جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 671563
امروز نیز شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی، این مکان مقدس را هتک حرمت کردند.
یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، منابع فلسطینی اعلام کردند گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز سه شنبه به صحن‌های مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی یورش بردند.

به گفته این منابع، شهرک‌نشینان پس از ورود به صحن‌های مسجدالاقصی به انجام اقدامات تحریک آمیز پرداختند. یورش امروز شهرک‌نشینان همانند روزهای گذشته در سایه حمایت گسترده نظامیان صهیونیست صورت گرفته است.

 خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست امروز به اردوگاه جنین یورش بردند که در نتیجه آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شد. به گفته منابع محلی، در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه جنین و حمله آنها به منازل مردم، درگیری‌هایی رخ داد که طی آن متجاوزان به سمت جوانان تیراندازی کردند که یک نفر در نتیجه آن زخمی شد. 
به گفته منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست پس از یورش به منازل مردم، پنج جوان به نام‌های یوسف الشلبی،أشرف محمد القیسی،ناصر هشام ابوطبیخ،نجیب عونی جویل و محمد وضاح الأسمر را بازداشت کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، نظامیان صهیونیست امروز همچنین حضور نظامی خود و قرار دادن موانع در منطقه یعبد و ورودی‌ها و خیابان جنین نابلس را تشدید کردند.
شهرک‌نشینان صهیونیست هم یک شهروند فلسطینی و فرزندش را در واد برقین ربودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *