کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شدت گرفتن طوفان، بنادر پل و لافت را تعطیل کرد

23 بهمن 1397 ساعت 19:51

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد: بنادر لافت و پُل به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، از ساعت ۱۴:۰۰ امروز، تعطیل شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی اشتری اظهار داشت: به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، بنادر لافت و پُل از ساعت ۱۴:۰۰ امروز، تعطیل شد.

وی افزود: بازگشایی مجدد این بنادر، منوط به احراز شرایط مساعد جوی خواهد بود.
به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم، در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی، فعالیت در کلیه بنادر و اسکله های قشم، متوقف است.

اشتری خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و بهبود در اوضاع جوی، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

 گفتنی است، از نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۹۷، خلیج فارس و تنگه هرمز با یکی از شدیدترین طوفان های زمستانی همراه با بارش باران ورعدوبرق مواجه شده است؛ بر همین اساس، تمامی بنادر مسافری هرمزگان در مرکز و غرب استان تا زمان مساعد شدن آب و هوا تعطیل شده اند.

یادآور می‌شود، بر اساس اطلاعیه های هوشناسی، سرعت بادهای شمال غربی تا جنوب غربی در مناطق بحرانی به فراتر از ۴۰ نات و ارتفاع موج به بیش از ۳ متر خواهد رسید.

این طوفان تا بامداد فردا (روز چهارشنبه)، تمامی مناطق و بنادر خلیج فارس و بخصوص تنگه هرمز و همچنین مسیرهای دریایی به بنادر کشورهای جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.


کد مطلب: 671670

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671670/شدت-گرفتن-طوفان-بنادر-پل-لافت-تعطیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com