جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کسر ۳.۵ میلیون فرانک از حساب فدراسیون‌فوتبال

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 671207
فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه «صورت حساب فیفا برای فدراسیون فوتبال تنها حدود 200 هزار فرانک است»، اعلام کرد: جمع کل حساب فرانکی ایران نزد فیفا که از محل پاداش جام جهانی 2018 کسر شده، سه میلیون و 531 هزار و 557 فرانک است.
کسر ۳.۵ میلیون فرانک از حساب فدراسیون‌فوتبال
به گزارش جهان نيوز، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: از کل مبلغ 3.5 میلیون فرانک، به رغم وجود تحریم ها فدراسیون فوتبال با تلاش های انجام شده توانسته مبلغ 2 میلیون فرانک را از فیفا به صورت نقد قبل از مسابقات جام ملت های آسیا جهت هزینه های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان دریافت کند و مبلغ 1.5 میلیون فرانک باقیمانده نیز بابت جرائم انضباطی، حق عضویت ها، عوارض مسابقات، هزینه مراسم قرعه کشی و بلیط هواپیما جهت حضور در کارگاه های آموزشی، هزینه مربوط به دادگاهها و سایر دریافتی ها محاسبه شده است.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود اضافه کرده است: ذکر این نکته ضروری است که ارقام مربوط به مباحث شرح داده شده، از سال 2012 به حساب فدراسیون منظور شده و با توجه به عدم وجود اعتبار نزد فیفا در آن مقطع انباشته شده و در نهایت به صورت یکجا از محل پاداش جام جهانی 2018 کسر شده است.

این اطلاعیه می افزاید: در این میان، متاسفانه رویه برخی منابع همواره بازگویی بخشی از واقعیت و به دنبال آن دروغ پراکنی و انتشار اخبار غیرواقعی است که طبعا اینگونه اقدامات اگرچه تاثیری در تغییر واقعیت موضوع ندارد‌ اما خارج از اصول حرفه ای و اخلاقی به شمار می رود.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دستی پول گرفتن!!!
از سخنان شیخ ما: تمام تحریمها یکجا و بالمره لغو شد!