کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدارس این استان‌ها فردا تعطیل هستند

22 بهمن 1397 ساعت 22:17

توجه به بارندگی و برودت هوا مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه ۲۲ بهمن تعطیل است.


توجه به بارندگی و برودت هوا مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه ۲۲ بهمن تعطیل است که به شرح زیر است:
تعطیلی مدارس استان فارس
باتوجه به بارش برف در شهرستان سپیدان استان فارس و پیش بینی کاهش دما و یخ زدگی سطح معابر بنا بر درخواست رییس آموزش و پرورش و فرماندار این شهرستان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس. تمامی مدارس شهرستان سپیدان شامل: شهر اردکان و بخش‌های مرکزی وهماشهر این شهرستان به جز بخش بیضا فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
باتوجه به بارش برف در بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی استان فارس،بنا بر درخواست رییس آموزش و پرورش و بخشدار منطقه و فرماندار این شهرستان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس.
تمامی مدارس بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی،فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل می‌باشد.
باتوجه به بارش برف در شهرستان اقلید استان فارس بنا بر درخواست رییس آموزش و پرورش و فرماندار این شهرستان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس،تمامی مدارس شهرستان اقلید،فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل می‌باشد.
تعطیلی مدارس استان همدان
روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱ و ۲ همدان، تویسرکان و قلقل رود، کبودراهنگ و گل تپه، بهار و لالجین، رزن، سردرود و قروه درجزین، فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.
تعطیلی مدارس استان یزد
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به اطلاع می‌رساند؛ با عنایت به بارش فزاینده و برودت هوا و یخ زدگی اکثر معابر و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، تمامی مدارس سه مقطع پیشکوه (علی آباد، نصرآباد و سانیج) و میانکوه (دهبالا و طزرجان) تعطیل اعلام می‌شوند.
مدارس شهر تفت، اسلامیه و منطقه دهشیر دایر هستند.
تعطیلی مدارس استان تهران
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر، فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه  ۱۳۹۷، کلیه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش فیروزکوه، دماوند و رودهن در دو نوبت صبح  و عصر و شهرستان پردیس فقط در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه اول تعطیل است.


کد مطلب: 671414

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671414/مدارس-این-استان-ها-فردا-تعطیل-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com