یک گروه 17 نفره که هفت تن از آنها ایرانی هستند را به اتهام دست داشتن در پولشویی دستگیر کرده است.
کانادا ۷ ایرانی را به بهانه پولشویی بازداشت کرد
به گزارش جهان نيوز، بنا بر اعلام مقام‌های پلیس کانادا طی عملیاتی در دو ایالت «اونتاریو» و «کِبِک» این کشور، ۱۷ نفر شامل ۷ ایرانی به اتهام پولشویی دستگیر شدند.

به گفته «فرانسوا اولیور میت»، در عملیات روز دوشنبه ۳۰۰ تن از نیروهای پلیس کانادا در دو ایالت «اونتاریو» و «کِبِک» یک گروه بین‌المللی فعال در زمینه پولشویی شناسایی و متلاشی شده است.

گفته می‌شود که هفت تن از ۱۷ فرد بازداشت شده توسط پلیس کانادا، ایرانی هستند و بقیه هم تبعه آمریکا، چین،  لبنان و امارات عربی متحده هستند.

پلیس کانادا این گروه را متهم کرده که بعد از انجام پولشویی، پول‌ها را به کشورهایی چون کلمبیا و مکزیک که قاچاق مواد مخدر در آنها صورت می‌گیرد ، می‌فرستادند.

مقام‌های کانادایی همچنین اعلام کردند که از این گروه بیش از ۳۲.۸ میلیون دلار کشف و ضبط شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگن خاوری رو دستگیر کنند و
Poland
چرا کانادا به محمود رضا خاوری برخورد نکرده؟؟؟
اون پولشویی نکرده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خاوري اصلاح طلبه و طرفدار دمكراتهاي امريكا
Iran, Islamic Republic of
گر چه ما از اصل ماجرا بی خبریم اما وقتی وزیر محترم خارجه ایران نظام و کشورش را متهم به پولشویی میکند و مدرکی هم ارائه نمیدهد از کانادا و امریکا و انگلیس چه توقعی دارید که اتباع ایرانی را به جرم پولشویی بازداشت نکنند . لابد انها به حرف اقای ظریف استناد میکنند !!
Iran, Islamic Republic of
ايول مگر مجرمان و اقازاده ها را ديگران بگيرند
Iran, Islamic Republic of
هنر نزد ایرانیان است و بس!