کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برتری پر گل شاگردان دایی مقابل نماینده هند

23 بهمن 1397 ساعت 19:30

تیم فوتبال سایپا در دیدار اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده هند به برتری رسید.


به گزارش جهان نیوز، دیدار تیم‌های سایپا ایران و پنجاب هند از مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

گل:آرش رضاوند 8 پنالتی و 81 ،آرمان رمضانی 24 و ساموئل سارفو 74 برای سایپا
داور:یودای یاماموتو(ژاپن)
کمک‌ها:کاراکامی ساتوشی و تاکومی تاکاگی(ژاپن)
اخطار:امیرندر سینگ و محمود الامینا (پنجاب) علی دشتی (سایپا)
اخراج:-

ترکیب سایپا: اکبر منادی، امید خالدی،رضا علیاری ( 62 امین حاج محمدی)، ساموئل سارفو،آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی،محمد سلطانی‌مهر، معین عباسیان (82 پیمان میری)، آرمان رمضانی و محمد رضا سلیمانی(59 رضا جعفری)
 
شاگردان علی دایی در نیمه اول کاملا سوار بر زمین بودند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند و اگر در 45 دقیقه ابتدایی دقت می‌کردند گلهای بیشتری به ثمر می‌رساندند.

پنجاب در همین نیمه اول نشان داد حریف دردسرسازی برای سایپا نیست. در نیمه دوم هم با وجود بارش باران سایپایی ها بازی را در اختیار داشتند و موقعیت های خوبی خلق کردند و با 4 گل به برتری رسیدند. مهاجم تیم پنجاب در این نیمه یک فرصت خوب دروازه خالی را به بیرون زد تا حریف گلی درتهران به ثمر نرساند.

شاگردان علی دایی با برتری در این دیدار این بار نماینده الریان قطر شده و تکلیف حضور این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در بازی با نماینده کشور قطر مشخص خواهد شد.

منبع: فارس


کد مطلب: 671664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671664/برتری-پر-گل-شاگردان-دایی-مقابل-نماینده-هند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com