جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶۱

واکنش نتانیاهو به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 671413
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به تهدید مردم ایران پرداخت و مدعی شد اگر ایران به دنبال نابودی تل‌آویو و حیفا باشد، انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد.
واکنش نتانیاهو به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی
به گزارش جهان نيوز، ساعاتی پس از آنکه میلیون‌ها ایرانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می‌رسد از مشاهده این حضور خشمگین شده، با انتشار یک پیام ویدئویی به تهدید مردم ایران پرداخت.
نتانیاهو در این پیام ویدئویی با بیان اینکه ایران نمی‌تواند تل‌آویو و حیفا را نابود کند، مدعی شد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، «این آخرین سالگرد انقلابی بود که ایرانی‌ها جشن می‌گیرند. بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشند.»
وی همچنین گفت تل‌آویو «تهدیدات» ایران را نادیده نمی‌گیرد، اما تحت تأثیر آن‌ها نیز قرار ندارد.
اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا نیز پارسال در جمع اعضای گروهک منافقین مدعی شده بود که سن انقلاب ایران به چهل نمی‌رسد و آمریکایی‌ها سال نوی میلادی را در تهران جشن می‌گیرند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قوم بدبخت وهمیشه آواره صهیون به پایان خواهد رسید وتا اروپا باید شنا کنید!!!اون ها هم راهتون نمی دهند چون 80 ساله از ربا خواران بدقلق راحت شدندوبالفور خدمت بزرگی بهشون کرد تمام کرم های اروپا را به فلسطین گسیل داشت ...
کوروش
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامی ایران به لطف خداوند متعال و انشاءا... با اراده او ادامه خواهد یافت و دشمنان مضمحل و نابود می شوند. زیرا سنت خداوند نابودی باطل است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی بیمارستانی در القنطره سوریه را هدف قرار داد
رژیم صهیونیستی بیمارستانی در القنطره سوریه را هدف قرار داد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 21:57
تانک‌های رژیم صهیونیستی بیمارستانی در القنطره سوریه را گلوله باران کرد.


خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دقایقی قبل خبر داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله بیمارستانی در القنیطره نزدیک مرز لبنان را هدف قرار دادند.

در همین حال رسانه‌های سوریه گزارش داده اند که حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی تلفات جانی نداشته اما خسارت‌های مادی به همراه داشته است.

اخباری از گلوله باران منطقه تل الدرعیه در قنیطره در جنوب غرب سوریه توسط ارتش صهیونیستی نیز مخابره شده است؛ این حملات خسارات مادی به همراه داشته است.

ارتش صهیونیستی همچنین به سمت یک پست دیدبانی در جباتا الخشب آتش گشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شهادت 4 غیرنظامی سوری در حمله ائتلاف به دیرالزور
شهادت 4 غیرنظامی سوری در حمله ائتلاف به دیرالزور
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 17:07
منابع محلی در سوریه اعلام کردند که چهار غیرنظامی در حمله هوایی "ائتلاف بین المللی" به خانه های مردم در اطراف روستای الباغوز در شرق دیرالزور به شهادت رسیدند.


این ائتلاف که تحت رهبری آمریکا قرار دارد نهم فوریه نیز مناطق مسکونی روستای الطیانه در اطراف شهر المیادین در شرق دیرالزور را بمباران کرده بود که به شهادت 3 غیرنظامی سوری انجامید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
فیلم / به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در راهپیمایی

دانلود فیلم
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سیاست تروریستی آمریکا درجهان بیش از999 هزارقربانی برجا گذاشت.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت ازاین جنایتکاران است.
آمریکا و اروپا به شکل مستقیم درمنطقه مداخله می کنند.
همه می دانند آمریکا ومتحدانش منبع تسلیحاتی و مالی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش وگروه های تروریستی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تجاوز آمریکا وانگلیس درسال 2003 به عراق و لیبی نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز آمریکا و متحدانش درسال 2011 به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز اسرائیل و متحدانش درسال 2011 به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز عربستان و متحدانش درسال 2015 به یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تحریم های آمریکا تاثیری درسیاست ما نخواهد داشت.
تنها بمب اتمی می توان ازما دربرابر آمریکا و متحدانش محافظت کند، نه مذاکره
ساخت بمب اتمی دربرابر تجاوزهای آمریکا و متحدانش واجب است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها و تروریست ها و حامیانشان مثل خودشان رفتار می کنیم
کاری می کنیم آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها پشیمان شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمان های بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی را فردی توصیف می کند که «باید مانند یک میمون در حیات وحش آفریقا زندگی کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتراف سرکردۀ النصره به دریافت کمک از "اسرائیل"


