پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

یک جهادگر بسیجی دیگر آسمانی شد

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 671242
یکی دیگر از جهادگران بسیجی شب گذشته حین خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب و روستای خالدی بازی‌دراز در اثر سانحه تصادف، جان خود را از دست داد.
یک جهادگر بسیجی دیگر آسمانی شد
به گزارش جهان نيوز، روزی روزگاری در این دشت بلای دشت‌ذهاب، خون کربلایی‌هایی به زمین ریخت تا این منطقه آزاد شد و امروز با افتخار به بالای قله بازی‌دراز صعود می‌کنیم.

اما انگار این بازی سر دراز دارد!
شب گذشته، شب شهادت فاطمه زهرا (س)، «امیر پژاوند» یکی از جوانان رشید و برومند این دیار کهن پهلوانان، که ماه‌ها به‌صورت خادمی به زلزله‌زدگان کمک می‌کرد در امر خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب و روستای خالدی بازی‌دراز در اثر سانحه تصادف، جان خود را از دست داد.

ان‌شاءلله راه این جوان و تمامی کسانی که در این راه قدم نهادند، پر رهرو باد...
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسلمان
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد.
Iran, Islamic Republic of
اینکه امام خمینی(ره) میفرمود : یک تار موی شما کوخ نشینان رو به تمام کاخ نشینان نمیدم منظورش امثال همین بسیجی هایی هستن که توی این دوران بی تدبیری و تبخیر امید ، دارن جونشون رو فدای هموطنانشون میکنن . راست میگن که پایان ماموریت یک بسیجی شهادته . شهادت گوارای وجودت امیر جان که شب شهادت حضرت زهرا (س) آسمونی شدی .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
برای شادی روح پرفتوح این شهید عزیز، فاتحة مع الصلواة.