شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

لاوروف:«معامله قرن» همه دستاوردها را از بین می‌برد

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 671655
وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد که آنچه که با نام معامله قرن توسط آمریکا، درخصوص مسئله فلسطین مطرح شده است، تمامی آنچه که تاکنون به دست آمده را از بین می برد.
«معامله قرن» همه دستاوردها را از بین می‌برد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ریانووستی، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با گروه های فلسطینی که به روسیه سفر کرده اند، اظهار داشت که معامله قرن که آمریکا آن را مطرح کرده است همه چیزهایی را که تا کنون انجام شده، نابود خواهد کرد. زیرا در آن سخنی از ایجاد یک دولت مستقل فلسطینی باتوجه به مرزهای سال ۱۹۶۷ نشده است.

لاوروف گفت: همکاران آمریکایی پیشنهاداتی داده اند. اما در آنچه که پیشنهاد داده اند، دستورالعمل های جدیدی را برای حل مشکل ارائه کرده اند. اما آمریکا تلاش می‌کند راه‌حل‌های یکجانبه‌ای را درباره مسئله فلسطین مطرح کند و با معامله قرن، همه آنچه که پیشتر حاصل شده از بین خواهد برد.

وی افزود: بر اساس آنچه ما شنیده ایم رویکرد آمریکا کاملا متفاوت از ایجاد یک دولت فلسطینی باتوجه به مرزهای سال ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سلاح شیمیایی دراختیارجبهه النصره قرارمی دهد.
عربستان سعودی ازگروه نروریستی جبهه النصره درسوریه حمایت می کند.
عربستان به تروریست ها درسوریه سلاح و حقوق می دهد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر به سرکردگی آمریکا ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.