جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۸
حماسه چهلم/ روحانی در اجتماع بزرگ 22 بهمن:

برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 671375
رئیس جمهور گفت: امروز حضور مردم در خیابان‌های سراسر ایران اسلامی و در پایتخت به این معنا است که نقشه‌های یکساله دشمن نقش برآب شده است.
برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم
 به گزارش جهان نيوز،  حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان با برشمردن ویژگی‌های خاص مراسم ۲۲ بهمن امسال گفت: مراسم امسال از یک سو با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و از سوی دیگر ایام دهه فجر امسال با عطر و بوی فاطمی همراه شده است؛ همان بزرگواری که در سایه تعالیم پدرش، همسرش و فرزندانش ملت ما توانست در برابر همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها بایستد و پیروزی را به دست آورد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امسال در شرایطی جشن ۲۲ بهمن را برگزاری می‌کنیم که در برابر توطئه آمریکای جنایتکار و صهیونیسیت و ارتجاع منطقه مردم ما را در فشار و منگنه تحریم قرار دادند.
وی ادامه داد: امروز حضور مردم در خیابان سراسر ایران و عاصمه ایران به این معناست که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است، دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید، راه و مسیر ما به همان صورت که ۴۰ سال پیش تعیین کرده بودیم، ادامه خواهیم داد.
روحانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما برای حراست و حفاظت از ایران اسلامی عزیز بود، مردم ما به خوبی می‌دانند که در ۲۰۵ سال قبل بخش برزگی از مناطق شمالی ایران و قفقاز در دوران پادشاهان خائن قاجار از ایران جدا شد و ۱۹۱ سال پیش بخش دیگر از شمال ایران را جدا کنند.

وی ادامه داد: ۱۷۲ سال قبل بخش دیگری از شمال غرب از ایران جدا شد؛ ۱۶۳ سال پیش بخش مهمی از شرق ایران جدا شد، حتی ۴۷ سال پیش ۷ سال قبل از پیروزی انقلاب در زما ن. رزیم پهلوی بخش مهمی از جنوب ایران به دست خیانت بار پهلوی از ایران جدا شد.

روحانی خاطرنشان کرد: در دوران شاهان سست عنصر قاجار و پهلوی دو سوم از کشور را جدا کردند و علاوه بر اینکه بر مردم خیانت کردند بر تمامیت ارضی مردم هم خیانت کردند.

وی ادامه داد: در ۷۷ سال پیش در زمان پهلوی علی رغم بی طرف ایران، متفقین ایران را به شمال و جنوب تقسیم کرده و بر کشور مسلط شدند و به شاه دستور دادند که از ایران خارج شود، و او پذیرفت به شرط اینکه پسرش شاه ایران شود، این خیانت‌های پادشاهان و آن‌هایی که بر اریکه قدرت تکیه زده بودند، بود.

ملت ایران با فرزندان دلاورش از ارتش سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در برابر جهان ایستادند و ۸ سال مقاومت کردند و به فرمان امام حصر ابادان را شکستند و آبادان را آزاد کردندو بعد از عملیات‌هایی قدرت دنیارا در هم شکستند و به دنیا نشان دادند که امروز ایران شاهنشاهی نیست و ایران اسلامی است.

رئیس‌جمهور کشورمان خاطرنشان کرد: مدرن‌ترین هواپیما‌ها را شرق و غرب در میانه جنگ در اختیار صدام گذاشتند، اما شکست نهایی نصیب همه مزدوران آن‌ها شد و رزمندگان قیور ما با پرچم پیروزی ازحبهه به خانه برگشتند.

برای ساختن موشک از کسی اجازه نگرفته و نخواهیم گرفت
وی ادامه داد: امروز قدرت ایران از روز‌های رزم وجنگ بیشتر است، امروز ۸۵ درصد مهمات ما به دست نیرو‌های دلاور خود شما ساخته می‌شود، ما برای ساختن انواع موشک‌های ضد زره و موشک‌های زمین به دریا، پدافند هوایی و هوا به هوا و زمین به زمین از کسی اجازه نگرفته و نخواهیم گرفت.

قدرت نظامی ایران در طول ۴۰ سال برای همه شگفت‌‌آور است
روحانی خاطرنشان کرد: قدرت نظامی خود را ادامه می‌دهیم، قدرت نظامی ایران در طول این ۴۰ سال و به ویژه در ۵ سال اخیر برای همه شگفت‌آور است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در این ۴۰ سال دیدند که ایران وقتی اراده کرد به ملت ایران عراق، سوریه لبنان یمن و فلسطین کمک کنند، قدرت‌های منطقه هیچ کدام به پیروزی دست نخواهند یافت و امروز ناچارند با اعتراف به شکست‌های بیست ساله خود از منطقه خارج شوند و ملت‌ها آزادانه راه خدا را ادامه دهند.

وی ادامه داد: امروز تمام مسئولان ایران از رهبر انقلاب گرفته تا رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، خبرگان شورا‌ها همه با رای مردم و با صندوق آراء مسند مسئولیت را بر عهده می‌گیرند.

روحانی خاطرنشان کرد: باید حواسمان جمع باشد اگر در مقابل توطئه‌ها پیروز شدیم به خاطر اسلامیت و جمهوریت بود. اعتقاد مردم، فرهنگ شهادت و ایثار که بزرگترین رهاورد انقلاب و دفاع مقدس است، آن نیرویی که ما داریم و دشمن ندارد، امید ما به خدا و تکیه به اوست.

