جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پژمانفر: جشنواره فجر مسیر خود را گم کرده است

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 671233
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: با توجه به اینکه امسال اربعین و چهل سالگی انقلاب است جشنواره باید قدری از فیلم های هنجارشکنانه فاصله می‌گرفت و فیلم‌هایی با محتوای ارزش‌های انقلاب اسلامی را در اولویت قرار می‌داد.
پژمانفر: جشنواره فجر مسیر خود را گم کرده است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانشجو در پاسخ به این سوال که در حالی  امسال سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود که هیچ ویژه برنامه یا فیلمی با مضمون انقلاب اسلامی در جریان این جشنواره پیش بینی نشده است، اظهار داشت: متاسفانه جشنواره فجر مسیر خود را گم کرده و امروز به پلکانی تبدیل شده که عده‌ای بتوانند فیلم هایشان را در جشنواره‌های بین المللی اکران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال اربعین و چهل سالگی انقلاب است جشنواره باید قدری از فیلم های هنجارشکنانه فاصله می‌گرفت و فیلم‌هایی با محتوای ارزش‌های انقلاب اسلامی را در اولویت قرار می‌داد.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد:اگر به چهل سالگی انقلاب و فیلم هایی با این محتوا و مضمون در جشنواره امسال به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور پرداخته نشود ایراد بسیار بزرگی به وزارت ارشاد وارد خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *