شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ماشین‌سازی کابوس تیم های خوزستانی

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 671291
تیم ماشین‌سازی تبریز برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری دست یافت.
ماشین‌سازی کابوس تیم های خوزستانی
به گزارش جهان نيوز، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه بنیان‌دیزل میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید.

نیمه نخست بازی با وجود برتری ماشین‌سازی با تساوی به اتمام رسید.
بهترین موقعیت این نیمه شوت خالقی‌فر بود که به تیر دروازه تیم نفت آبادان برخورد کرده و راهی به دروازه تیم مهمان پیدا نکرد.

در همان شروع نیمه دوم تیم ماشین‌سازی با ارسال احمدرضا زنده‌روح و اشتباه دروازه‌بان و مدافعان نفت آبادان به گل دست یافت.

در ادامه بازی هر 2 تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که مهاجمان 2 تیم قدر این موقعیت‌ها را ندانسته و در نهایت بازی با همان تک گل دقیقه 46 به سود ماشین‌سازی به اتمام رسید.

این دومین پیروزی تیم ماشین‌سازی برابر تیم‌های خوزستانی بود. هفته گذشته هم ماشین‌سازی در اهواز برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسیده بود.

بدین ترتیب تیم فوتبال ماشین‌سازی با پیروزی برابر نفت آبادان انتقام شکست تراکتورسازی برابر این تیم در جام حذفی و لیگ برتر را گرفت.

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، محمد‌حسین کنعانی‌‌زادگان، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالفی‌فر، سیداحمد مهدی‌زاده، احسان علوان‌زاده، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی، سعید مهری، احمدرضا زنده‌روح ترکیب تیم ماشین‌سازی در نیمه نخست بودند و در نیمه دوم احسان تاییدی، صادق رضانیا و عرفان افراز در ترکیب تیم ماشین‌سازی قرار گرفتند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *