جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شاخص کل به ۱۵۸ هزار و ۴۶۷ واحد رسید

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 671302
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه به رقم ۱۵۸ هزار و ۴۶۷ واحد رسید.
شاخص کل به ۱۵۸ هزار و ۴۶۷ واحد رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از بازار سرمایه، با دست به دست شدن یک میلیارد و ۸۵ میلیون  سهم و اوراق مالی در ۱۱۰ هزار و ۶۵۰ نوبت داد و ستد ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به ۴۰۸ میلیارد تومان رسید.

گروه مپنا با ۵۶ واحد، پتروشیمی پارس با ۳۲ واحد و ایران خودرو با ۲۸ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل، سرمایه گذاری توسعه معدن و فلزات با ۴۹ واحد، فولاد مبارکه با ۳۵ واحد و پالایش نفت اصفهان با ۲۹ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی بر نماگر را ثبت کردند.

حقوقی ها امروز بازیگردان های اصلی بازار بودند. بیشترین خرید حقوقی ها در نماد «شکربن» ثبت شد. حقوقی های بازار امروز بیش از ۱۷ میلیارد تومان از این سهم خریداری کردند. «وبملت» دومین نماد تحت حمایت بزرگان بازار بود. در این نماد نیز این گروه حدود ۴میلیارد تومان خرید داشتند.

در سمت مقابل حقیقی ها بیشترین تقاضا را در نماد "های وب" به ارزش یک میلیارد  و ۶۰۰ میلیون تومان داشتند. دومین نماد پرتقاضای بازارا «رتکو» بود که ارزش خرید بازیکران خرد در این نماد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ثبت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *