پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۰۰
پروانه مافی از نمایندگان اصلاح‌طلب:

حضور مردم در راهپیمایی حكايت از «رضايت»ندارد/ مردم تکلیف خود را با نظام مشخص کردند/ گذشت وتحمل نیز حد و اندازه‌ای دارد

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 671450
می‌توان گفت با ساختارهایی که فعلا وجود دارد این مشکلات مخصوصا در حوزه‌های اقتصادی تماما حل شدنی نیست؛ مگر اینکه این ساختارها واقعا اصلاح وتغییر کنند و ساختارهای جدیدی جایگزین آنها شود تا موفق به حل مشکلات شویم.
حضور مردم در راهپیمایی حكايت از «رضايت»ندارد/ مردم تکلیف خود را با نظام مشخص کردند/ گذشت وتحمل نیز حد و اندازه‌ای دارد
گروه سیاسی جهان نيوز: پروانه مافی رئیس فراکسیون خانواده مجلس و عضوفراکسیون امید معتقد است که بر اساس حدیث « الانسان حریص علی ما منع» انسان از هر چیزی که منع شود نسبت به کشف آن حریص می‌شود، نباید فضای مجازی فیلتر شود.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات این نماینده اصلاح طلب در گفتگو با روزنامه آرمان به شرح ذیل است:

*می‌توان گفت با ساختارهایی که فعلا وجود دارد این مشکلات مخصوصا در حوزه‌های اقتصادی تماما حل شدنی نیست؛ مگر اینکه این ساختارها واقعا اصلاح وتغییر کنند و ساختارهای جدیدی جایگزین آنها شود تا موفق به حل مشکلات شویم.

*می‌توانیم بگوییم که با این ساختار اداری که در مجموعه دستگاه اجرایی یا بخش‌های دیگر مشاهده می‌شود این شیوه و شکل توان مبارزه با حل مشکلاتی مثل بیکاری ، ایجاد اشتغال و فرصت‌های ایجاد فضای کسب و کار را ندارد. لذا این یکی از ساختارهایی است که باید تغییر اساسی و ماهوی در آن ایجاد شود تا بتوان با این معضلات مبارزه جدی داشت.

*مردم به خوبی تکلیف خود را با نظام مشخص کردند. اگر در هر شرایطی زیر باران و برف با سختی و با تنگناهای معیشتی که وجود دارد به راهپیمایی می‌آیند بدین معنا نیست که از همه چیز راضی هستند، بلکه بدین معناست که اصل نظام را قبول دارند و برای حفظ آن تلاش می‌کنند و اگر دشمن می‌خواهد با نیامدن آنها برای آینده برنامه‌ریزی کند دشمن را ناامید می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که اساس انقلاب دچار صدمه شود. البته همان‌طور که گفتم این به معنی عدم مشکل نیست، اگر مردم تحمل می‌کنند نشان دهنده بزرگواری آنهاست که برای مسائل مهم‌تری چون اصل انقلاب گذشت نشان می‌دهند. این گذشت وتحمل نیز حد و اندازه‌ای دارد. لذا مجلس، دولت ، دستگاه قضائی و سایر نهادهایی که در مجموعه‌های دیگر فعال هستند و کار می‌کنند بدانند که تلاش برای حل مشکلات مردم باید بیش از آن چیزی که اکنون رویت می‌شود، باشد. باید نظارت بیشتری بر اعمال و رفتار مدیران در بخش‌های مختلف به‌ویژه در بخش اقتصادی که متاسفانه در سال‌های اخیر صدمات زیادی از مدیریت ناقص و ناکارآمد برخی از مدیران که در سلامت اقتصادی آنها نیز شک و تردید است، صورت گیرد.

