سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

توضیحات دادستان کشور درباره ادامه گرانی

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 671133
دادستان کل کشور حضور عوامل نفوذی در لایه‌های مختلف را مانع از مقابله با گرانی در جامعه دانست و گفت: در جنگ اقتصادی باید افرادی با روحیه جهادی و انقلابی به کار گرفته شوند.
توضیحات دادستان کشور درباره ادامه گرانی
به گزارش جهان نيوز،  حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گرانی‌های موجود در جامعه اظهار داشت: مقابله با گرانی‌ها از وظایف دولت است اما مشاهده می‌شود عده‌ای فرصت‌طلب میان‌داری را به عهده گرفتند.

حجت الاسلام منتظری بر کمک به دولت در راستای منافع مردم تاکید کرد و افزود: ورود قوه قضائیه در مقابله با گرانی‌ها تا حدودی تأثیرگذار بوده اما مسئولیت اصلی به عهده دولت است.

وی با بیان اینکه بخش عمده مقابله با گران‌فروشی به عهده تعزیرات حکومتی است، تصریح کرد: بخش اندکی از مقابله با گران‌فروشی که جرم تلقی می‌شود به عهده دستگاه قضا است اما به دلیل کمبود امکانات تعزیرات حکومتی، به این نهاد کمک می‌کنیم.

دادستان کل کشور، مقابله با گرانی را نیازمند اراده قوی دانست و بیان کرد: عوامل نفوذی در لایه‌های مختلف مانع از مقابله با گرانی در جامعه هستند زیرا دشمن برای ایجاد گرانی در جامعه حساب شده کار می‌کند، برای ما محرز شده گرانی در جامعه ناشی از نفوذ است.

وی به جنگ اقتصادی دشمن با نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در جنگ اقتصادی باید از نیروهای کارآمد استفاده شود و دولت باید تیم اقتصادی قوی تشکیل دهد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ترمیم شده است، ادامه داد: در جنگ نظامی کسانی فرماندهی را بر عهده دارند که مرد نبرد و مبارزه هستند، در جنگ اقتصادی نیز باید افرادی با روحیه جهادی و انقلابی به کار گرفته شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دادستان كه اندكي تعزيرات كه امكانات نداره دولت كه خودش اجازه داده خب دودش داره تو چشم ما ميره پس لطف كنيد براي سه روز ي دستور صادر كنيد مردم خودشون تعزيرات بشن
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
دادستان محترم وقتي كه عوارض خروج از كشور ناگهان سه برابر مي شود تفصير عوامل نفوذي است !نكنه تقصير اجنه يا ادمهاي فضايي ديگر كرات زمين است!؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...