جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
کردهای سوری فاش کردند؛

محافظت آمریکا از البغدادی در مرکز سری

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب: 671183
منبع وابسته به کردهای سوری با اشاره به منطقه ای که سرکرده داعش در آن به سر می برد از سناریویی که آمریکاییها برای بازداشت یا قتل آن آماده کرده اند، پرده برداشتند.
محافظت آمریکا از البغدادی در مرکز سری
به گزارش جهان نيوز، به نقل از اسپوتنیک، یک منبع آگاه وابسته به قسد اعلام کرد که ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش در حال حاضر تحت مراقب شدید از سوی نیروهای آمریکایی در یکی از اماکن سری در منطقه شرق فرات به سر می برد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود بیان کرد: اقدام نیروهای آمریکایی برای تعویق در پایان دادن به داعش در منطقه هجین در حومه دیرالزور که آخرین منطقه داعشی هاست در راستای اجازه دادن به اجرای طرحی است که شامل تصویربردای هالیوودی عملیات کماندویی آمریکا در مناطق تحت کنترل داعش در حومه جنوب شرقی دیرالزور است تا پس از آن بازداشت البغدادی در جریان این عملیات خبر داده و پس از آن شکست داعش اعلام شود.

منبع وابسته به کردهای سوری ادامه داد: به همین دلیل نیروهای آمریکایی مانع از پیشروی نیروهای سوریه دموکراتیک به پیشروی به سوی منطقه چند کیلومتری اندک تحت اشغال داعش در شرق فرات می شوند و مانع از حملات حشد شعبی به داعش در منطقه هجین شده اند به طوری که جنگنده های آمریکایی هنگامی که نیروهای حشد شعبی به دنبال پیشروی یا هدف قرار دادن محل تحت اشغال داعشی ها در حومه دیرالزور بودند حملات هشدار دهنده ای دادند.

این منبع بیان کرد: سناریوی طراحی شده بسیار نزدیک است و کماندوهای آمریکایی هلی برنی در منطقه هجین انجام خواهند داد و پس از آن بازداشت یا کشته شدن البغدادی اعلام خواهد شد البته نیروهای آمریکایی مایل به بازداشت زنده وی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یاد دستگیری بن لادن افتادم که آخرش معلوم نشد دقیقا چه اتفاقی افتاده. احتمالا البغدادی هم به شیوه های هالیوودی دستگیر خواهد شد. شاید هم مرده باشد و از جنازه اش یا شبیه خودش یا یک بدل قصد بازسازی دارند تا بمب تبلیغاتی برای خودشان بسازند