*من به صراحت عرض می‌کنم این روشی که ما پیش گرفتیم اعم از فیلترینگ، محدود سازی و شرایطی که وجود دارد شاید اگر بخواهیم مبارزه با این هجمه و حمله را به 10قسمت از نظر فشار تقسیم کنیم که پر فشار ترین آن یک و کم فشار ترین آن 10، فیلترینگ و محدود سازی 10 است. یعنی ما در مقابله با فشاری که از طریق انواع رسانه‌های مختلف برای تخریب ذهن جوانان کشور برای ایجاد فکر عدم پذیرش نظام در ذهن آنها ایجاد شود برای مقابله با استراتژی دشمن ضعیف‌ترین کار را انتخاب کردیم. لذا فیلترینگ نمی‌تواند اصل مساله را حل کند. حدیث معروفی نیز وجود دارد که می‌گوید « الانسان حریص علی ما منع» انسان از هر چیزی که منع شود نسبت به کشف آن حریص می‌شود. این نکته نشان می‌دهد که این ذات انسان است و به عصر خاصی مربوط نیست.

لازم به ذکر است که اصلاح طلبان بگونه ای از نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی سخن می گویند، که اصلا اشاره‌ای به نقش خود در روی کارآمدن دولت فعلی و ناکارآمدی‌های اقتصادی آن نمی کنند.

جالب آنکه ایده اصلی حل کردن مشکلات از طریق دادن امتیاز به غرب توسط اصلاح‌طلبان سالها تبلیغ می‌شده و خود ایشان معتقد بودند که روحانی در واقع در برجام به سیاست های آنها عمل کرده است.

 با این وجود با شکست برجام در رفع مشکلات اقتصادی اصلاح طلبان با فراموشی نقش خود، همچنان ترجیح می دهند که از وضعیت اقتصادی مردم گلایه کنند و اینک خواستار تغییر ساختارها هم بشوند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اون نمره منفی 10 مال عملکرد امثال خانم مافی است. عجیبه از راهپیمایی 22بهمن رسیده به رفع فیلترینگ چرا نرسیده به مبارزه با فساد؟ چرا نرسیده به مبارزه با سازشکاری؟ فکر نمی کنم هیچ کس در راهپیمایی مشکلی با فیلترینگ داشته باشه
40سالگی انقلاب اسلامی مبارکباد
Iran, Islamic Republic of
آخه اگه فیلترینگ صحیح آنهم از نوع ایجاد اینترنت ملی صورت گیرد دیگر فضا از دست دشمن خارج میشود وآنها توان برهم زدن فضای اقتصادی ،اجتماعی،اخلاقی و.....را ازدست میدهند .وتوان مقابله با ایران قدرتمند را برای همیشه به گور میبرند.
عده ای درداخل مخالف این فیلترینگ هستند.چرایش را ازخودشان بپرسید.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی مردم تورم و گوشت 120 هزار تومانی و دلار 12000 تومانی است که نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان است و فیلترینگ دغدغه اصلی مردم نیست .
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی مملکت ما مسئولینی هستند که بعد از تصدی پست و مقام و دریافت حقوق های نجومی و ... گذشته خود را فراموش می کنند و یادشان می رود قبلا کجا بودند ، چطور زندگی می کردند و بیشتر با کدام قشر از جامعه حشرونشر داشتند!
sms
Iran, Islamic Republic of
تو نظرات دیدم مدیر انقلابی رو در مقابل تفکر مدیران ژاپن و آلمان بعد از جنگ جهانی مطرح کرده بودن، اتفاقا به عکس مدیریت انقلابی یعنی همان سختکوشی بعلاوه امید و توکل به خدا. منظور از اقتصاد مقاومتی هم که رهبر بر آن تاکید دارند با اقتصاد ژاپن و آلمان بعد از جنگ یکی است یعنی آنها هم اقتصاد مقاومتی اجرا کردند نه اینکه بعضی افراد فکر کنن اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کوپنی
Iran, Islamic Republic of
مردم با نظام مشكل ندارن بلكه با مسئولين نالايقي مثل برخي دولتمردان و نمايندگان مجلس مشكل دارند.