چهار شنبه 7 مهر 1395 - 9:57:43
"ابوالعز" یکی از سرکردگان جبهه النصره در مصاحبه با یورگِن تودِن هوفا سیاستمدار معروف آلمانی رازهایی را دربارۀ این گروه تروریستی فاش کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درسراسر منطقه هستند.
دبیرکل سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی همچنان بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
محو شدن جنایتکاران به لطف خدا قطعی است و برو و برگرد ندارد.
ولی در مورد ایران و اسلام حرف زدن این بیشعور لایعقل ،مسخره نیست؟
او سگ کی باشد که در مورد اسلام و ایران حرف بزند؟؟!!!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران در راه مقابله با تروریسم هزاران شهید تقدیم کرده است.
در آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی با تجهیز و پشتیبانی از صدام، جنگی هشت ساله را بر کشور تحمیل کردند که بنا بر گزارش شورای امنیت سازمان ملل، این جنگ بیش از یک هزار میلیارد دلار خسارت داشت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله راکتی و توپخانه ای صهیونیستها به مناطقی در استان قنیطره سوریه

تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

­شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه به نقل از خبرنگار خود از حمله راکتی رژیم صهیونیستی به منطقه تل الدرعیه در استان القنیطره در جنوب غرب سوریه خبر داد.
این شبکه همچنین از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به بیمارستان شهر القنیطره و یکی از پست های بازرسی در منطقه "جباتا الخشب" خبر داد و اعلام کرد این حملات فقط زیان های مادی در پی داشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشته شدن 16 غیر نظامی بر اثر حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به شرق سوریه

تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه که مرکز آن لندن است ، اعلام کرد دست کم 16 غیر نظامی بر اثر حملات هوایی نیروهای ( به اصطلاح ) ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا به شرق سوریه کشته شدند. رامی عبد الرحمن رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه به این خبرگزاری گفت: جنگنده های نیروهای ( به اصطلاح ) ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا مناطق اطراف شهرک الباغوز در شرق سوریه را که بخش هایی از آن در کنترل عناصر تروریستی داعش قرار دارد ، بمباران کردند.

رامی عبد الرحمن افزود: بر اثر بمباران جنگنده های تحت امر آمریکا به اطراف شهر الباغوز دست کم 16 غیر نظامی از جمله هفت کودک ، هشت زن و یک مرد سالمند کشته شدند. رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه تاکید کرد: بیشتر قربانیان حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به اطراف شهر الباغوز خانواده های عناصر داعش هستند که در حین فرار به طرف مرزهای عراق هدف قرار گرفتند .
فرانک
United States
چقدر رجز زیادی میخواند؟؟!!! کسی نیست پاسخ دندان شکنی به این بز صهیونیست بدهد؟؟!!!(بز یکی از صور شیطان است).... چرا چند تا از جنگنده های تهاجمی اش را سرنگون نمی‌کنند ؟؟!!! چقدر حملات موشکی و هوایی به انبارهای مهمات و تجهیزات ایرانی در سوریه را تحمل کنیم؟؟!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان و هم پیمانانش به شکست در یمن اعتراف کنند.
اسرائیل و هم پیمانانش به شکست در سوریه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2001 تاکنون به شکست در افغانستان و منطقه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون به شکست درسوریه و منطقه اعتراف کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جهاد اسلامی: هر موشکی که فلسطین شلیک می کند به لطف ایران است
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 14:29
"مصعب البریم"، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت هر موشکی که مقاومت اسلامی فلسطین به دشمن صهیونیستی شلیک می کند به لطف جمهوری اسلامی بوده است و لطف ایران در این زمینه کانلا مشهود است.

البریم در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت که انقلاب اسلامی با پایین کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و برافراشتن پرچم فلسطین و برقراری ارتباط مستقیم با یاسر عرفات، مسأله فلسطین را در رأس اولویت های خود قرار داد. سپس با حمایت از ملت فلسطین، این رویکرد را در تمام مقاطع انقلابی حفظ کرد.

البریم افزود: موشکی که مقاومت اسلامی در دفاع از فلسطین شلیک می کند به لطف جمهوری اسلامی ایران بوده است و لطف ایران در این زمینه کاملا روشن است. و این صفحه درخشان در کارنامه جمهوری اسلامی ایران محال است که از یاد ملت فلسطین برود.

