کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر رئیس سابق موساد به ریاض در سال ۲۰۱۴

23 بهمن 1397 ساعت 19:42

منابع خبری رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سابق سازمان جاسوسی این رژیم به ریاض در سال ۲۰۱۴ خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی،  «تامیر پاردو» رئیس سابق سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) در سال ۲۰۱۴ به ریاض سفر کرد.

بر اساس این گزارش، تامیر پاردو در سال ۲۰۱۴ با سفر به ریاض، با شاهزاده بندر بن سلطان رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی دیدار کرده بود.

سفر رئیس سابق موساد به عربستان سعودی پس از توافق ایران با گروه ۱+۵ درباره برنامه هسته‌ای این کشور در ژنو سوئیس صورت گرفت.

افشای این طرح عادی‌سازی روابط تل‌آویو -ریاض در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های صهیونیستی اخیرا یک سند محرمانه در خصوص عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی فاش کردند. 

شبکه تلویزیونی «آی ۲۴» رژیم صهیونیستی به نقل از یک سند محرمانه وزارت خارجه این رژیم فاش کرد که عربستان سعودی حاضر به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا موافقت با طرح «معامله قرن» تا زمانی که طرف صهیونیستی امتیازاتی ندهد، نیست.

این شبکه عبری زبان تاکید کرد، این سند که یک دیپلمات عالی رتبه از آن مطلع شده است، به دلیل حساسیت موضوع روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، سندی فوق سری است اما افشا شده است.

کانال۱۴ رژیم صهیونیستی نیز در مهرماه امسال فاش کرده بود که «یوسی کوهن» رئیس کنونی موساد، در سال ۲۰۱۷ بارها به عربستان سعودی سفر کرد و با مقامات سعودی دیدار داشت.

کوهن در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ هم با رؤسای سازمان‌های اطلاعاتی عربستان سعودی، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان در نشستی که دولت آمریکا ترتیب داده بود، دیدار کرده بود.

منبع: فارس


کد مطلب: 671667

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671667/سفر-رئیس-سابق-موساد-ریاض-سال-۲۰۱۴

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com