جالب است كه خود خانم نماينده بجاي اينكه كار كنه، فرافكني مي‌كنه و ضعف خودش را به دوش نظام مي‌اندازد!!!
Iran, Islamic Republic of
...
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با جمهوری اسلامی مشکلی ندارند بلکه ایرادشان به نحوه اداره کشورشان است .
Iran, Islamic Republic of
با زر و زور و تزویر که در پیکره نظام جا خوش کرده مشکل دارند
سيامك
Iran, Islamic Republic of
مردم با نظام مشكل ندارن بلكه با مسئولين نالايقي مثل برخي دولتمردان و نمايندگان مجلس مشكل دارند.

جالب است كه خود خانم نماينده بجاي اينكه كار كنه، فرافكني مي‌كنه و ضعف خودش را به دوش نظام مي‌اندازد!!!
Iran, Islamic Republic of
اینکه اصلاح طلبلن بعد از خوردن ضربات قابل توجه یک زن را جلو می فرستند، خوش حرفیه ها! چی می شه ما دک و پوز مرداشونو! تو اینجور مواقع ببینیم؟!
Iran, Islamic Republic of
...
عمار
Iran, Islamic Republic of
-آفرین به ملت فهیم ایران اسلامی که به ندای امام خامنه ای لبیک گفتند.
-همه آمدند مرد،زن،دختر ،پسر،کهنسال،خردسال،جوان،جانباز،پاشکسته،ویلچری،کارگر ،کارمند،کاسب،بازاری،و........
-همه آمدند به عشق رهبر ،به عشق شهدا،به عشق انقلاب ،
-اما مطالبه دارند .مطالبه شعارهای انقلاب،حضور مردم فقط وفقط بخاطر آرمانهای انقلاب اسلامی،ومنویات رهبری،وبه عشق میهن آزاد اسلامی است .
-مسئولان فکر نکنند حضور مردم در تایید اعمال آنهاست.
مطالبه مردم عدالت اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،مدنی است .وپیگیر هستند.
-مطاله مردم آزادیهای معقول وقانونی برای همه یکسان است.
-مطالبه مردم کاهش فاصله طبقاتی بین همه اقشار است.
-مطالبه مردم برخورداری از حقوق متعارف برای همه است
-مطالبه مردم پاک نمودن چهره نظام از آقازادگی،اشرافیگری،رانتخواری،تبعیض ژنهای مختلف،اختلاس،دزدی،ویژه خواری،زمین خواری،و..... است.
-مطالبه مردم کار برای مردم است نه حکومت برمردم
-مطالبه مردم پاک دستی وپاک دامنی مسئولان است.
-مطالبه مردم شفافیت مالی وحقوقی مسئولان است.
-مطالبه مردم اشتغال،ازدواج،مسکن حداقلی برای جوانان است
-مطالبه مردم...
-مطالبه مردم....
-اکنون نوبت مسئولان است که قدر این ملت فهیم رابدانند وکمر همت ببندند وبدون چشم دوختن به بیگانه ومنتظر حل مشکلات توسط بیگانه وبا نگاه به داخل وجوانان مشکلات کشور ومردم را سامان دهند.
-مسئولان برای چنین مردم خوبی باید شبانه روز کارکنند وگرنه مجبور خواهند شد از قطار انقلاب اسلامی پیاده شوند وجایشان را به خادمان واقعی بدهند.
-ضمنا مسئولان مخصوصا اصلاحاتی ها بدانند که نقش اساسی در مشکلات فعلی به این طیف برمیگردد که قرار بود مشکلات کشور راحل کنند(وعده های انتخاباتی 92و96)خواهشا اینها طرح مشکل نکنند مشکلات را همه میدانند مسئولان اقدام به حل آنها کنند .برخی مسئولان طوری صحبت میکنند انگار کسان دیگری مسئول حل مشکلات هستند وآنها فقط مسئول میز وصندلی خود هستند!