وی ادامه داد: اساس انقلاب ما این بود که فضلیت جای رذیلت بنشیند، این ایمان و معنویت اساس انقلاب و قدرت ما دیروز و امروز بوده است، اگر انقلاب ما اسلامی نبود و انقلاب ایرانی و ملی بود حتما این انقلاب در برابر توطئه‌ها نمی‌توانست مقاومت کند.
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اسلامیت تایید این نظام است و توانسته ما را حفظ کند، آنچه باعث شده مردم ما علی رغم فشار دشمن مسیر خود را ادامه دهند، آن است که هر دو سال یک بار پای صندوق رای می‌شتابند و افراد خود را انتخاب می‌کنند، هر کسی هر نوع تغییر‌ی می‌خواهد پای صندوق آراء است.

روحانی با بیان اینکه صندوق‌های رای یکی از نعمت‌های برزگ جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: اگر این صندوق نبود و صف طولانی مردم در پای آن نبود دشمن می‌توانست توطئه‌های بزرگی علیه ما ایجاد کند، ما رژیمی نیستیم که بگوییم یک رژیم و هرکس نمی‌خواهد گذرنامه بگیرد.

وی ادامه داد: هرچه صبر ما بیشتر باشد، نظام ما مستحکم‌تر خواهد بود، در لایحه قانون انتخابات به این نکات توجه شده و امیدواریم با تصویب آن در مجلس شاهد انتخا‌ب‌های پرشورتری باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: پیشرفت ملت درمسیر‌های مختلف اقتصادی اجتماعی و رفاه فرهنگی است، امروز جمعیت ما ۲۸ میلیون است یعنی ۲.۲۸% جمعیت ما بیشتر شده، اگر جمعیت ما دوبرابر شده است، باید کار و تلاش هم نسبت به ۴۰ سال پیش دو برابر باشد، درحالی که وقتی به آمار نگاه می‌کنیم وضع ما بیشتر آن چیزی است که تصور می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز محصولات کشاورزی ما ۱۲۲ میلیون تن است، یعنی بیش از ۵ برابر تولیدات کشور ما اضافه شده و برای اینکه مردم بدانند روند پیشرفت کشور سرعت برداشته، در این ۵ سال اخیر محصولات کشاوززی ما از رژیم قبلی بیشتر است.

روحانی خاطرنشان کرد: کشاورزان مهندسان و فعالان ما در کشاورزی کار بزرگی را در این ۴۰ سال انجام دادند، امروز محصول گندم ما بیش از ۱۳ میلیون تن است و صادارات محصولات کشاروزی ما نسبت به قبل از انقلاب ۲۰ برابر شده است و یا صادرات محصولات کشاورزی ما ۵ میلیارد و ۷۷ میلون است، امروز بیش از ۵ میلیارد دلار صادرات کشاورزی ما بوده است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز در بخش صنعت اگر با ۴۰ سال پیش مقایسه کنیم، امروز ۵۸ هزار بنگاه صنعتی داریم و محصولات صنعتی ما با ۴۰ سال پیش قابل مقایسه نیست. در زمان رژیم گذشته کل گازی که در اختیار مردم می‌توانست قرار گیرد ۱۱۰ میلیون تن بوده و امرو ز به ۱۰۰۰ میلیون تن تبدیل شده است. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انصافا خوب صحبت کرد
United Kingdom
در خوب صحبت کردن نفر اول
در خوب عمل کردن نفر آخر
Iran, Islamic Republic of
احسنت و صد احسنت و هزار احسنت . دو جمله بسیار زیبا و به جا گفتی خدا حفظت کند ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
.....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایران با مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی تامین نمی شود.
امنیت ایران با برجام تامین نمی شود.
مذاکره وبرجام تاکنون هیچگونه سود برای مردم ایران وکشور نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی مانند دولت روحانی تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، کشور و... نکرده است.
دولت و مجلس عامل اصلی افزایش قیمت ها کالاهای و اجناس و... تولید داخلی درسراسرکشور هستند.
United Arab Emirates
افرین
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به مقامات وحشی، بی ادب، فرهنگ و شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک سگ هار دبیرکل سازمان ملل!

999 هزارتروریست درمدت 8 سال با کمک های مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا با هماهنگی، همدستی و همکاری سران بی ادب ترکیه درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازمرز ترکیه وارد سوریه وعراق شدند وهمچنان نیزادامه دارد.
و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این موضوع نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه هستند.
Iran, Islamic Republic of
....
United States
برو بمير، انشاالله ٢٢ بهمن از حرسش دق كني. امن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اقاي روحاني از دست اورد خود چيزي نگفت فقط از انتخابات ميگه احمدي نژاد با ٢٥ مليون راي اينقد انتخابات انتخابات نميكرد
Iran, Islamic Republic of
داداش، حق نداری محمود رو با هر کس و ناکسی مقایسه کنی ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی درانتخابات :چرابرروی موشک مینویسیدمرگ برآمریکاومرگ براسرائیل وامروز...آدم نمیداندکدام حرف را باور کند
United States
این حرفها را برای مصرف داخلی میزند! عمل او را ببینید و گول این حرفها را نخورید!
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر موشک دست روحانی نیس وگه نه تاحالا به باد فنا رفته بود