جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

قالیباف: مردم ما همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 671348
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.
قالیباف: مردم ما همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند
به گزارش جهان نيوز، محمد باقر قالیباف صبح دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر اظهار داشت: امروز نیز بار دیگر شاهد حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در صحنه هستیم و این صحنه هیچگاه خالی نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود: در همه مقاطع که انقلاب و کشور چه با حضور و چه با مبارزه به آنها احتیاج داشتند حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند، عنوان کرد: امروز هم می‌بینید با افتخار و سرافزاری در چهلمین سال پیروزی انقلاب حضور پیدا کردند.

قالیباف حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار مهم برشمرد و افزود: این حضور مهمترین پاسخ دندانشکن به دشمنان در داخل و خارج از کشور است

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سوال مردم.با سنگ تمام گذاشتن مردم در طول این انقلاب مسئولین چه زمانی قرار است برای مردم سنگ تمام بگذارند؟خواهشا جواب ندهید که مردم در این انقلاب چوب انتخابات خویش را خورده اند چون هم مردم خوب بیاد دارند که در دور اول ریاست جمهوری هاشمی شورای نگهبان حریف قدرتمندی را در مقابل هاشمی نگذاشت و بمردم بخاطر آنکه خاتمی حرف دل آنها را میزد به او رای دادند و در مورد احمدی نژاد در دور اول مردم خواستند که رییس جمهوری غیر از روحانیون را امتحان کنند و در دور دوم مسئله کمی پیچیده شد که افتادیم توی تحریم های سازمان ملل و در مورد هاشمی هم اگر نهاد های قدرت بیطرف باقی می ماندند کسی دیگر بغیر از روحانی رییس جمهور میشد .متاسفانه عملکرد شورای نگهبان بسویی میرود که در پایان دودان ریاست جمهوری .رییس جمهور تاریخ انقضا میشود ضد انقلاب.حرف دل مردم بسیار است برای دوره 4ساله هم که شده رییس جمهوری در دامن ملت بگذارید که علم روابط سیاست داخله و خارجه به انضمام اقتصاد بلد باشد به اندازه کافی کسانی که فقیه باشند و نراقب رییسان جمهور باشند داریم که اخطار دهند.
Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف
مردم همواره بوده اند اما از معاون جنابعالی در شهرداری تهران با ان همه حجم اختلاس و دزدی چه خبر؟ از املاک نجومی چه خبر؟ چرا در این مملکت با کله گنده ها درست برخورد نمی شود؟