Iran, Islamic Republic of
دادش عمار ندا كيليوي چند
Iran, Islamic Republic of
چرا حركت مردم را بنفع خود مصادره ميكنيد علم غيب داريد مردم بابت چي اومدن
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید برای چی اومدن؟
مردم در مصاحبه با خبرگزاری ها عنان کردند بخاطررهبر،شهدا،نظام ...شما که مصادره نمیکنید بفرمایید برای چی آمدن.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
مردم برای حمایت از رهبری و نظام به میدان آمدند و اگرچه با نجومی بگیران و اختلاس گران مشکل اساسی دارند اما به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتن .
Netherlands Antilles
...
Iran, Islamic Republic of
برای برگزاری رفراندم حالا چرا می ترسید
...
Sweden
اوه اوه اینو خیلی خوب اومدی داداش. یعنی حتما مردم برای حمایت از این دولت خواب زده و ویرانگر اومدن راهپیمایی ۲۲ بهمن؟ این چهل سال هم که اومدن حتما برای حضور هر چه بیشتر شماها در قدرت بوده لابد؟ خودت خوب میدونی خیلی هم خوب میدونی بخش اعظم اصلاحاتچی اصلا مخالف برگزاری چنین راهپیمایی هایی بوده و هستند.شما نشون بده چهره های فرهنگی و سلبریتی های حامی این دولت رو که یکی شون توی این راهپیمایی عظیم مردمی و انقلابی شرکت کرده باشند یا حداقل یک تبریکی چیزی از خودشون در کرده باشند. بله داداش کاملا معلومه مردم برای حفظ نظام و انقلاب و حمایت از رهبری که ستون انسجام این کشور کهن است پای کار میایند. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
عمار نسخه جدید بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
غربزده ها و اصلاح طلبان عامل اساسی همه مشکلات کشور هستند. هر جا یک مدیر انقلابی مسئولیت به دست گرفته است کارها سر و سامان یافته است.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لطفا چند تا مثال میزنی تا قضیه برای ما هم روشن بشه؟
Iran, Islamic Republic of
هسته ای ،موشکی،نانوئی،فضایی و.............
Iran, Islamic Republic of
میتونم چند تا سوال بپرسم؟
1- در مورد اینا اطلاعات دقیق علمی مسنتد داری یا اطلاعاتت را از تبلیغات صدا و سیما به دست آوردی؟
2- به فرض هم که ما در این موارد پیشرفته باشیم، آیا واقعا دلیل بر چیزی است؟ فکر نمیکنی کشورهای مثل پاکستان، هند، کره شمالی و ... از ما به مراتب در همین موارد (تقریبا) پیشرفته ترن (بدون داشتن مدیر انقلابی) ولی دارن تو فقر و فساد و بدبختی دست و پا میزنن.
3- بعد اینکه واقعا به نظرت فرمول، داشتن مدیر انقلابی است؟ اصلا این لغت چه بار معنایی داره؟ کشورهایی مثل ژاپن و آلمان که با اون حجم وسیع خرابی خودشون را ساختند و الان جزو پیشرفته ترین های دانیا هستند، مدیر انقلابی داشتند؟ لطف میکنی تعریف این واژه را به صورت دقیق و قابل اندازه گیری بیان کنی؟
....
پاسخ به 11:33
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی اگر موشک و بمب اتم نداشت تا حالا صد بار مورد حمله امریکا قرار گرفته بود ...
Netherlands Antilles
الان مردم کره شمالی تو فلاکت و بدبختی دارن دست و پا میزنن.
سطح فکر رو باش
Iran, Islamic Republic of
خیر. تو خوشبختی و رفاه دارن دست و پا میزنن.
Iran, Islamic Republic of
اوضاع مردم کره شمالی اینقدرها هم که میگن بد نیست رسانه های غربی درباره اوضاع مردم این کشور دروغ میگن همانطور که توریست ها وقتی وارد ایران میشوند تعجب میکنند و میگن ما فکر می کردیم شما شتر سواری میکنید !!! و ماشین و جاده آسفالت ندارید !!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بله، دلیل بر توانایی ملت ما در استقلال از اربابانت می باشد
France
...
Iran, Islamic Republic of
بله مدیر در تراز انقلاب مدیری است که اهل ویژه خواری و حقوق نجومی و بالانشینی و ژ« خوب خودشون و دروغگویی به مردم و از بین بردن افتخارات صنعتی نیست. مدیر انقلابی کسی است که مثل مردم و بلکه ساده تر از آحاد زندگی می کند. ساده زیست و بی ادعاست. کار و خدمت به مردم را عبادت می داند. در ازای کار از کسی توقع تشکر ندارد و با خدای خود معامله می کند. ....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما این اطلاعات را می توانید در برجسته ترین مجلات علمی و به روز دنیا ببینید.
تحلیل توان موشکی که با مدیریت و روحیه انقلابی پیاده شده
سلولهای بنیادی و نانو و هسته ای در پیشرفته ترین مجلات تخصصی دنیا مطرح شده اند.
اصلا ترور دانشمندان هسته ای، تهدید صنعت موشکی، ترور بنیانگزار سلول های بنیاد (شهید کاظمی) خود دلیلی بر توان بالای علمی است. نتان یابو تهدید به ترور دانشمندان ایرانی کرده بود و به اجرا هم گذاشت....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وجه مشترک مدیر انقلابی و ژاپنی ها، ساده زیستی،پاکدستی، پرکاری، ارتباط با قاطبه مردم و اعتماد به ظرفیت داخلی (و نه کدخدا) است.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز معیار ۱. قانون است و ۲. تخصص. والسلام.
که ماشالله هیچکدومش در مملکت ما جایگاهی نداره.
Iran, Islamic Republic of
مردم کشورهای ژاپن و آلمان اکثرا اهل تلاش و قانونمداری هستند و همین عامل پیشرفتشان شده ولی متاسفانه اکثر ما ایرانیها با تنبلی و قانون گریزی و قانون و برای دیگران خواستن میخوایم پیشرفت کنیم که این شدنی نیست یعنی هیچ کشور پیشرفته تو دنیا شما نمی تونید پیدا کنین که به سبک مردم ایران عمل کرده باشه و پیشرفت کرده باشه
Sweden
مغلطه نفرمایید لطفا! ایران کشوری نیست که بخواهید با پاکستان کره شمالی یا جنوبی یا ژاپن و آمریکا و غیره مقایسه ش کنی چرا؟ چون اینجا انقلابی صورت گرفته و نظامی پا گرفته و خون هزاران شهید گلگون کفن هم پایش ریخته و استحکام الهی گرفته است. حال برای این نظام اسلامی و انقلابی نمیتوانید روشهای غربی یا شرقی را توصیه بفرمائید! این کشور و این نظام انقلابی که ۲۵۰۰ سال سلطه شاهنشاهی را به زیر کشیده بر طبق منطق و بر طبق نیاز خود مدیر مناسب خودش را میخواهد که هم انقلابی باشد و هم کار برای این کشور و انقلاب اسلامی را مجاهدت ببیند. بسیار مدیران غربگرایی که در کشور بکار گرفته شده اند خواسته یا ناخواسته جز عامل نفوذ به این نظام نیستند آنها نمی خواهند و یا نمیتوانند به این نظام نو خدمت کنند و وجودشان جز چوب لای چرخ و عقبگرایی و اخلال حاصلی ندارد چرا که مانند خود شما به اسلام انقلابی و تاًثیرگذار در این دنیا باوری ندارند.

پ.ن
مدیر غربگرا به مدیری گفته میشود که علم غرب را وحی منزل میداند و حاضر نیست بیرون از کادر تحصیلات غربی خود حتی از سیستم غربی کوچکترین سوالی را بپرسد. دربست توصیه های غربی را آویزه گوش میکند و هرکس را منتقد این مرام ببیند عقبگرا متحجر و مستوجب رفتن به جهنم میداند.
Iran, Islamic Republic of
....
