کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده آمریکا: اسد دشمن آمریکا نیست

21 بهمن 1397 ساعت 21:56

عضو دموکرات ایالت «هاوایی» در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: بشار اسد دشمن آمریکا نیست؛ زیرا سوریه تهدید مستقیمی علیه واشنگتن به شمار نمی آید.


به گزارش جهان نیوز، «تولسی گابارد» (Tulsi Gabbard) عضو دموکرات ایالت «هاوایی» در مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» اعلام کرد: «اسد» (بشار اسد رئیس‌ جمهوری سوریه) دشمن آمریکا نیست؛ زیرا سوریه تهدیدی مستقیم علیه آمریکا به شمار نمی رود.

عضو دموکرات ایالت «هاوایی» در مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در این کشور ادامه داد: من ناامیدی بسیاری از نظامیانمان درباره اینکه کشور ما همچنان به جنگ‌ های بی‌ معنا و پرهزینه برای تغییر حکومت ها ادامه می‌ دهد را شنیده‌ ام. تغییر رژیمی که بعد از مدتی به وضعیتی شبیه به وضعیت کنونی در افغانستان منجر شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: نمونه های زیادی وجود دارد که در آن ها جان نظامیان ما در معرض خطر قرار گرفته؛ اما آن ها درک صحیحی از اینکه هدف مشخص آنها از اعزام به آن ماموریت چه بوده است و اینکه ماموریت مذکور چگونه می تواند به امنیت مردم آمریکا و ایالات متحده کمک کند؛ ندارند.

منبع: مهر


کد مطلب: 671317

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671317/نماینده-آمریکا-اسد-دشمن-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com