وی تصریح کرد: ما افتخار می کنیم که ایران از ملت فلسطین حمایت می کند و به نقش رهبری ایران در این زمینه افتخار می کنیم مخصوصا که این کشور به رغم تمام مشکلات و خطرات و با وجود همه تهدیدها از سوی استکبار جهانی، هرگز از حمایت از ملت فلسطین دست نکشیده است.

البریم در این گفتگو از اقدام برخی کشورهای عربی در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی به رغم آرمان فلسطین، انتقاد کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست در حمایت از ملت فلسطین از ایران الگو بگیرند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بدترن پرونده حقوق بشری جهان متعلق به عربستان جنایتکار است، آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین الملللی پشتیبانی ناقض حقوق بشر عربستان در سراسر جهان هستند.


مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.



نظام سعودی به نقض حقوق بشر، بازداشت ها و شکنجه ادامه می دهد
تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
مارک روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: عربستان سعودی به نقض حقوق بشر، بازداشت ها و شکنجه فعالان ادامه می دهد. وي افزود زمان آن فرا رسیده است نظام سعودی به حقوق ابتدایی و پایه ای شهروندان خود احترام بگذارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسئول نجس و حشی، بی ادب وبی فرهنگ و بی شخیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 50 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟

واین درحالی که مدعیان دروغین حقوق بشر، کشورهای عربی جنایتکار وسازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار وآلمان جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاراز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 50 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حقوق بشر آمریکایی با طعم خون، بمب خوشه ای و کودتا
آمریکا به حقوق بشر به مثابه یک سلاح نگاه می کند. حقوق بشر سلاح غیر منطقی در دست آمریکاست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی با طعم خون و ترور!
چندی پیش خبرگزاری روسی اسپوتنیک با تاکید بر همین واقعیت نوشته است:« آمریکا کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل و چندین کنوانسیون حقوق بشر بین المللی را به امضاء نرسانده و همه موارد نقض قوانین بین المللی حقوق بشر توسط همپمانانش همچون اسرائیل و عربستان سعودی و ترکیه را نه فقط نادیده می گیرد بلکه در حمایت از تعدی آنها به حقوق بشر انواع و اقسام سلاح های کشتار جمعی را در اختیارشان قرار می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به مقامات وحشی، بی ادب، فرهنگ و شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک سگ هار دبیرکل سازمان ملل!

999 هزارتروریست درمدت 8 سال با کمک های مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا با هماهنگی، همدستی و همکاری سران بی ادب ترکیه درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازمرز ترکیه وارد سوریه وعراق شدند وهمچنان نیزادامه دارد.
و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این موضوع نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدافعان دروغین حقوق بشر حامیان تروریست در منطقه هستند
مدافعان دروغین حقوق بشر به اسم حقوق بشر از تروریست در منطقه حمایت میکنند آنان به اسم مدافعان حقوق بشر به منافقان پول میدهند.
مدعیان حقوق بشر غرق در جنایت هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بشار اسد می ماند، می، مرکل، مکرون، محمد بن سلمان و نتانیاهو باید بروند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در نابلس با دهها زخمی
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷


یورش نظامیان صهیونیست به «سبسطیه» واقع در شمال نابلس در کرانه باختری موجب جراحت ده‌ها دانش آموز فلسطینی شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت های غربی شریک جرم جنایات آل سعود درمنطقه هستند.
دولت های غربی شریک جرم جنایات نتانیاهو درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی تهدید منطقه است.
France
حیفا و تل آویو را با خاک یکسان میکنیم. ببینید میشه یا نمیشه.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و متحدانش عامل اصلی استفاده ازسلاح های شیمیایی در حلب و دیگر شهرهای سوریه هستند.
حمله شیمیایی تروریستی به حلب تاسف بار است.
حمله شیمیایی تروریستی به شهر حلب که منجر به از دست دادن تعدادی زن و کودک بی گناه شد، مایه تاسف است.
و متاسفانه کشورهایی که منافعشان در جنگ تامین می شود، مانع از پایان درگیری و برقراری آتش بس در این کشورها هستند.
حمله شیمیایی جدید تروریستی علیه حلب نیز توسط طرفداران جنگ و ناامنی در منطقه مدیریت شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اذعان فرمانده اماراتی به همکاری عربستان و امارات با «القاعده» در یمن
اذعان فرمانده اماراتی به همکاری عربستان و امارات با «القاعده» در یمن
شنبه 27 مرداد 1397 - 10:49
یکی از فرماندهان ائتلاف سعودی-اماراتی به همکاری این ائتلاف با سازمان تروریستی القاعده در یمن اذعان کرد و گفت که بسیاری از اعضای القاعده به خدمت این ائتلاف در آمده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پنج سازمان بین المللی خواستار توقف حمایت آمریکا از متجاوزان به یمن شدند
پنج سازمان بین المللی خواستار توقف حمایت آمریکا از متجاوزان به یمن شدند
دوشنبه 5 آذر 1397 - 16:09
پنج سازمان بین المللی امدادی فعال در یمن از با انتشار بیانیه ای از آمریکا خواستند که به حمایت از عربستان و امارات در جنگ یمن پایان دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
توهین رزمنده ایرانی به ملت نحس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا جنایتکار: آنها یک ملت تروریست هستند!
رزمنده ایرانی ادعا کرد اگر نگاهی به آمریکا و کارهایش داشته باشید آنها در حال حاضر یک ملت تروریست هستند؟!
برای نابودی تروریسم بین المللی باید با آمریکایی مقابله کرد.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی القاعده، طالبان، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین و گروه های تروریستی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه وجهان بوده است.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم بین المللی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا داعش جهانی است.
آمریکا واسرائیل هردو تروریست هستند.
ارتش آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
ارتش اسرائیل هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رسانه صهیونیستی:
بیش از 121هزار مورد آزار جنسی در اسرائیل ثبت شده است
تارنمای روزنامه یدیعوت آحرونوت نوشت که طبق گزارش مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان رژیم صهیونیستی بیش از 121 هزار مورد آزار جنسی در سال 2017 در اراضی اشغالی ثبت شده است.
تاریخ خبر: 29/08/1397 - 17:7
این تارنما براساس گزارشی که با همکاری دفتر مرکزی آمار اسرائیل صورت گرفته، 121 هزار و 500 مورد آزار جنسی در اسرائیل گزارش شده است. نتیجه این تحقیق هفته آینده پیش از روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در روز 25 نوامبر (4 آذر) ارائه خواهد شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شبکه خبری آلمانی گزارش داد
غربی‌ها با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
یک شبکه خبری آلمانی در گزارشی به شرایط وخیم مردم یمن پرداخت و نوشت که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی آلمانیN-Tv موضوع قحطی و فراگیر شدن بیماری وبا در یمن را زمینه‌ای برای پرداختن به رنج‌های مردم یمن قرار داده است. «جودیت گروس» در این گزارش نوشته است که با گذشت چهار سال از جنگ در یمن، از هر دو نفر از مردم این کشور، یکی گرسنه است و این در حالی است که همزمان بیماری وبا هم در این کشور اپیدمی شده است. قطعا عربستان سعودی مسئول چنین وضعیتی است اما غربی ها هم که مراتب خشم خود را از اقدامات سعودی‌ها ابراز کرده اند دست از معامله تسلیحاتی با ریاض بر نمی‌دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر را ندارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
خدمات انسانی داعش به تلآویو؛
زنان آواره سوری چگونه به اسرائیل قاچاق میشوند

عملیات فروش کودکان در سوریه بدین شکل است که پس از ربایش آنها از مناطق مختلف این کشور تحویل مافیای ترکیه شده و سپس با مبالغ بسیار بالا به مافیای اسراییلی فروخته و به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی منتقل می شوند.
فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش زنان ایزدی را در حراجی در عربستان میفروشد

يکشنبه 4 مهر 1395 - 22:13
یک روزنامۀ انگلیسی فاش کرد که گروه تروریستی داعش، زنان ایزدی را در حراجی در عربستان سعودی می فروشد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامۀ "سان" نوشت: «این راز پس از آن فاش شد که یکی از عناصر تکفیری داعش، در شهر شرقاط در جنوب موصل کشته شد». بر پایه این گزارش، پس از کشته شدنِ این شخص، تلفن همراهِ او به دست عراقی ها افتاد و در آن، ویدیویی از حراجی زنان ایزدی در عربستان پیدا شد.
روزنامۀ سان، پس از انتشار این گزارشِ مستند، از دولت انگلیس به سبب ائتلاف با عربستان سعودی، به شدت انتقاد کرد.
گروه تروریستی داعش، سال 2014، پس از اشغال موصل، هزاران تن از زنان ایزدی را ربود و صدها تن از آنان را به عنوان اسیران جنگی به دست آمده از میدان جنگ، در بازار برده فروشانِ موصل، فلوجه و حتی سوریه فروخت. با این حال، فروش این بردگان در عربستان، اقدامی بی سابقه به شمار می رود و ثابت می کند که گروه تروریستی داعش، تا چه حد در جامعۀ سعودی نفوذ دارد.
گروه تروریستی داعش، پیش از این، علناً از جایزه دادن زنان و کودکان ایزدی به عناصر این گروه به عنوان غنیمت جنگی پرده برداشته و به احیای برده داری در عراق فخر فروخته بود.
205
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت آمریکا نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت انگلیس نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت فرانسه نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت آلمان نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت امارات نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت بحرین نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت سودان نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت پاکستان نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر کمک های ایران نبود رژصهیونیستی مانند فلسطین سوریه را اشغال می کرد.