سلام
Iran, Islamic Republic of
هرکشوری درنوع خود مدیران دلسوزوانقلابی دارد .
Iran, Islamic Republic of
لابد شما هم اطلاعات و علم خودت را از ماهواره و دهان کفار گرفتی که چنین افتخار میکنی که صاحب اطلاعات ذی قیمت هستی...
اصولگرای دگم
United States
کیم جون اون.... کیم جون اون...... حمایتت می‌کنیم!!!!
Romania
کسی به سوال نشان منفی میده؟
کاملا مشخصه غیر از تعصب و لجاجت برای ندانستن منش دیگه ای ندارید.
Iran, Islamic Republic of
ايول حرف حق جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بین این همه مشکل مردم ضعیف و مستضعف، فقط فیلترینگ براش برجسته است! اونم به خاطر حمایتهای ضدانقلاب از انتخاب تکراری امثال خودشه که اگر فیلتر بشه دیگه دشمنان مردم نمی تونن با شایعه سازی و دروغگویی؛ انتخاب تکراری اینها را بر مردم تحمیل کنند
Iran, Islamic Republic of
آفرین عالی
Iran, Islamic Republic of
قضاوت شما دقيق نيست. ...
هادي
Iran, Islamic Republic of
حقيقت را زود دريابيد و به فكر اصلاح امور باشيد تا شاخ و شونه كشيدن براي كشورها !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات از وقتی بیشتر شد که بجای اصلاح امور مملکت بدنبال کدخدا رفتن و ظرفیت های داخلی رو فراموش کردند.
Iran, Islamic Republic of
قبلش كه مديريت جهاني مي كرديم.
Iran, Islamic Republic of
....
اینجاست که باز هم جای شهید وجلاد عوض میشود جای طلبگار و بدهکار جای دلسوز و مدعی جای هر انچه که مطالبه مردم است با عوام فریبی ونشستن در جایگاه طلبکاری چنان تغییر میکند که انگار نه انگار این مدعیان باید پاسخگوی اعمال شان باشند ودر جایگاه متهم قرار دارند نه مدعی . ولی با فرافکنی همچنان طلبکارند
Iran, Islamic Republic of
کلی گویی و فرار از جواب ویژگی مدیران بی عرضه ست
چه اصلاح طلب و چه اصول گرا
ساختار تغییر کند یعنی چه ؟؟؟؟
حرف قشنگ با قشنگ حرف زدن تفاوت داره خانم نماینده
اگر ساختار بخواهد تغییر کند باید ساختار تایید صلاحیت نمایندگان تغییر کند و سختگیرانه تر شود تا هر فردی با هر سطحی نماینده مردم نشود
هموطن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
انسان هایی مثل این خانم که اسمشون سیاست مدار هم هست، البته بهتره بگیم سیاست ندار، همون کسایی هستن که خودشون رو به خواب زدن
در مورد اینکه چرا خودشون رو به خواب زدن نمی خوام صحبت کنم چون جای صحبت فراوان داره آخه اینا که تو وجود این فضای اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی بی تقصیرن
ولی هرکاری بکنی نمیشه بیدارشون کرد
اگه قابل بیدار کردن هستن، خدا بیدارشون کنه
اگه نه خود خدا میدونه چیکارشون کنه
Sweden
خب باید بعد حضور گسترده مردم یه چیزی از خودشون در بکنند دیگه. که بگن این راهپیمایی عظیم به این دولت و اعوان انصارش ربطی نداشته بلکه به ساختارها ربط داره! ولی خودمونیم حضور مردم در حمایت از نظام و رهبری و انقلاب بد جوری بعضی ها رو گیج و مبهوت کرد و آنها را به تکاپو انداخت که حرفی بزنن! یعنی بعد این هم سختی دادن به مردم غیور صبور شریف و انقلابی ایران اسلامی باورشون چیزی دیگه ای بود!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما که میدونستین با یان ساز و کار و روش موجود نمیشه مکشلات رو حل کرد برای چی اومدی نمیانده شده و از دولت حمایت می کنی؟...
nabati
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم این حرفها رو به کی داری می گی دوست داری مردم برای تو ارزانی بیارن راحت باشی ..اینقدر نفهمیده ای که این 5 سال دولت هر کاری کرد تو حرف نزدی ...
