کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شربتی که شما را باهوش می‌کند

20 بهمن 1397 ساعت 11:41

گروهی از محققان موفق به تولید شربتی برای بالا بردن هوش افراد و جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر شده‌اند.


به گزارش جهان نیوز، همه ما به دنبال این هستیم که به کمک روش‌های جدید آلزایمر را از خود دور کنیم و کودکانی با هوش بالا را تربیت کنیم، اما باید بدانیم تحقق این هدف نیازی به معلم و روش‌های سخت ندارد بلکه به کمک برخی دارو‌های گیاهی که خاصیت‌های فراوانی دارند می‌توانیم هم هوش خود را بالا ببریم هم از ابتلا به آلزایمر پیشگیری کنیم.

به تازگی یکی از شرکت‌های دانش بنیان با بهره گیری از گیاه کندور موفق به تولید معجونی قوی برای تقویت هوش کودکان و از بین بردن آلزایمر کهنسالان شده است.
مدیر این شرکت دانش بنیان درباره این معجون اظهار کرد: برای تقویت حافظه کودکان بالای پنج سال و کمک به افراد سالمندی که احتمال مبتلا شدن به آلزایمر را دارند اقدام به تولید شربتی قوی کرده‌ایم.

پیشگیری از بیماری آلزایمر به کمک گیاهی درمانی
وی درباره ترکیبات این شربت گفت: در این شربت گیاهی، کندر به کار رفته است و همانطور که همه ما می‌دانیم کندر سبب تقویت حافظه می‌شود؛ سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد و از ابتلاشدن به بیماری فراموشی جلوگیری می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان درباره چگونگی مصرف این شربت بیان کرد: بزرگسالان باید یک قاشق غذاخوری قبل از صبحانه و  کودکان بالای پنج سال یک قاشق مرباخوری قبل از صبحانه این شربت را بخورند؛ اطمینان می‌دهیم که با خوردن این شربت توان ذهنی کودکان و سالمندان بالا می‌رود و نگرانی باقی نمی‌ماند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 671147

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/671147/شربتی-باهوش-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com