جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

برگزاری راهپیمایی بدون مشکل امنیتی

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 671397
فرمانده ناجا با بیان اینکه هیچ اتفاق امنیتی در تهران پیش نیامد، گفت:ان شاءالله این آمادگی و هوشیاری پلیس کماکان تا پایان سال حفظ شود.
برگزاری راهپیمایی بدون مشکل امنیتی
سردار " حسین اشتری " در قرارگاه امام علی (ع) ویژه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل و آرزوی سلامتی و توفیق برای فرماندهی کل قوا اظهار داشت: انصافاً مردم حضور خوبی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی پیدا کردند؛ دشمنان به دنبال آن بودند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد و در این مسیر تمامی اقدامات عملیاتی و تبلیغاتی پیچیده خود را بسیج کرده بودند، اما امروز با هدایت مقام معظم رهبری و حضور مردم، تمامی این توطئه‌ها، آرزوها و دسیسه‌ها نقش بر آب شد.
فرمانده ناجا، ضمن تشکر از سردار " رحیمی " و همکارانش در مجموعه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شما، هیچ اتفاق امنیتی در تهران پیش نیامد ان شاءالله این آمادگی و هوشیاری کماکان تا پایان سال حفظ شود.
وی ادامه داد: همان مردمی که بیشترین فشار اقتصادی بر روی دوش آنهاست در راهپیمایی امسال شرکت کردند و دست از نظام و رهبری خود بر نداشته اند و نفرتشان نیز هر روز به دشمنان این نظام به ویژه آمریکا بیشتر شده است. در این میان هوشیاری تمامی نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از دلخوشی‌های این مردم است که همیشه قدردان آن بوده و هستند و این یک افتخار و شاید بالاترین افتخار برای بنده و شماست.
سردار اشتری در خاتمه خاطرنشان کرد: خدا را باید شاکر باشیم که خدمتگزار این مردم هستیم و وظیفه داریم تا بیشترین خدمت را به این عزیزان انجام دهیم.
در ادامه سردار " رحیمی " اظهار داشت: قرارگاه امام علی (ع) ویژه دهه فجر سال ۱۳۹۷ از ۱۲ بهمن ماه کار خود را آغاز کرد و تا زمان برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر با برنامه ریزی و تشکیل جلسات منظم با دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های درگیر در مراسم، مقدمات برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را پیگیری می‌کردند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با افزایش دو مسیر، سال جاری شاهد انجام راهپیمایی در مسیرهای دوازده گانه در تهران بزرگ بودیم، افزود: برنامه اجرایی و عملیاتی پلیس تهران برای برگزاری مراسم راهپیمایی از دیشب و با پاک سازی مسیرهای دوازده گانه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰ هزار نیرو در بخش‌های مختلف ترافیکی و انتظامی در این برنامه حضور داشتند ادامه داد: خدا را سپاسگزاریم که توفیق داد این نظم و آرامش را در چهل سالگی انقلاب شاهد باشیم و امیدواریم سربازان شایسته‌ای برای صاحب واقعی انقلاب، حضرت، ولی عصر (عج) بوده و باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
شهر ما هم همينجور بيد .