پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

ترامپ سال ۲۰۲۰ زندانی می‌شود؟

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 671398
نماینده سنای آمریکا و نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور مدعی شد این احتمال وجود دارد که ترامپ در هنگام برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، دیگر فردی آزاد نباشد.
ترامپ سال ۲۰۲۰ زندانی می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، «الیزابت وارن» نماینده ایالت ماساچوست در سنای آمریکا که اخیراً به‌صورت رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور اعلام کرده است، در یکی از نخستین نشست‌های انتخاباتی خود که در ایالت آیووا برگزار شد اظهار داشت: «شاید روزی که ما به انتخابات ۲۰۲۰ برسیم، ترامپ رئیس‌جمهور دیگر رئیس‌جمهور نباشد. در واقع حتی ممکن است که او در آن زمان اصلاً یک فرد آزاد نباشد.»
این سناتور دموکرات که ساعاتی پس از اعلام نامزدی‌اش برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا هدف پیام تمسخرآمیز دونالد ترامپ در توئیتر قرار گرفت، در خصوص این پیام جنجالی گفت: «آن یک توئیت نژادپرستانه و تنفرآمیز بود؛ چیزی واقعاً تاریک و زشت. ما نامزدهای انتخابات، فعالان سیاسی و رسانه‌ای باید در قبال این توئیت‌ها چه کار کنیم؟ آیا باید هرروز دست به پیگرد آنها بزنیم؟»
الیزابت وارن ادعا می‌کند پیشینه نژادی‌اش به بومیان سرخپوست آمریکایی می‌رسد و دونالد ترامپ که معتقد است وارن با طرح این ادعا هدفی جز جذب آرای بومیان آمریکا ندارد، روز شنبه در فاصله اندکی بعد از انتشار خبر نامزدی رسمی وی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، با دستمایه قرار دادن این موضوع در یک توئیت به تمسخر وی پرداخت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلقک ها یکی پس از دیگری می آیند
دنیا در 300سال اخیر شاهد 222جنگ از طرف همین موجودات به شدت خطرناک بوده و‌فرقی با هم نداشتند کشتار بیش از 2میلیون انسان بواسطه سردمداران آمریکا
Canada
امشالله!!!( ترکیب انشالله و ماشالله)