جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال ‌فراهم شد

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 671198
معاو‌ن وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام شرایط لازم را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی فراهم کرده است.
شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال ‌فراهم شد
به گزارش جهان نيوز، عبدالحمید احمدی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان تمام شرایط لازم را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی فراهم کرده ‌و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که برنامه‌های واگذاری پرسپولیس و استقلال در اختیار سازمان خصوصی‌سازی کشور قرار گرفته است بیان کرد: تصمیم نهایی واگذاری پرسپولیس و استقلال در اختیار سازمان خصوصی‌سازی کشور است.

احمدی بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان خصوصی بعد از بررسی‌های لازم شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس تهران را قبول کند تا تکلیف این دو تیم پرطرفدار در کشور مشخص شود.

وی اظهار کرد: با توجه به این که اردبیل تنها یک تیم فوتبال آن هم در لیگ دسته سه کشور دارد و هم‌اکنون این تیم با مشکلاتی مواجه شده نیاز است تا شرایط ادامه حضور این تیم در لیگ دسته سه فوتبال کشور فراهم شود.

وی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های لازم را برای ادامه حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور انجام می‌دهد افزود: در این زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال خواسته شده تا برنامه‌ریزی اساسی برای ادامه حضور تیم اردبیل در لیگ دسته سه داشته باشند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: امیدواریم که تیم فوتبال اردبیل با قدرت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته سه کشور حاضر شود چرا که این تیم مردمی بوده و فوتبال طرفداران زیادی در استان دارد.

احمدی بیان کرد: باید شرایط و مقدمات لازم برای ادامه حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه از طریق اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال فراهم شود تا این تیم بتواند با قدرت در مسابقات فوتیال لیگ دسته سه کشور ظاهر شود.

وی تصریح کرد: فوتبال ورزشی پرطرفدار بوده و این رشته ورزشی در اردبیل طرفداران زیادی دارد و با توجه به این که استان اردبیل فوتبالیست‌های بنامی را تحویل کشور داده انتظار می‌رود این استان یک تیم قوی داشته باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: حضور بانوان و کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف ورزشی بعد از پیروزی انقلاب چشم‌گیر بوده و بانوانی که توانسته‌اند مدال‌های رنگارنگی به دست آورده‌اند با رعایت حجاب به یک الگو در کشورهای اسلامی تبدیل شده‌اند و حضور بانوان اردبیلی باحجاب در مسابقات ورزشی اکنون مورد تایید بسیاری از فدراسیون‌ها و کشورها است.

احمدی بیان کرد: امسال شاهد درخشش بسیار خوب ورزشکاران در ورزش کشور بودیم به طوری که در مسابقات بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بسیاری از ورزشکاران خوش درخشیدند و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی نتایح خوبی کسب کرد.

وی از درخشش کاراته‌کاران و تکواندوکاران ایران خبر داد و بیان کرد: ورزشکاران ایرانی امسال درخشش خوبی داشتند که باید با برنامه‌ریزی اساسی بتوانیم ورزش کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.

احمدی بیان کرد: استان اردبیل نیز زیرساختهای ورزشی خوبی دارد به طوری که این استان هم‌اکنون به قطب مسابقات بین‌المللی به ویژه در رشته‌های سالنی تبدیل شده است و در مسابقات بین‌الملی به خوبی خود را نشان داده است.

وی افزود: اردبیل مهد پرورش پهلوانان و قهرمانان بنامی است که آنان را تحویل کشور داده است و ورزش همگانی نیز رشد خوبی به داشته که این امر در استان خوب بوده و نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی در کشور وجود دارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سازمان مال خود و خانواده سازي اين دو باشگاه هم بر باد فنا بده مثل بقيه كارهاتون
Iran, Islamic Republic of
چشم طمع دارند بكشيد اين دندانها را در گلو گير ميكند
Iran, Islamic Republic of
بسته تشويقي داره مجاني واگذار ميشود و بعد تمام اموال ان فروخته و سپس وام چند صد ميلياردي گرفته و اخرشم كي بو كي نبود