کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامد بهداد: بازیگر باید به درونش متصل باشد

23 بهمن 1397 ساعت 10:38

بازیگر فیلم قصرشیرین گفت: در بازیگری باید بعد از رشد و تجربه گره‌ها و عقده‌ها از بین بروند و لایه لایه از بدبینی و ترس‌های هر هنرمندی کم شود تا بازیگر بتواند هر روز بیشتر به خودش متصل و نزدیک شود.


به گزارش جهان نیوز، حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون درباره نوع بازیگری خود در سینما گفت: از نظر من همه باید به دنبال کشف و شهود خود در بازیگری باشند و بخشی از خودشان را درون نقش پیدا کنند و روش من هم در بازیگری به همین سمت است. 


به نظر من شرافت در زندگی امروز ما جاری است/بازیگر باید به درونش متصل باشد//////////////////////شنبه

وی در همین راستا ادامه داد: در بازیگری باید بعد از رشد و تجربه گره‌ها و عقده‌ها از بین بروند و لایه لایه از بدبینی و ترس‌های هر هنرمندی کم شود تا بازیر بتواند هر روز بیشتر به خودش متصل و نزدیک شود. 

بازیگر فیلم قصرشیرین درباره موضوع شرافت و هویت که در برخی فیلم‌ها مورد نظر قرار گرفته افزود: از نظر من این شرافت در زندگی امروزه ما جاری است و به عنوان مثال همین هنرمندانی که در مورد این قضایا فیلم می سازند و یا من بازیگری که آن را بازی می‌کنم و یا مخاطبی که آن را می بیند در وجودش چنین چیزی را احساس میکند. 

به نظر من شرافت در زندگی امروز ما جاری است/بازیگر باید به درونش متصل باشد//////////////////////شنبه

بهداد درباره تفاوت خود در انتخاب نقش‌هایش نسبت به گذشته اضافه کرد: من همواره به دنبال انجام درست بازیگری و کنکاش و جستجو در خودم و در نقش هستم. طی تجربه سالهای گذشته و گذر زمان سعی میکنم انتخاب‌هایی انجام دهم که این اتفاق را تشدید کند. 

منبع:میزان


کد مطلب: 671508

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671508/حامد-بهداد-بازیگر-باید-درونش-متصل-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com