Iran, Islamic Republic of
مردم مشکل مسکن دارند فراکسیون امید 5 بار به وزیری رای اعتماد می دهد که دو اجر برای سر پناه مردم کم در آمد روی هم نگذاشت و اصلا قائل به ساخت مسکن توسط دولت نبود ...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف مردم این بود ای اصلاح طلبانی که تمام زورتون رو زدید که با عدم نظارت بازار رو به هم بریزید و گرانی ایجاد کنید و مردم را ناامید کنید،
شما که هیچ اربابتون امریکا هم نمی تونه کاری کنه مردم پشت سر رهبر و کشور خودشونن و مثل شما وطن فروش نیستن
اين جماعت ,خودشان هم نفهميده اند دنبال اصلاح چي و كي هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
و اين جهل جماعت مدعي اصلاح طلبي همچنان ادامه دارد كه البته ديگه كاملا" مشخصه كه جهلشون سهوي نيست بلكه عمديست. غير از اين باشه ديگه بايد به عقلشون شك كرد و تأسف خورد به حال ملتي كه به چنين بي عقلهايي اعتماد كرده و مملكت را به دست چنين ديوانه هايي سپرده اند.!
اين خانم اومده تريپ تحليلگري و كارشناسي و آسيب شناسي حكومت برداره اما به سياق اكثر قريب به اتفاق مدعيان اصلاح طلبي , بازهم در ارائه يك تحليل درست و واقعي از ريشه هاي اصلي مشكلات و معضلات و نارضايتيهاي اغلب مردم به خطارفته و يه مشت خزعبلات سر هم كرده !! درحالي كه اكثر مردم ما از گرانيهاي روزافزون و بي عدالتيها و ويژه خواريها و عدم برخورد قاطع و سريع و صريح با غارتگران دم كلفت بيت المال شاكي و ناراضيند,سركارعليه! عليرغم اينكه درابتدا به درستي به درصحنه بودن مردم به خاطر اصل نظام اسلامي و انقلابشان اشاره مي كند,اما در ادامه ريشه اصلي ناراضيتي هاي مردم را فيلترينگ فضاي مجازي و محدود نمودن استفاده بي ضابطه و قانون از اينترنت معرفي مي كند!!!! يعني اينقدر حاليش نيست كه گرفتاري و مشكلات مردم اصلا" چيز ديگريست و مردم از معضلات ديگري مي نالندوناراضيند نه فيلترينگ فضاي مجازي!
حضرت آقا فرمودند فضای مجازی باید کنترل شود نه فیلتر. این جریان عامدانه دنبال جنجال سازی هستند
Iran, Islamic Republic of
با این تفسیر شما از حدیث چرا اسلام شراب، قمار، زنا، روزه خواری و... را حرام کرده؟ یا اصلا چرا حرام وجود دارد؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
کسی که خودش را به خواب زنده نمیشه بیدارش کرد این خانم خودش را به خواب زده
Iran, Islamic Republic of
اگه شما اصلاح طلب ها نباشید همه چیز درست میشه حتی فیلترینگ
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
بنده به سهم خودم و خانواده ام عرض می کنم که ،
برای گذشت و تحمل ما حد و اندازه ای وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
مرحبا ، دم شما گرم. وقتي مردم عزيز ايران براي تداوم انقلاب و نظام اسلامي و حفظ آرمانها ، جون خودشون و جوانهاي عزيزشون و فدا ميكنن ، حدي براي گذشت و تحمل نميشه متصور شد.