اگرکمک های ایران نبود عربستان سعودی مانند یمن عراق را اشغال می کرد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
میزان گزارش میدهد
تسلیحات آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی در اختیار آلسعود برای کودککشی در یمن
در حالی که سردمداران کشورهای غربی با همراهی برخی از مقامات سایر کشورها در حال برگزاری جشن یکصدسالگی پایان جنگ جهانی اول به عنوان یک حادثه دردناک بودند، عربستان سعودی با پشتیبانی اروپا و آمریکا به حملات خود علیه یمن ادامه میداد.

تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

روز شنبه هفته جاری طاق پیروزی پاریس واقع در میدان شارل دوگل میزبان سیاستمداران هجده کشور بزرگ غربی و آسیایی بود که طی مراسمی به مناسبت پاسداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در فرانسه گردهم آمده بودند. رهبران کشورهایی که صدسال قبل به عنوان دشمن در برابر هم صف آرایی کردند و «جنگ بزرگ» تاریخ را رقم زدند.

همچنین در ادامه این مراسم کنفرانسی با نام «مجمع صلح» با تاکید بر چندجانبه گرایی و علیه ناسیونالیسم برگزار شد که همه سردمداران حاضر در فرانسه به جز ترامپ و همچنین دبیرکل سازمان ملل در آن شرکت کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت 21 کشورجهان می کشد.
ریاض در یمن از بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشربرای کشتن غیر نظامیان استفاده می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت اروپا می کشد.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت اسرائیل می کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷


کمک آمریکا به جنگنده های سعودی در جنگ یمن + عکس
در طول بیش از سه سال از آغاز اعلام جنگ ائتلاف سعودی-اماراتی مقام‌های ارتش و جنبش انصارالله یمن بارها اعلام کرده‌اند که نیروهای آمریکایی و صهیونیستی در این جنگ مشارکت دارند.
گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» فیلمی منتشر کرد که در آن یک هواپیمای سوخت‌رسان آمریکا در نزدیکی سواحل یمن در آب‌های دریای سرخ به جنگنده‌های سعودی سوخت‌رسانی می‌کند.

کمک آمریکا به جنگنده های سعودی در جنگ یمن + عکس
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظام سعودی به نقض حقوق بشر، بازداشت ها و شکنجه ادامه می دهد

تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲

مارک روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: عربستان سعودی به نقض حقوق بشر، بازداشت ها و شکنجه فعالان ادامه می دهد. وي افزود زمان آن فرا رسیده است نظام سعودی به حقوق ابتدایی و پایه ای شهروندان خود احترام بگذارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درمان صدها تروریست مجروح سوری توسط صهیونیست ها
انتشار تصاویری از مداوای تروریست های داعش از سوی ارتش رژیم ...
کمیته دروزی های عرب های ساکن فلسطین اشغالی: عناصر جبهه النصره و ...
عیادت رئیس رژیم صهیونیستی از تروریستهای مجروح سوری + عکس
ادامه حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در سوریه / تل آویو ...
رژیم صهیونیستی همکار گروه تروریستی جبهه النصره در یرموک
نحوه همکاری اسرائیل با تروریستها در سوریه
درمان تروریست های سوری در بیمارستان های اسرائیل
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰


حمایت گسترده تل آویو از تروریسم در سوریه؛
تصاویر حضور نتانیاهو در میان تروریستها/ درمان 700 فرد مسلح در بیمارستانهای اسرائیل
تصاویر حضور نتانیاهو در میان تروریستها/ درمان 700 فرد مسلح در بیمارستانهای اسرائیل

حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر بالین تروریست های مجروح شده در درگیریهای سوریه بیانگر حمایت گسترده تل آویو از تروریستهایی است که با حمایت اعراب و کشورهای غربی برای مبارزه با نظام قانونی سوریه به خاورمیانه آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
لاف در غربت