کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرغامی:

ایستادن در صف گوشت در شان مردم نیست

22 بهمن 1397 ساعت 9:54

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایستادن در صف گوشت در هوای سرد در این روزها شان مردم ایران نیست و این مشکلات ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.


به گزارش جهان نیوز، سید عزت الله ضرغامی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: در این 40 سال دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های های زیادی کردند و حتی هدف اصلی‌شان سرنگونی نظام در همان سال‌های اول بود اما در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در نوع خود در منطقه بی سابقه است، ادامه داد: انقلاب‌های دیگری مانند مصر در سال‌های اخیر بلافاصله شکست خوردند اما انقلاب اسلامی ایران امروز جشن چهل سالگی خود را برگزار می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وقتی وقایع این کشورها را می‌بینیم متوجه می‌شویم که مسیر انقلاب درست است، گفت: ملت ایران 40 سال با قدرت و اقتدار در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرده و امروز ایران به قله پیشرفت و اقتدار رسیده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شاخص‌های مختلف کشورمان در نظام جمهوری اسلامی با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی 6 درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها زن بودند ولی در نظام جمهوری اسلامی به 44 درصد رسید، با این وجود دشمنان می‌گویند که زنان در نظام اسلامی در بند شدند.

ضرغامی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: غرب مدعی آزادی بیان است ولی شاهد بودیم که کشورهای غربی شبکه‌های صدا و سیما را از ماهواره‌های مختلف حذف کردند، این کار به دستور مستقیم رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد: جان بولتون و ترامپ در ماه‌های گذشته بارها خبر از سقوط نظام قبل از 22 بهمن سخن گفتند اما در عمل شاهد بودیم که این ایران اسلامی است که باشکوه تر و مقتدرتر جشن چهل سالگی خود را می‌گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان اینکه ایران اسلامی امروز به هیچ وجه با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به الهام بخشی برای کشورهای دیگر تبدیل شده و کشورمان در معادلات منطقه و جهان تاثیرگذار است و نفوذ ایران به سواحل دریای مدیترانه رسیده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: فضای مجازی را نباید برای بی‌بند و باری خواست، باید از این فضا برای رساندن کالاهای اساسی برای مردم استفاده کرد.

ضرغامی با اشاره به مشکلات جامعه و گرانی و بیکاری بیان کرد: ایستادن در صف گوشت در هوای سرد در این روزها شان مردم ایران نیست و این مشکلات ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم افزود: برخی در بیت‌المال غوطه می‌خورند و کاخ‌ها را می‌سازند ولی خود را خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی می‌نامند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران ادامه داد: سابقه تحریم‌های آمریکا علیه ایران 40 سال است، برخی از افرادی که اکنون در دولت قرار دارند در دولت قبل مدعی بودند که 90 درصد مشکلات مرتبط به مدیریت است و تأثیر تحریم‌ها 10 درصد است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به گرانی بی‌سابقه اجناس و کالاها بیان کرد: این دولت افتخار خود را کاهش نرخ تورم می‌دانست ولی در سال جاری شاهد بودیم که قیمت کالاهای مختلف به صورت لحظه‌ای در مغازه‌ها تغییر می‌کرد.

ضرغامی با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: دشمنان با فشارهای اقتصادی تلاش می‌کند که مردم را از نظام اسلامی جدا کند ولی ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که حامی نظام اسلامی است و این رابطه گسسته نمی‌شود.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 671338

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671338/ایستادن-صف-گوشت-شان-مردم-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com