اما عاملان و مسببان ايجاد عمدي مشكلات و نارضايتي ها رو نبايد تحمل كرد، بايد رسوا كرد و از صحنه گرداني امور بدور انداخت.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
من توی این گزارش نفهمیدم ایشون، یعنی خانم ملفی مسأله مشکلات اقتصادی براش مسأله هست یا فلیتر تلگرام؟؟؟ ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما تحمل خرابكاري هاي خود و امثال خود را داشته باشيد....
Armenia
مبارزه با فساد یکی از مهمترین خواسته های مردم!
United States
....
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم فعلا هرچی بدبختی و نارضایتی که می گویی این ملت میکشد زیر سر شما ویران طلبها و لیست نا امیدی می باشد ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط اعضای این خانواده است که همه چیز را تشخیص می دهند
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات مردم از دارودسته وجناح شماست ....
Iran, Islamic Republic of
دقيقاً راست گفتيد مردم تكليف خود را با نظام مشخص كردند و تحملشان حد و اندازه اي دارد. پس مراقب باشيد جنابعالي و دولت و مجلس همسو با شما بيشتر از اين گند نزنند و بيشتر از اين روي اعصاب مردم نروند كه اين بار تكليفشان را با شما مشخص خواهند كرد.
Iran, Islamic Republic of
بی شرفی بد جوری داره موج می زنه....ما تا پای خون برای این انقلاب می جنگیم ... حتی اگر مزدورانی مثل شما با هزار ترفند و فریب باز هم سر کار بیایند
حامد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که در راهپیمایی شرکت می کنند مردم انقلابی و مدافع رهبر و نظام و انقلاب هستند. آنها از رهبر ناراضی نیستند از دولت ناراضی هستند. از مجلس ناراضی هستند. اما می دانند که حساب نظام از دولت و مجلس جداست. دولتی که گرانی را برای مردم به ارمغان آورده و مجلسی که این دولت را همراهی نموده است
Iran, Islamic Republic of
....
95 درصد وطن فروشی / اختلاس / جاسوسی و جاهطلبی را اصلاح طلب انجام داده اند
Iran, Islamic Republic of
همه با هم
مرگ بر خاتمی خائن فتنه گر وطن فروش
مرگ بر موسوی خائن فتنه گر وطن فروش
مرگ بر خاتمی خائن فتنه گر وطن فروش
مرگ بر موسوی خائن فتنه گر وطن فروش
مرگ بر خاتمی خائن فتنه گر وطن فروش
مرگ بر موسوی خائن فتنه گر وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
مردم با نظام مشکل ندارند منتها اقایان از صدر تا ذیل فقط حرف می زنند مبه فکر دور وبریشان هستند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
صنعت موشکی را پایین تر کشورها مثل یمن فقیر هو دارد کار خاصی نکردن مسله تکنو اوژی جدید مثل الکتونیک واشعه مهم است این کاذها را که ما می کنیم دیگر در جهان منسوخ شده فقط هز ینه الکی است
Iran, Islamic Republic of
خاتمی با یک کلمه دیگر در انتخابات جدید شما را عزادار می کند شما ها مترود ملتیید نه خاتمی خاتمی در قلوب مومنان ومردم جا دارد جهان چرا فحش به خاتمی را مینویسی ولی انتقاد از هم فکرانتان را نمی نویسی این بیعدالتی هست
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم ما شما هستی ای خانم شما
شمایی که به جای خدای کدخدا دل به خود کدخدا بستید و سیلی تان را هم خوردید دست بردارید از این ملت . این ملت اگر به خدایشان توکل کنند و کالای تولیدی خودشان را بخورند نه تحریم اثر دارد و نه گرانی وجود دارد دست بردارید لطفا
Iran, Islamic Republic of
چه بخواهی چه کتمان کنی ا امر یکا کدخدااست این یک واقعیت است مشکل شمایید که با وافعیت زندگی نمی کنید تو توهم هستید ترامپ با یک حر ف سیستم مملکت را بهم ریخت تولید داخلی پنج برابر شد بچاپ بچاپ شروع شد این نتیجه است
United States
خدا را شکر که مساله اصلی اقتصاد نیست بلکه فیلترینگ است.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...